Gå til innhold

Gift ved første blikk Australia


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Det blikket til Olivia i sofaen på den siste forpliktelsesseremonien. Shit!! Også begynne å gråte. Beklager men hun lurer ikke meg. 
Jeg likte henne og Jackson som par hele tiden men nå håper jeg at Jackson åpner øynene sine snart og ser hva slags person hun er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (6 timer siden):

Det blikket til Olivia i sofaen på den siste forpliktelsesseremonien. Shit!! Også begynne å gråte. Beklager men hun lurer ikke meg. 
Jeg likte henne og Jackson som par hele tiden men nå håper jeg at Jackson åpner øynene sine snart og ser hva slags person hun er.

Å den falske, overdrevne, hysteriske latteren som aldri tok slutt da hun fikk oppgaven av Dom og Jack...

Kjenner Jackson irriterer meg. Han virker jo som en veldig allright type, men at han fremdeles skal være så støttende mot Olivia (selv om han troligens/muligens ikke er det), er bare irritabelt. Burde ta seg sammen, og sette henne på plass!

Ut ifra hva Olivia fremstår (og indirekte selv har sagt), virker hun som en veldig slitsom og kontrollerende person å være i et forhold med. Super needy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske Andrew i sesong 9, han er ikke veldig hyggelig mot Holly må jeg si. Fatter ikke at han har hatt seg med 350 damer OG vært gift 2 ganger 😮 Vet at utseendet ikke er alt, men *grøss*. Hadde han i det minste hatt en bra personlighet så hadde han virket mer sympatisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (6 timer siden):

Amerikanske Andrew i sesong 9, han er ikke veldig hyggelig mot Holly må jeg si. Fatter ikke at han har hatt seg med 350 damer OG vært gift 2 ganger 😮 Vet at utseendet ikke er alt, men *grøss*. Hadde han i det minste hatt en bra personlighet så hadde han virket mer sympatisk. 

Han er skikkelig ufordragelig! 
Jeg er sjokkert over Olivias oppførsel. Men at ikke Jackson sier skikkelig i fra? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (8 timer siden):

Amerikanske Andrew i sesong 9, han er ikke veldig hyggelig mot Holly må jeg si. Fatter ikke at han har hatt seg med 350 damer OG vært gift 2 ganger 😮 Vet at utseendet ikke er alt, men *grøss*. Hadde han i det minste hatt en bra personlighet så hadde han virket mer sympatisk. 

Andrew var en real dritt sekk. Al var min favoritt, litt enkelsk skrudd sammen men bare god tvers gjennom. Jeg skulle hatt han som lillebror 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olivia, Tamara og Sam (sistenevnte overasket meg litt), men for noen meangirls... måten de setter seg ned å flirer og rotter seg sammen, skikkelig highschool opplegg

Endret av Sveija
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var litt som kom frem på den siste middagen. Tamara prøvde å vri seg unna at hun hadde prøvd seg på Mitch men det var jo tydelig at hun ikke klarte. Er det ikke like greit å bare innrømme det med en gang!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er deres favoritt par i sesong 9?

Jeg synes denne er vanskelig. De personene som skilte seg ut mest for min del var Anthony, Jack og Selina. Virket til å være tvers igjennom gode mennesker, med hærlige personligheter.

Jeg har ikke helt sansen for noen av deres partnere, Selin var jo helt grusom, og Dom blir litt for mye for min smak. Cody var heller ikke helt på topp, men om jeg skulle valgt et favorittpar hadde det nok blitt Selina og Cody. Mest fordi Selina virket til å være et hærlig vesen ( morsom,sprudlende og godhjertig) og jeg likte Cody litt bedre enn partnerne til de to andre.

Ella og Mitch kommer vel på andreplass. Selv om jeg ikke hadde noen av de som favoritt, så var de jo normale og mer nøytrale i forhold til enkelte parter i mange av de andre parene.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med deg Sveija men jeg syntes etter hver at Al var mere klar for forhold enn Mitch, barnslig men iallefall villig til å ta kritikk og prøvde å endre seg. Mitch vil ikke. Synd Al ikke klarte å bli voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å sette opp favorittpar.

Synes det var synd Matt ikke fant kjærligheten, han var en artig, men likende fyr med stort hjerte. Bare synd han var så uheldig å få en så overlegen og kald partner, som ikke engang ga han en sjangse. Det samme med Anothoy, kunne ønske han var heldigere med matchen sin. Fantastisk mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker alle, så likte jeg:

Dom og Jack, Brent, Anthony, Holly, Selina, Ella, Al og Matt. Det var folk som jeg mener var der av genuine interesser og oppførte seg pent, var hyggelig å se.

Er grusomt å se hvor fælt mange har oppført seg og hvor stygge de er med hverandre. Deres sanne jeg kom mer og mer frem mot slutten.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasifica skrev (14 minutter siden):

Om jeg husker alle, så likte jeg:

Dom og Jack, Brent, Anthony, Holly, Selina, Ella, Al og Matt. Det var folk som jeg mener var der av genuine interesser og oppførte seg pent, var hyggelig å se.

Er grusomt å se hvor fælt mange har oppført seg og hvor stygge de er med hverandre. Deres sanne jeg kom mer og mer frem mot slutten.

Helt enig, disse var genuine (Og Don).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett siste episode. Der var det ikke mange som var et par lenger.

Håper det kommer en ny sesong snart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (6 timer siden):

Da har jeg sett siste episode. Der var det ikke mange som var et par lenger.

Håper det kommer en ny sesong snart!

I dags dato er det vel ingen som lengre er sammen ut i fra hva jeg forsto

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter alt styret med Doms onlyfans bilde, har vist Olivia startet sin egen OF karriere🤣 

  Og alt styret / påstandene fra Tamara om Mitchs interesse mot henne, ut i fra hvordan ting ble etter filmingen begynner man jo å lure på om det var noe i det Tamara sa(?)🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasifica skrev (På 1.10.2023 den 20.42):

Glemte forresten Dion, han var bare god. 

Fy søren for en flott mann. Den kvinnen som får han får alt. Ser ut som han har kjæreste på IG. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinsk skrev (På 1.10.2023 den 5.35):

Vanskelig å sette opp favorittpar.

Synes det var synd Matt ikke fant kjærligheten, han var en artig, men likende fyr med stort hjerte. Bare synd han var så uheldig å få en så overlegen og kald partner, som ikke engang ga han en sjangse. Det samme med Anothoy, kunne ønske han var heldigere med matchen sin. Fantastisk mann.

Tror hun fikk panikk fra første stund, som hun sa selv, hun hadde ikke en gang tenkt tanken på at hun skulle like sin partner, hun var mest redd for å ikke bli likt. Han var. jo alt for på fra starten. Kjente meg igjen med min eks, jeg hadde SÅ lyst på kjæreste, og han var SÅ mye, også ble det bare feil. Fikk frem sider av meg jeg ikke visste jeg hadde. Hun her ble jo bare stille, hun sa vel egentlig ikke så mye stygt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på Olivia er helt i vater? Herregud, hun var så søt i starten, og på slutten var det bare dritt oppførsel. Kald, empatiløs og helt på jordet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...