Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen din idag? :) 


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Her kan du skrive alt du har gjort fylt drivstoff polert vedlikehold her er det bare fantasien som ikke setter grenser 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiftet lyspære på frontlykter har jeg gjort idag 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen i dag er å ta oljeskift og skifte bremser på en Hiace fra 96'. 

Anonymkode: 2c8d4...36b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rukket å gjøre noe med den enda i dag, men igår fikk den masse diesel :) I dag er planen bare at den skal oppføre seg pent og ta meg fra A til B.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre den 😊 når det blir mildere, vask og polering. 

Anonymkode: 00e5d...4d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal gi den masse diesel etterpå, om prisen er ok.. (sist var den på 17.82). 

Anonymkode: d7576...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 9.00):

Skal gi den masse diesel etterpå, om prisen er ok.. (sist var den på 17.82). 

Anonymkode: d7576...102

Samme her :) I dag var prisen litt under 20 kr pr ltr og da er det billig her :reise:

Anonymkode: 54560...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt. Vaska den i går

Anonymkode: 17226...af4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2023 at 9:00 AM, AnonymBruker said:

Skal gi den masse diesel etterpå, om prisen er ok.. (sist var den på 17.82). 

Anonymkode: d7576...102

Hvilket år er denne posten fra? I det sentrale området øst for Oslo lå prisene på rundt 22 for diesel og 24 for bensin på lørdag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort all verden i dag, men polerte fra torsdag-søndag sist helg, nye senke fjører og dempere, dpf delete og anna eksos. I dag har jeg bytta 6 dyser til nye med større dysespisser (commonrail diesel) og endelig fått inn ny custom map på donigen fra flisundet :D Mer eller mindre klar for en sommer med utstilling og banekjøring, gleder meg som en liten unge på julekvelden til sesongen trer i kraft for fult :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (1 time siden):

Har ikke gjort all verden i dag, men polerte fra torsdag-søndag sist helg, nye senke fjører og dempere, dpf delete og anna eksos. I dag har jeg bytta 6 dyser til nye med større dysespisser (commonrail diesel) og endelig fått inn ny custom map på donigen fra flisundet :D Mer eller mindre klar for en sommer med utstilling og banekjøring, gleder meg som en liten unge på julekvelden til sesongen trer i kraft for fult :D

Åhh sånt liker vi og høre 🙂 åssen bil ? 😀 Skal snart sette i stand en 2002 RAV4 før jeg plukker i fra hverandre min L200 2009 mod pga manglende blinklys (Ikke hengerfeste) 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 8.26):

Planen i dag er å ta oljeskift og skifte bremser på en Hiace fra 96'. 

Anonymkode: 2c8d4...36b

Ja det er flott bil samme som jeg hadde som firmabil 😀 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Åhh sånt liker vi og høre 🙂 åssen bil ? 😀 Skal snart sette i stand en 2002 RAV4 før jeg plukker i fra hverandre min L200 2009 mod pga manglende blinklys (Ikke hengerfeste) 😀 

 

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Åhh sånt liker vi og høre 🙂 åssen bil ? 😀 Skal snart sette i stand en 2002 RAV4 før jeg plukker i fra hverandre min L200 2009 mod pga manglende blinklys (Ikke hengerfeste) 😀 

2014 f11 bmw m550d Gpower med xdrive delete (med tanke på sinnsykt breie dekk bak og forskjell på dekkprofilen forran og bak. Xdrive liker dårlig forskjellig dekkprofil)  Skal kjøre den i benk i morgen, er veldig spent på resultatet med tanke på Hk/Nm kontra orginalt :)

Mangler blinklys sier du, feilkode nr. 61 tilfeldigvis? :) Om det er den koden kan det være dårlig kontakt i sikringsboks :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

I dag har jeg bare kjørt den. Skulle vasket den men tenkte det er lurest å vente litt sånn at jeg ikke må vaske den igjen med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket på den, konstantert at den er skitten, og sett den bli snødd ned. Men en vakker dag kommer det varmegrader og godværsskyer, og da skal jeg finne frem skumkanonen min igjen 🧡

Anonymkode: c0631...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har kikket på den, konstantert at den er skitten, og sett den bli snødd ned. Men en vakker dag kommer det varmegrader og godværsskyer, og da skal jeg finne frem skumkanonen min igjen 🧡

Anonymkode: c0631...9df

Påskeaktivitet det 🙂🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (22 timer siden):

 

2014 f11 bmw m550d Gpower med xdrive delete (med tanke på sinnsykt breie dekk bak og forskjell på dekkprofilen forran og bak. Xdrive liker dårlig forskjellig dekkprofil)  Skal kjøre den i benk i morgen, er veldig spent på resultatet med tanke på Hk/Nm kontra orginalt :)

Mangler blinklys sier du, feilkode nr. 61 tilfeldigvis? :) Om det er den koden kan det være dårlig kontakt i sikringsboks :D

Det er flotte biler hadde en gang en X5 2002 modell (kostbare i drift om en ikke skrur sjøl) det er en fin bil du har der 🙂 artig med store dekk 🙂 ja jeg mangler blinklys ser du Feilkode B1706 Flasher fuse Blown (Blinklyssikring) sikring skiftet samt feilkode B1706 Flasher open skiftet pærer rundt baut ingen forbedring den gangen blinklyset kuttet ut ca 10 Januar hørtes det ut fra under dashbordet at det var fest i reeler  klikking og hørtes ut som strømmen ble brutt  her sitter blinklys i noe kalt Etacs bak på sikringsskapet men er uansett usikker på hvem sikringsboks som evt er gåen da blinklyssikringen sitter sammen med baklykter Sikring nr 1 og nr 7 under dashbord og Varselblink nr 12 i motorrom ny sikringkasse kostet 4 000,- spurte om delenummer ref brukt samme hvem nummer det var 4 000,- sa de så 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Donald Duck skrev (23 timer siden):

 

2014 f11 bmw m550d Gpower med xdrive delete (med tanke på sinnsykt breie dekk bak og forskjell på dekkprofilen forran og bak. Xdrive liker dårlig forskjellig dekkprofil)  Skal kjøre den i benk i morgen, er veldig spent på resultatet med tanke på Hk/Nm kontra orginalt :)

Mangler blinklys sier du, feilkode nr. 61 tilfeldigvis? :) Om det er den koden kan det være dårlig kontakt i sikringsboks :D

 Mye rare lyder i Mitsubishi gitt  🙂🙂

 

 

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...