Gå til innhold

Gift ved første blikk Australia

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Duff skrev (43 minutter siden):

Litt mye. Jeg er litt enig med Olivia i at Dom nermest mobber. Totalt unødig å tyte ut sin mening om atl og alle hele tiden. Men, hun er sikkert en god venn men føler kanskje det er litt enveis.

Enig med deg, men kan virkelig ikke fordra Olivias oppførsel og væremåte den siste tiden. Syntes også Olivia overreagerte noe ekstremt over det knuste glasset, rett og slett var patetisk å høre på.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hinsk skrev (15 minutter siden):

Enig med deg, men kan virkelig ikke fordra Olivias oppførsel og væremåte den siste tiden. Syntes også Olivia overreagerte noe ekstremt over det knuste glasset, rett og slett var patetisk å høre på.

Et

helt enig, jeg tror hun tippet etter å ha sagt ifra noen ganger uten å bli hørt. Men, hun bør roe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 30.6.2023 den 17.40):

Skriver her i tråden med «likesinnede» selv om det ikke gjelder Australia-versjonen! Ser Gift ved første blikk USA sesong 10 og 11 ligger ute på Discovery+, noen som har sett og anbefaler? 

Er også på utkikk etter nytt program, da jeg er i rute med den Australske versjonen. Noen som har sett USA? Er dette noe å anbefale? Er ute etter drama, men tviler på at de kan sammenlignes med de australske sesongene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveija skrev (15 minutter siden):

Er også på utkikk etter nytt program, da jeg er i rute med den Australske versjonen. Noen som har sett USA? Er dette noe å anbefale? Er ute etter drama, men tviler på at de kan sammenlignes med de australske sesongene?

Har du sett den siste amerikanske utgaven? Ikke så mye drama men det ene paret er virkelig en opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (6 minutter siden):

Har du sett den siste amerikanske utgaven? Ikke så mye drama men det ene paret er virkelig en opplevelse.

Venter på de siste episodene skal komme ut på discoveryplus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinsk skrev (14 timer siden):

Hva synes dere om Domenica?

Jeg tenker at hun nok burde øvd mer på å ikke si ifra om alt, alltid. Men noen ganger tenke at noen andre også kan si ifra. 

Samtidig har jo hun vært en av de som ofte støtter den ene som hele gjengen går imot, og som har sett dårlig oppførsel der den som oppfører seg dårlig klarer å prate seg ut av det hos andre. 

Domenica er jo veldig av typen som er høylytt og veldig direkte. Men jeg opplever ikke at hun prøver å være slem mot noen bare for å være slem. 
Hun virker som om hun vil folk vel, og ønsker å si ifra til de som behandler andre dårlig. Men at det altså ofte kommer feil ut. 

Olivia virket jo SÅ søt i starten. 
Men jeg har stusset litt på at hun har hatt behov flere ganger for å forsvare dårlig oppførsel hos andre. Som å hele tiden fortelle de som har blitt behandlet dårlig i et forhold, at de må ta noe av skylden for dette selv, og ikke bare skylde på partneren. (Altså ganske motsatt av Domenica, som oftest støtter den "svakeste part" relativt ubetinget.) 

Men de siste episodene virker hun jo helt grusom. Det virker jo som om hun virkelig hater Domenica, og at dette er mye mer personlig enn at hun bare føler seg dårlig behandlet i enkelte situasjoner. Mens Domenica i større grad behandler ting situasjon for situasjon" og ikke ser ut til å ha noe imot noen som person. 
Det er ganske ille å sitte å forsvare at "ja, men du må jo være enig i at hun har grusom stemme". 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokkert over utviklingen til Olivia. Fra å være så søt, til å komme med stygge kommentarer osv. Og Carolina har endelig en på sin side, og hun har jo ingen troverdighet i gruppen elers, med hvordan hun behandler Dion. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppførselen til Olivia er sjokkerende. Hun sier hun har ingen empati. Jeg blir skremt av at det finns slike mennesker. Stakkar Jackson som ble gift med henne :o

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Australia versjonen!!! Sjokkert over paret som dukket opp i den ene episoden som ble lagt ut idag. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Jeg elsker Australia versjonen!!! Sjokkert over paret som dukket opp i den ene episoden som ble lagt ut idag. 

Forstår virkelig ikke hva de tenkte med. Uansett, serien går jo ut på at ekspertene matcher par som skal delta i eksperimentet. Var jo ingen av ekspertene som matchet dem sammen, så allerede der er de jo utenfor konseptet til serien🤷🏽

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveija skrev (11 timer siden):

Forstår virkelig ikke hva de tenkte med. Uansett, serien går jo ut på at ekspertene matcher par som skal delta i eksperimentet. Var jo ingen av ekspertene som matchet dem sammen, så allerede der er de jo utenfor konseptet til serien🤷🏽

Det ble jo sagt at det har hendt før at folk har funnet hverandre på tvers av par, mens de var i eksperimentet, og at ekspertene tidligere har tillatt slike par å fortsette som "nye par", selv om det ikke var disse som ble matchet av ekspertene opprinnelig. 

Så på en måte forstår man kanskje at de kunne tenke at det kunne gjelde for dem også. 

Men de som har gjort det før, har kanskje vært litt mer respektfulle overfor partneren sin enn det Carolina var? 

Synes uansett ekspertene var gode når de svarte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss snakke om Tamara i sesong 9! Dæven for ei fettmerr! Nedlatende og frekk mot Brent. Syns nå han er ganske høy på seg selv og, men han er hvertfall mer høflig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (På 15.9.2023 den 23.04):

La oss snakke om Tamara i sesong 9! Dæven for ei fettmerr! Nedlatende og frekk mot Brent. Syns nå han er ganske høy på seg selv og, men han er hvertfall mer høflig. 

Virkelig ikke sansen for henne nei. Syntes spessielt hennes reaksjon på siste episode med bildet var helt forkastelig. Synes dog Brent virker skjønn.

Kjenner jeg blir mer og mere irritert på Olivia jo mer jeg ser, for et forkastelig menneske. Håper virkelig Jackson snart manner seg opp å setter henne på plass, og går fra henne. Hun er jo virkelig det værste

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveija skrev (6 timer siden):

Virkelig ikke sansen for henne nei. Syntes spessielt hennes reaksjon på siste episode med bildet var helt forkastelig. Synes dog Brent virker skjønn.

Kjenner jeg blir mer og mere irritert på Olivia jo mer jeg ser, for et forkastelig menneske. Håper virkelig Jackson snart manner seg opp å setter henne på plass, og går fra henne. Hun er jo virkelig det værste

Blir spennende med nye episoder, i klippet på slutten av siste sier hun noe om å ikke føle empati. Hun har dratt det alt for langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveija skrev (20 timer siden):

Har fått med meg at Olivia ikke er så søt og uskyldig som hun først fremstod. Ganske bitchy hun der ja! Hva syns dere om Selin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (46 minutter siden):

Har fått med meg at Olivia ikke er så søt og uskyldig som hun først fremstod. Ganske bitchy hun der ja! Hva syns dere om Selin? 

🤮🤮🤮 glad jeg slipper å se mer til Selin. Hun var grusom!

SelinA har jeg derimot sansen for. For et boblende og nydelig vesen🥰

Endret av Sveija
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Duff skrev (På 13.9.2023 den 0.29):

Litt mye. Jeg er litt enig med Olivia i at Dom nermest mobber. Totalt unødig å tyte ut sin mening om atl og alle hele tiden. Men, hun er sikkert en god venn men føler kanskje det er litt enveis.

Jeg tenker at Olivia er den som mobber.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (1 minutt siden):

Ja, dersom man har sett alle episodene, så er det ikke noe tvil om hvem som er mobberen nå (spør du meg)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveija skrev (1 minutt siden):

Ja, dersom man har sett alle episodene, så er det ikke noe tvil om hvem som er mobberen nå (spør du meg)

Helt enig.

Skikkelig usmakelig dame!

"She stod over me and screamed with a glass!"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde ikke sett alle episodene, ting snudde fra å være tydelig til å være fæl i episoden etter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...