Grooo Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja, jeg er bare HELT overbevist nå om at vi skal reise samme hva. Søren heller da, får jo seng på hotellet der og, kan da sove like mye der som jeg gjør her hjemme. Dessuten er det nesten to måneder til, babyen må da ha lært å sove selv da?? Mannen har nemmelig en teori om at babyen ikke klarer sove selv, derfor må jeg sove for to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 15. februar 2006 Hjemme fra jobb i dag, orka bare ikke å stå opp. Har sovet så dårlig i natt, hjalp lite at jeg la meg tidlig i går også *sukk* Har sovet og sovet i dag, føler meg ganske pigg nå, men er fortsatt tett i nesa *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2006 #163 Del Skrevet 15. februar 2006 Så kjedelig... Du får ta det med ro og planlegge Glasgow-utflukter istedet God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #164 Del Skrevet 15. februar 2006 Takk! Hurra, hurra! Super pakke kom i posten i dag! Bilde i galleriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2006 #165 Del Skrevet 15. februar 2006 Hurra for halvgått svangerskap!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2006 #166 Del Skrevet 15. februar 2006 Så stilig genser - og fiiiin mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 15. februar 2006 Takk, og takk! Jeg er bare SÅ fornøyd med genseren, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 16. februar 2006 Blir hjemme fra jobb i dag og, har stått opp ganske nylig. Skal spise og dusje, og så sette meg i sofaen med laptopen og begynne jobbe med å skrive handlingsplan for biblioteket for de neste fem år. Himmel og hav for en jobb! Vet ikke riktig hvor jeg skal starte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. februar 2006 #169 Del Skrevet 16. februar 2006 Grattis med ny (FIIIIN) genser!!! Håper formen kommer seg kjapt. Du må passe på å få med deg litt OL også, da... Hørtes morsomt ut med campingtur på soverommet etter knekt seng! Lykke til med planen du skal skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. februar 2006 #170 Del Skrevet 16. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #171 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) OL blåser jeg langt i, ser overhodet ikke poenget med slikt tull.. Har ikke kommet i gang med å SKRIVE plan ennå, men har lest igjennom en del planer fra andre bibliotek og skal snappe med meg ideer herfra og derfra. Men nå må jeg få i meg noe mere mat... Endret 16. februar 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. februar 2006 #172 Del Skrevet 16. februar 2006 Innom for å hilse på. Den genseren var kjempemorsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 16. februar 2006 Nå har jeg sovet noen timer, og føler meg i litt bedre form. Har bestemt meg for å gå tu en tur, må grave fram bilen hvis jeg skal ha sjans til å komme meg på jobb i morgen.. I tillegg er det tomt for ved her inne. Mannen kommer hjem om en time eller så, og er stor og sterk, men jeg bærer bare tre og tre kubber jeg så går det så fint så Tror jeg trener litt frisk luft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 #174 Del Skrevet 16. februar 2006 Takk! Hurra, hurra! Super pakke kom i posten i dag! Bilde i galleriet ← Tøffe gensern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #175 Del Skrevet 16. februar 2006 Skal ta en dusj nå snart, og ta på nye genseren igjen, hihi Har vært ute i snøen en time. Gravd fram bilen min, hentet post, matet fugler og måkt litt snø så mannen kan parkere bilen på den vanlige plassen før han setter i gang å måke resten av gårsplassen. Tok meg god tid, måkte bare litt og litt om gangen, men kjente at jeg ble sliten etter hver allikevel. Hentet noen vedkubber fra vedboden og kom inn nå nylig, tente i peisen for å få det litt varmere her, - og tok meg et diiigert glass sjokolademelk og satte meg ned her ved pcen. Og da skal jeg si at babyen våkna! Spreller som en gal der inne *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. februar 2006 #176 Del Skrevet 16. februar 2006 Du må ikke holde på så du sliter deg ut. Kose seg inne foran peisen med sjokolademelk høres mye bedre ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 16. februar 2006 Neida, har aldeles ikke slitt meg ut.. Mannen lo litt når jeg sa jeg hadde brukt en time på det "lille" jeg hadde gjort ute. Nå er mannen endelig ferdig med å måke resten av snøen, og er på vei inn. Jeg har stekt karbonader og speilegg, skal kose oss med det før vi legger oss tidlig begge to. Lange dager for ham for tiden også, må vist jobbe lørdag og ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 16. februar 2006 #178 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har stekt karbonader og speilegg, skal kose oss med det før vi legger oss tidlig begge to. Lange dager for ham for tiden også, må vist jobbe lørdag og ;( ← Kjedelig når mannen må jobbe mye, det vet jeg alt om! Men desto viktigere å kose seg med de små tingene når man først er sammen. Håper dere har en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #179 Del Skrevet 16. februar 2006 Har hatt en fin kveld, og nå skal vi legge oss. Leker fortsatt "campingtur" for han har ikke hatt tid til å reparere senga... Han er på vei til å se etter ny jobb, håper å få noe litt nærmere for slik det er nå blir det fort halvannen time kjøring hver vei. Mer og hvis det er mye snø og ruch og alt slags tull... God natt folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. februar 2006 #180 Del Skrevet 16. februar 2006 Her hadde jeg visst ikke vært før Men nå har jeg til gjengjeld lest hele boka di. Takk for besøk i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå