Gå til innhold

Gift ved første blikk Australia


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bordogstol skrev (1 time siden):

Er det ikke nye episoder hver onsdag? Ikke noe nytt i dag..

Tror det er torsdag. Ser de nye amerikanske mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart ingen har kommentert på hun ekle snobbedamen som kom inn mot slutten. Hun dro heldigvis etter en episode eller to, da mannen bestemte seg for å forlate programmet, kanskje derfor ingen (inklusivt meg selv) ikke husker navnet hennes😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveija skrev (11 timer siden):

Synes det er rart ingen har kommentert på hun ekle snobbedamen som kom inn mot slutten. Hun dro heldigvis etter en episode eller to, da mannen bestemte seg for å forlate programmet, kanskje derfor ingen (inklusivt meg selv) ikke husker navnet hennes😅

Sesong 8 eller 9? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den rare dama som var koblet til den hunken i sesing 8 var det vel.. Den flotte mannen som i tillegg taklet følelser. Så stygg hun var mot han. Er så glad han slapp at det ble noe mer der..tror jeg. Håper i allefall ikke det.

Hun grenset til mobbing av den stakkars fyren. Den støgge ekle dama. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

densatt skrev (34 minutter siden):

Jeg husker den rare dama som var koblet til den hunken i sesing 8 var det vel.. Den flotte mannen som i tillegg taklet følelser. Så stygg hun var mot han. Er så glad han slapp at det ble noe mer der..tror jeg. Håper i allefall ikke det.

Hun grenset til mobbing av den stakkars fyren. Den støgge ekle dama. 

Et kjapt søk viser at han har masse bilder av ny dame på instagram, og at de skal gifte seg snart. 

Så det har ordnet seg for han etter serien. 

Men hadde det en mann som behandlet en kvinne sånn i serien, hadde de antagelig måtte ta det opp på en helt annen måte. Det var jo direkte psykisk vold der en stund. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (1 time siden):

Sesong 8 eller 9? 

 

Etter litt søking fant jeg henne. Jaime var det vell hun het. Sesong 8. 

For ei drittkjerring...

Hun kom vel også på siste episoden da alle møttes igjen om jeg ikke husker feil? (Ble ikke filmet så mye da) var vel et siste forsøk på å vise seg frem. 

Håper oppførselen hennes fikk konsekvenser for henne i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveija skrev (9 timer siden):

Etter litt søking fant jeg henne. Jaime var det vell hun het. Sesong 8. 

For ei drittkjerring...

Hun kom vel også på siste episoden da alle møttes igjen om jeg ikke husker feil? (Ble ikke filmet så mye da) var vel et siste forsøk på å vise seg frem. 

Håper oppførselen hennes fikk konsekvenser for henne i ettertid.

Ser hun har hengt ut flere av de som har kommet med negative kommentarer mot henne.

Viser jo litt hvem hun er som menneske.

Hun var rett og slett ekkel, og takk og lov for at hun ikke fikk mer tv tid enn hun gjorde. Ufordragelig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye par, Kate er sååå uinteressert. Stakkars mann som bare får "yea" til svar og unnvikende blikk. Greit nok at hun ikke kjente på umiddelbare følelser i bryllupet men hun prøver jo ikke engang å bli kjent på noe vis.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveija skrev (På 24.8.2023 den 1.00):

Synes det er rart ingen har kommentert på hun ekle snobbedamen som kom inn mot slutten. Hun dro heldigvis etter en episode eller to, da mannen bestemte seg for å forlate programmet, kanskje derfor ingen (inklusivt meg selv) ikke husker navnet hennes😅

ja, enig, det var en merkelig match. Hun var alt for (trodde hun) fin for han. Også de to andre parene som kom inn senere, hun ene ble jo dumpet på siste seremonien fordi han ble irritert over hva hun sa da hun ville satse. 

Herregud, jeg kunne sett på de folka enda jeg. Husker hun Coco, hun gjorde skikkelig inntrykk, først negativt, men så var det fint å se det sårbare også. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Married_at_First_Sight_(Australian_season_8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Duff skrev (3 timer siden):

Begynner å røre seg i gjengen nå. Spent på om Olivia klarer å roe ned igjen.

Ser ikke for meg at en person som beskriver seg seg som en «petty bitch» som «holds grudges for a very long time» (kudos for selvinnsikt, i hvert fall) har tenkt å roe ned noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 25.8.2023 den 18.11):

Nye par, Kate er sååå uinteressert. Stakkars mann som bare får "yea" til svar og unnvikende blikk. Greit nok at hun ikke kjente på umiddelbare følelser i bryllupet men hun prøver jo ikke engang å bli kjent på noe vis.

Veldig irritabelt vesen..

ada@ skrev (På 25.8.2023 den 19.59):

Jeg syns fortsatt det er synd på Anthony, men det ser ut som om det skjer noe der i neste episode. 

Anthony virket jo som en helt fantastisk mann så alle måter. Ble helt uvell av Selin, og måten hun behandlet han. Himlet med øynene, dro frem telefonen og var totalt uinteressert i hans video fremvisning. Rett og slett ufyselig oppførsel. Slengte dritt og rakket ned,rottet alle sammen mot han, uten at de viste noe om han eller deres forhold. Virkelig et bedritent menneske.

Ser hun fikk støtte fra Jamie fra forrige sesong.🙄

ada@ skrev (På 25.8.2023 den 20.00):

Googlet andrew og han har visst skiftet navn etter at han forlot serien🤷🏻‍♀️🙈

Married At First Sight's Andrew Davis 'has changed his name to James' to distance himself from the show… after refusing to appear at the reunion. He's kept a low profile ever since quitting Married At First Sight following a blow-up argument with his wife

Skjønner ikke helt hvorfor han så seg nødt til å bytte navn, men jaja. Syntes ikke han ble fremstilt så alt for ille. Foruten det hans daværende partner hadde å si om han. At han ikke var i samme stadiet og ikke ville sløse bort hennes tid er jo en ærlig sak, syntes hun la mye unødvendig negativitet i dette. Ettersom det var så avgjørende for henne, så er det jo vesentlig for henne å vite at han kanskje ikke var helt der?

Duff skrev (På 10.9.2023 den 14.06):

Begynner å røre seg i gjengen nå. Spent på om Olivia klarer å roe ned igjen.

Olivia virket jo som den skjønneste, både med tanke på utstråling og personlighet. Hadde aldri sett for meg at hun hadde en side som dette. Virkelig gått i bunn for min del.

Endret av Hinsk
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinsk skrev (25 minutter siden):

Hva synes dere om Domenica?

Litt mye. Jeg er litt enig med Olivia i at Dom nermest mobber. Totalt unødig å tyte ut sin mening om atl og alle hele tiden. Men, hun er sikkert en god venn men føler kanskje det er litt enveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...