Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen din idag? :) 


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

solflekken skrev (3 minutter siden):

kjørt

Ut på tur aldri sur 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (På 27.3.2023 den 10.03):

Hvilket år er denne posten fra? I det sentrale området øst for Oslo lå prisene på rundt 22 for diesel og 24 for bensin på lørdag

2023 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (På 28.3.2023 den 1.45):

Har ikke gjort all verden i dag, men polerte fra torsdag-søndag sist helg, nye senke fjører og dempere, dpf delete og anna eksos. I dag har jeg bytta 6 dyser til nye med større dysespisser (commonrail diesel) og endelig fått inn ny custom map på donigen fra flisundet :D Mer eller mindre klar for en sommer med utstilling og banekjøring, gleder meg som en liten unge på julekvelden til sesongen trer i kraft for fult :D

Ja men det høres bra ut 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet med å finne den igjen under all snøen. Etterpå reise jeg og fylte nesten 30 l diesel for 18.33 pr l. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Munchlax skrev (41 minutter siden):

Startet med å finne den igjen under all snøen. Etterpå reise jeg og fylte nesten 30 l diesel for 18.33 pr l. 

Faens snø ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (47 minutter siden):

Ingenting enda, men skal snart kjøre den til jobb. 

God tur 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Børstet den fri for snø og kjørt på butikken for å kjøpe kanelbolle.

☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Det snødde i går kveld og natt, så den står nedsnødd i oppkjørselen. Dessuten så er det mannen min som gjør alt med bilen min - utenom å kjøre den. Han har sin egen ♥️

Maskinfører skrev (15 timer siden):

 

 Mye rare lyder i Mitsubishi gitt  🙂🙂

Ingen rare lyder i min Mitsubishi ;) 

Anonymkode: f7f85...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingenting. Det snødde i går kveld og natt, så den står nedsnødd i oppkjørselen. Dessuten så er det mannen min som gjør alt med bilen min - utenom å kjøre den. Han har sin egen ♥️

Ingen rare lyder i min Mitsubishi ;) 

Anonymkode: f7f85...732

Var en helvettes fest fra sikringsboks i kupe  når blinklyset på min L200 2009 mod kuttet ut ca 10 Januar 2023 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalikalinka skrev (10 timer siden):

Børstet den fri for snø og kjørt på butikken for å kjøpe kanelbolle.

☺️

Ja men det er godt 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mye frem og tilbake ble det kjøring i benk førstes i dag! Hadde problemer med overboost og surging. Fikk omsider fiksa det og resultatet ble 501hk i motor. Ble 445hk og 977nm på hjul kontra 430hk og 780nm som er orginalt i motor😁 Taper nesten 60hk i drivverk😳 Er godt planta på grensa til hva blokka tåler så kan vel være greit å være litt snill med gasspedalen😂

Bilen står nå på plassen sin i garasjen i påvente av tørre veier😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (På 30.3.2023 den 12.07):

Etter mye frem og tilbake ble det kjøring i benk førstes i dag! Hadde problemer med overboost og surging. Fikk omsider fiksa det og resultatet ble 501hk i motor. Ble 445hk og 977nm på hjul kontra 430hk og 780nm som er orginalt i motor😁 Taper nesten 60hk i drivverk😳 Er godt planta på grensa til hva blokka tåler så kan vel være greit å være litt snill med gasspedalen😂

Bilen står nå på plassen sin i garasjen i påvente av tørre veier😎

Ja  men det ble jo bra 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja  men det ble jo bra 🙂 

Sier meg meget fornøyd med det ja :) Hadde enda denna forbanna vinter driten gitt seg nå så man faktisk fikk kjørt.. Har kun kjørt den på og av lukka biltralle 2 ganger siden snøen kom😡 Hadde jo full gass på alle gira i rulla men det blir liksom ikke helt det samme😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Donald Duck skrev (15 minutter siden):

Sier meg meget fornøyd med det ja :) Hadde enda denna forbanna vinter driten gitt seg nå så man faktisk fikk kjørt.. Har kun kjørt den på og av lukka biltralle 2 ganger siden snøen kom😡 Hadde jo full gass på alle gira i rulla men det blir liksom ikke helt det samme😂

Ja men det er jo bra 🙂 ja i Vestfold ser det ut som vinter,n er borte om 14 dager så skal de piggfrie av og Offroad dekkene på L200 🙂 nei det blir nok ikke det samme ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet vindusheis fører dør i godværet i går ca 1 times arbeid Mitsubishi L200 2009 Mod 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se ut av vinduet og se om den fortsatt står i gaten siden jeg parkerte den på søndag. Parkert med 75% kapasitet på batteriet så den kan stå over påske til det blir gatefeiing her i sentrum. Må jo ha bil, men den er en klump om foten om dagen. 

Anonymkode: c92ea...185

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...