AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #41 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 19.49): Resultatet ble i alle fall superfint! Men jeg skjønner ønsket om å være nærmere sin naturlige farge, selv om det ble pent. Anonymkode: 609c5...ae3 Ekspander Enig, jeg syns også det ble mye finere med å mørkne bunnfargen i håret i varm brun for så å stripe lys balayage. Hvis ikke hadde håret sett veldig grå mus ut Anonymkode: 802df...a6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #42 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.17): Hvilket bilde er deg og hvilket er bildet du viste frisøren? Anonymkode: 802df...a6e Ekspander Disse bildene sendte jeg til frisøren! Anonymkode: 1c942...465 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #43 Del Skrevet 25. mars 2023 Resultatet ble finere enn det du ønsket syns jeg. Men det er din mening som teller: du kan jo ringe og klage Anonymkode: a145e...bca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #44 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.18): Så hun farget ditt naturlige hår i rødtoner og deretter stripet lyst balayage? Du ville kun ha lyst balayage og ikke at hun endret på den naturlig hårfargen din i bunnen? Sa hun ikke noe om dette før hun begynte å farge? Anonymkode: 802df...a6e Ekspander Hun heklet ut noen hårstrå som hun hadde blekemiddel på i folie først. Jeg ville ha min naturlige hårfarge, hun skulle legge reverse balayage! Men hun har farget meg brun med rødtoner istedenfor. Jeg har sett video på you tube hvordan man lager balayage! ..iallfall ikke sånn hun gjorde det! Anonymkode: 1c942...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1332 Skrevet 25. mars 2023 #45 Del Skrevet 25. mars 2023 Balayage er ikke en farge, men en farge teknikk!! Ferdig snakka. Frisøren har, som alle som leverer tjenester, rett til å prøve å rette opp i behandlingen før ev refundering. Fargen din var jo ganske lik det referanse bildet. til syvende og sist ønsker jo frisøren å ordne opp, å du skal bare klage så mye du vil, men hun har med loven på sin side rett til å forsøke å rette opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #46 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.24): Resultatet ble finere enn det du ønsket syns jeg. Men det er din mening som teller: du kan jo ringe og klage Anonymkode: a145e...bca Ekspander poenget er ikke om det ble finere, men hva jeg bestilte og har betalt for. Håret mitt hadde blitt veldig fint hadde hun gjort rett! Ja, gjøres ikke tjenesten rett kan man kreve prisavslag eller ikke betale i det hele tatt! Jeg har sagt i fra til hun!! Anonymkode: 1c942...465 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #47 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.26): Hun heklet ut noen hårstrå som hun hadde blekemiddel på i folie først. Jeg ville ha min naturlige hårfarge, hun skulle legge reverse balayage! Men hun har farget meg brun med rødtoner istedenfor. Jeg har sett video på you tube hvordan man lager balayage! ..iallfall ikke sånn hun gjorde det! Anonymkode: 1c942...465 Ekspander Skjønner. Du kan klage på at hun farget håret ditt i en helt annen tone når dette ikke ble avklart. Du burde få igjen alle pengene eller gratis behandling for å rette opp. Det føles vanskelig å klage når frisørene er så blide og fornøyde selv, men så lenge du fortsatt har kvittering og forter deg til salongen kan du klage til den som står i kassa/resepsjonen. Jeg skjønner du er sjokka når det er så anderledes enn hva du ba om og om du ikke liker det oppfordrer jeg deg til å klage. Men min mening er at det ble kjempefint! Men en stor ulempe med å endre bunnfargen i håret såpass mye er at ettervekst blir veldig synlig og man må ofte til frisøren for ny farging, mens om de kun gjør balayage med lyse striper uten å endre bunnfargen så får man ikke en synlig overgang med etterveksten og slipper å gå til frisøren ofte. Anonymkode: 802df...a6e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 25. mars 2023 #48 Del Skrevet 25. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.17): Vi går iallfall ikke tilbake til disse engang til !! Anonymkode: 1c942...465 Ekspander nope, det gjør vi ikke. Du har inspirert meg så jeg kommer til å sende sms til fot å be om penger tilbake helst hele summen siden hu fucket opp føttene mine🙄! jeg kom på at jg skal jo aldri tilbake dit så hvorfor bry meg om hu blir sur liksom 🤪! Endret 25. mars 2023 av Sofie Maria 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #49 Del Skrevet 25. mars 2023 Anonym1332 skrev (På 25.3.2023 den 20.27): Balayage er ikke en farge, men en farge teknikk!! Ferdig snakka. Frisøren har, som alle som leverer tjenester, rett til å prøve å rette opp i behandlingen før ev refundering. Fargen din var jo ganske lik det referanse bildet. til syvende og sist ønsker jo frisøren å ordne opp, å du skal bare klage så mye du vil, men hun har med loven på sin side rett til å forsøke å rette opp. Ekspander Fargen er virkelig ikke i nærheten av lik ettersom frisøren farget ts sitt hår mørkt istedet for å la det være naturlig+lyse striper med balayage teknikk Anonymkode: 802df...a6e 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #50 Del Skrevet 25. mars 2023 AprilLudgate skrev (På 25.3.2023 den 18.18): Bare meg igjen - asså, resultatet er kjempefint. Og korrigering nå sliter noe sykt på håret! Så jeg hadde heller vasket jevnlig med head and shoulders til du trenger en ny runde uansett. Ekspander AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 18.31): Jeg vasket med head and shoulders i dag, jeg fikk bort noe av fargen.. men jeg er fortsatt veldig mørk i håret. 🫣 Anonymkode: 1c942...465 Ekspander Huh? Tar head n shoulders vekk farge? Anonymkode: 802df...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #51 Del Skrevet 25. mars 2023 Anonym1332 skrev (På 25.3.2023 den 20.27): Balayage er ikke en farge, men en farge teknikk!! Ferdig snakka. Frisøren har, som alle som leverer tjenester, rett til å prøve å rette opp i behandlingen før ev refundering. Fargen din var jo ganske lik det referanse bildet. til syvende og sist ønsker jo frisøren å ordne opp, å du skal bare klage så mye du vil, men hun har med loven på sin side rett til å forsøke å rette opp. Ekspander Jeg vil ha fargen helt bort , men det vil ikke hun! Hun vil legge til flere striper over fargen. Jeg har snakket med 3 andre salonger og alle sier det samme, fargen er for mørk i bunn og striper vil gi en gul oransje undertone! Og når man har mistet tillitten til den frisøren som har gjort en feil med håret ditt, kan du be om at en annen i salongen fikser skaden! Anonymkode: 1c942...465 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #52 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg vet det ikke er hva du ønsket, men det ble utrolig fint, og for håret ditt sin del så kanskje best å ikke gjøre noe mer nå? Uansett, veldig fint! Anonymkode: 6c25d...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #53 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.32): Jeg vil ha fargen helt bort , men det vil ikke hun! Hun vil legge til flere striper over fargen. Jeg har snakket med 3 andre salonger og alle sier det samme, fargen er for mørk i bunn og striper vil gi en gul oransje undertone! Og når man har mistet tillitten til den frisøren som har gjort en feil med håret ditt, kan du be om at en annen i salongen fikser skaden! Anonymkode: 1c942...465 Ekspander Striper vil nødvendigvis ikke gi det. Det er bare tull, utrolig merkelig at andre frisører påstår det;) De KAN bli oransj hvis man ikke får lysnet tilstrekkelig, men siden du i utgangspunktet var ganske lys tipper jeg at fargen slipper veldig fint siden det bare har blitt farget EN gang. Forøvrig vil også fargen slippe av seg selv. Hvis frisøren ser en løsning for å gi deg ønsker resultat er det jo fryktelig kjipt hvis du er så påståelig på hvordan det MÅ gjøres. Har du aldri hatt feil med noen rør eller noe elektrisk hjemme? Står du da med montør å sier at du har sett på YouTube hvordan de skal gjøre det rett? Anonymkode: e1acb...ec8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #54 Del Skrevet 25. mars 2023 Foreslår forøvrig at du googler litt FØR du begynner å vaske med head and shoulders hjemme. Gjør du ting selv mister du reklamasjonsretten din 100%, hilsen forbrukerombudet. Anonymkode: e1acb...ec8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #55 Del Skrevet 25. mars 2023 Sofie Maria skrev (På 25.3.2023 den 20.30): nope, det gjør vi ikke. Du har inspirert meg så jeg kommer til å sende sms til fot å be om penger tilbake helst hele summen siden hu fucket opp føttene mine🙄! jeg kom på at jg skal jo aldri tilbake dit så hvorfor bry meg om hu blir sur liksom 🤪! Ekspander Ja, kjør på!! 😃 Det ikke er mulig å justere resultatet, skaden er allerede skjedd og du er ikke fornøyd!! Du har vondt og betalt dyrt! Si du vil ha refusjon/pengene tilbake! Er de vanskelig så kan prisavslag være et alternativ! Men si du vil ha refusjon og vil ha pengene tilbake, så forklare du hvorfor og sier du har vondt! Vi skal jo aldri tilbake, så kjør på!! 👍 Anonymkode: 1c942...465 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #56 Del Skrevet 25. mars 2023 Skjønner godt at du er skuffa. Hvorfor i alle dager gå så brunt/mørkt når hårfargen din var nær den på ønskebildet. Jeg synes jo heller ikke du ble fæl på håret men det er jammen langt unna det du ba om har ikke noen gode tips men håper det ordner seg. Anonymkode: ae9e7...4e3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #57 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.36): Striper vil nødvendigvis ikke gi det. Det er bare tull, utrolig merkelig at andre frisører påstår det;) De KAN bli oransj hvis man ikke får lysnet tilstrekkelig, men siden du i utgangspunktet var ganske lys tipper jeg at fargen slipper veldig fint siden det bare har blitt farget EN gang. Forøvrig vil også fargen slippe av seg selv. Hvis frisøren ser en løsning for å gi deg ønsker resultat er det jo fryktelig kjipt hvis du er så påståelig på hvordan det MÅ gjøres. Har du aldri hatt feil med noen rør eller noe elektrisk hjemme? Står du da med montør å sier at du har sett på YouTube hvordan de skal gjøre det rett? Anonymkode: e1acb...ec8 Ekspander Jeg har snakket med andre frisører etterpå. Ja, jeg måtte inn å se video av balayage, ble nysgjerrig vettu! Anonymkode: 1c942...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 25. mars 2023 #58 Del Skrevet 25. mars 2023 Håper virkelig at du blir fornøyd etter justering ❤️ Legg ut en bønn på sosiale medier, så kanskje du får en liten spleis som trøst. Kjipt når man ikke føler seg forstått.. Håper du oppdaterer oss på sluttresultatet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #59 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 18.54): Du er aldeles nydelig på håret, men jeg forstår absolutt frustrasjonen din mht egen hårfarge og ettervekst. Du har ikke fått det du betalte for, og frustrasjonen er berettiget. Jeg håper de andre frisørene finner en løsning du er fornøyd med, og til en fornuftig pris. Anonymkode: b134e...764 Ekspander Ja ❤️🩹 Anonymkode: 1c942...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 25. mars 2023 #60 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 20.38): Foreslår forøvrig at du googler litt FØR du begynner å vaske med head and shoulders hjemme. Gjør du ting selv mister du reklamasjonsretten din 100%, hilsen forbrukerombudet. Anonymkode: e1acb...ec8 Ekspander Head and sh er shampoo. Det er helt innafor å bruke butikk shampoo etter frisørbesøk. Man mister ikke reklamasjonsrett fordi man har brukt shampoo. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå