Gå til innhold

Gift ved første blikk Australia


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Siden det ble dårlig stemning i tråden for den norske utgaven da noen tok opp den australske, oppretter jeg en ny tråd her. 

Jeg har nå rundet sesong 8 (Discovery+) på skammelig kort tid. Serien har stått og rullet i bakgrunnen her ganske non stop, siden den er super fengende samtidig som den er hele 32 (!) episoder lang. 

Hellige Helga, så mye mer som skjer i den australske enn den norske! 😅 For en gjeng! 

Noen som vet hvor man kan se flere sesonger? Hvilken sesong anbefales her?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var litt av en gjeng. Skulle tro de hadde manus, særlig de fra Canberra som snakket om/med kjæresten til Bryce.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Bryce var en drittstøvel mot jenta si. Hun må være en av jordens mest tilgivende person. Så søt og koselig som hun var fra første dag. Men de har fått tvillinger nå etter hva jeg har forstått. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er bare helt utrolig drøy. Og hver episode sitter hun og forsvarer han, selv om man lett kan se at hun er opprørt. Det er nesten trist å se at de har fått barn sammen, nå vil hun i alle fall ikke klare å ta til vett og gå fra han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket den sesongen! 😍😍😍

Nesten alle slike realitys som kommer fra Australia er 1000 ganger bedre enn de amerikanske, norske eller alle andre land 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (59 minutter siden):

Jeg elsket den sesongen! 😍😍😍

Nesten alle slike realitys som kommer fra Australia er 1000 ganger bedre enn de amerikanske, norske eller alle andre land 

Kan ikke være mer enig i det du skriver der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy_B skrev (18 timer siden):

Siden det ble dårlig stemning i tråden for den norske utgaven da noen tok opp den australske, oppretter jeg en ny tråd her. 

Jeg har nå rundet sesong 8 (Discovery+) på skammelig kort tid. Serien har stått og rullet i bakgrunnen her ganske non stop, siden den er super fengende samtidig som den er hele 32 (!) episoder lang. 

Hellige Helga, så mye mer som skjer i den australske enn den norske! 😅 For en gjeng! 

Noen som vet hvor man kan se flere sesonger? Hvilken sesong anbefales her?

Har såvidt begynt å se første episode, ikke sett ferdig. Utdrikningslagene... damene får champagne og vin, mens mannfolka får øl. For menn drikker jo ikke vin, og damer drikker ikke øl 🥴🙄 Virket litt gammeldags der. Helt uviktig å irritere seg over, jeg vet 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 minutt siden):

Har såvidt begynt å se første episode, ikke sett ferdig. Utdrikningslagene... damene får champagne og vin, mens mannfolka får øl. For menn drikker jo ikke vin, og damer drikker ikke øl 🥴🙄 Virket litt gammeldags der. Helt uviktig å irritere seg over, jeg vet 😂

Så pussig 😆 Spesielt det ene paret fremstår litt gammeldags uten at jeg skal spoile noe for deg, men ellers kan jeg ikke huske å ha sett noe som er typisk gammeldags. Håper du vil like den 🙂 

Jeg skal prøve å finne ut hvor man kan se flere sesonger av MAFS Australia 🙌 Trenger noe veldig lettbeint til i kveld for å koble litt av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (Akkurat nå):

Så pussig 😆 Spesielt det ene paret fremstår litt gammeldags uten at jeg skal spoile noe for deg, men ellers kan jeg ikke huske å ha sett noe som er typisk gammeldags. Håper du vil like den 🙂 

Jeg skal prøve å finne ut hvor man kan se flere sesonger av MAFS Australia 🙌 Trenger noe veldig lettbeint til i kveld for å koble litt av. 

Hehe jeg er litt sånn som kan irritere meg over småting som andre sikkert ikke tenker over 😂 Men det virker bra så langt, og mye spennende i vente etter teaser å bedømme 😀👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 minutt siden):

Hehe jeg er litt sånn som kan irritere meg over småting som andre sikkert ikke tenker over 😂 Men det virker bra så langt, og mye spennende i vente etter teaser å bedømme 😀👍

Veldig innholdsrik (i den grad man kan kalle reality det) serie med mange twister 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (7 minutter siden):

Veldig innholdsrik (i den grad man kan kalle reality det) serie med mange twister 😅

Ja, fikk med meg at det kommer noen twister og mye action 👍 Håper bare det ikke blir for mye Paradise Hotel o.l. For sånt gidder jeg ikke se 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Melissa og Bryce lenge på insta og hun virker oppriktig lykkelig. Jeg tror hun så noe i han som ikke vi fikk sett i serien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med sesong 10 her nå, og de er jo om mulig enda sprøere 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (På 23.3.2023 den 19.47):

Jeg har fulgt Melissa og Bryce lenge på insta og hun virker oppriktig lykkelig. Jeg tror hun så noe i han som ikke vi fikk sett i serien.

Bryce er jo et vandrende rødt flagg. Etter oppførselen hans på showet hadde han uansett ikke noe annet valg enn å bli med Melissa for å ikke bli fullstendig cancelled. Melissa er den mest tilgivende personen jeg har sett, men hun hadde aldri tilgitt om hun ikke var så redd for å bli forlatt. Til og med vennene hans sier jo at han lyver, det var ikke vanskelig å se på kroppspråket deres på hjemmedaten. Flott at de har det bra, men han hadde ALDRI sluppet unna med oppførselen sin med noen av de andre damene i showet.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (På 24.3.2023 den 23.01):

Er i gang med sesong 10 her nå, og de er jo om mulig enda sprøere 😅

Hvor ser du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bordogstol skrev (5 timer siden):

Hvor ser du den?

Channel 4 og 9now. Begge er gratis mot reklamepauser, men geoblocked. Så man må ha en vpn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotballfluen skrev (På 25.3.2023 den 19.53):

Bryce er jo et vandrende rødt flagg. Etter oppførselen hans på showet hadde han uansett ikke noe annet valg enn å bli med Melissa for å ikke bli fullstendig cancelled. Melissa er den mest tilgivende personen jeg har sett, men hun hadde aldri tilgitt om hun ikke var så redd for å bli forlatt. Til og med vennene hans sier jo at han lyver, det var ikke vanskelig å se på kroppspråket deres på hjemmedaten. Flott at de har det bra, men han hadde ALDRI sluppet unna med oppførselen sin med noen av de andre damene i showet.

De gikk i parterapi lenge etter at programmet var over for å løse opp i alt som ble sagt og gjort det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (10 timer siden):

De gikk i parterapi lenge etter at programmet var over for å løse opp i alt som ble sagt og gjort det.

Det er jo bra, men som sagt hadde ingen av de andre damene latt seg behandle på den måten som Melissa tillot. Det at han knap kom overens med noen av de andre er et rødt flagg i seg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på første episode nå i sesong 8. 

Jeg syns Bec er litt høy på seg selv. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt i gang med sesong 8 etter tips om serien i tråden om den norske versjonen.

Så mye drama😅😅 Men syns det var veldig bra å følge ekspertene og bakgrunn for valg av matchingen. 
 

Generelt virker det som om de som bryr seg mest om drama og de andre ekteparene har det dårligst sammen😂 Hva med å konsentrere seg om seg og sitt, forholdet og finne kjærligheten som de (sannsynligvis) kom dit for. 

Ser at det allerede er noe spoiling her og hele sesongen er ute men for sikkerhetsskyld legger jeg mine kommentarer i spoiler (har sett frem til episode 17 (ups😂):

 

Spoiler

Cam og Sam som gikk ut forrige episode. Syns virkelig synd på Samantha som følte at det gikk fint og så har Cam egentlig bare valgt å være der siste uken for å bli bedre kjent med Coco. Han sa en ting og gjorde noe annet. 
Og anklagen om ONS endte jo å faktisk bli det. Synd Samanta ikke ble matchet med en annen mer ordentlig fyr. 
tviler på det ble noe videre mellom Coco og Cam.

Sam og Coco. Sistnevnte vokste på meg,  skulle ønske hun var med videre men med en annen match. Sam var jo helt håpløs. 
 

Joanne: en som elsker drama og syns hun er frekk mot James (?) selv om han ikke kan oppføre seg helt han heller. De klarer ikke kommunisere, svarer på et spørsmål med samme spørsmål tilbake liksom. Og hva var meningen med å si «Stay. For now» ? Minnet om Joachim i norske versjonen som skulle være morsom. James var forsovet ikke bedre i seremonien uken etter hvor han sa han var forelsket i sexologen?! 
 

Melissa og Bryce: Er noe med Melissa som jeg ikke liker, hun fremstår som et slags offer men samtidig oppfører seg som bedre enn alle andre fordi hun ikke er så høylytt? Frekt av meg å si det sånn men jeg får bare en dårlig vibe av henne. Alt er liksom bryce sin feil, tar alt i feil mening/personlig når han er ærlig (spesielt de første episodene). 
ble overrasket over å se at de nylig har giftet seg på ekte (+og fått tvillinger!) 


Bryce virker mer og mer spesiell med all kranglingen og drittslenging til de andre deltakerne. 
 

Kommer ikke på noe mer på stående fot. Har en mann her hjemme som ikke vil se på og vanskelig å diskutere med han da😂 Showet er altoppslukende for min del akkurat nå😅😂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...