Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen din idag? :) 


Maskinfører

Anbefalte innlegg

jegerrinne skrev (1 minutt siden):

Støvsugd og vasker innvendig

Så flink :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Så flink :D 

Merker fort når wn bruker 1 bil til alt🙈 var nå både rester fra høy, resten fra ved, hundegård.  Så trengtes kan en trygt si. Værste blir det i jakt med sølete og våte klær

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jegerrinne skrev (3 minutter siden):

Merker fort når wn bruker 1 bil til alt🙈 var nå både rester fra høy, resten fra ved, hundegård.  Så trengtes kan en trygt si. Værste blir det i jakt med sølete og våte klær

Ja en gjør det ;) åhh du har hest ? ;) ja det blir mye kombinasjoner i disse bilene er selv jeger og skogsmann og vet åssen det er ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja en gjør det ;) åhh du har hest ? ;) ja det blir mye kombinasjoner i disse bilene er selv jeger og skogsmann og vet åssen det er ;) 

Vi har gris og storfekalver med en nabo. Så til tider må vi kjøre høy der de går. 

Nå starter snart ved hogst så blir vel ikke lenge den er rein innvendig

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jegerrinne skrev (1 minutt siden):

Vi har gris og storfekalver med en nabo. Så til tider må vi kjøre høy der de går. 

Nå starter snart ved hogst så blir vel ikke lenge den er rein innvendig

Dere har det ja :) husker ikke helt hva det heter men sånn felles dyrehold ? ;) skal vel snart få hogd litt ved jeg også ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Dere har det ja :) husker ikke helt hva det heter men sånn felles dyrehold ? ;) skal vel snart få hogd litt ved jeg også ;) 

Hvis en driver stort kaller en det samdrift

Vi har kun til å slakte til eget bruk. Holder kostnader på mat nede😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jegerrinne skrev (1 minutt siden):

Hvis en driver stort kaller en det samdrift

Vi har kun til å slakte til eget bruk. Holder kostnader på mat nede😊

Var ikke samdrift jeg tenkte på men feks en familie kan kjøpe seg inn på en gård eller hva det heter i oslo tror jeg de driver med sånt ja men det er jo fornuftig da ;) sunnere er den maten også ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Var ikke samdrift jeg tenkte på men feks en familie kan kjøpe seg inn på en gård eller hva det heter i oslo tror jeg de driver med sånt ja men det er jo fornuftig da ;) sunnere er den maten også ;) 

Egentlig veldig glad vi bor som vi gjør. Egg får vi billig fra en annen , melk kan vi og fra en nabo. Potet og en del grønsaker setter vi hos svigers.

Men merker jeg savner egen gård . Vi hadde det før. Med 25 melkekyr, 20 ungdyr, 6 villsvin vi avlet på og 30 søker. Men ulykke snudde ting på hodet og jeg klarte ikke den jobben i fjøset og etc alene når gubben jobbet borte 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jegerrinne skrev (1 minutt siden):

Egentlig veldig glad vi bor som vi gjør. Egg får vi billig fra en annen , melk kan vi og fra en nabo. Potet og en del grønsaker setter vi hos svigers.

Men merker jeg savner egen gård . Vi hadde det før. Med 25 melkekyr, 20 ungdyr, 6 villsvin vi avlet på og 30 søker. Men ulykke snudde ting på hodet og jeg klarte ikke den jobben i fjøset og etc alene når gubben jobbet borte 

Ja høres fint ut :) heldige dere da vurderer drivhus i hagan etter hvert pappa var så glad i tomater og husker han hadde de i bedet for steinen pusekatten vi tok til oss satt på morgenen når han våkna hun ventet på mat :D 😻 Fiemor var det hun gikk bort i juni 2015  jeg må  ut og se på tomatene mine sa han ja koselig med gård uff ulykke :( en lærer av meg ble klemt ihjel av en traktor Massey Fergusson 135 :( 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag har bilen min fått splitter nye sommerdekk :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt den på verkstedet. Vi har sagt helt fra vi kjøpte den at den har et girkasseproblem og at hele kassa må byttes. De har ikke funnet noe feil. 
Nå fant de feilen gitt og vi hadde rett 😅

Anonymkode: e9708...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...