Murmelmy Skrevet 22. oktober 2006 #1081 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tusen takk for hjelpen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. oktober 2006 #1082 Del Skrevet 23. oktober 2006 Håper du får en kjempe fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #1083 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tida flyr! Jeg og mini har bestemt oss for å gå tur hver eneste dag nå, jeg har vært sløv med det tidligere. Merker jo at det er deilig å være mye ute, har aldri vært noe friluftsmenneske... Dette fører til at jeg trenger noen bedre uteklær, så jeg titter litt rundt etter det om dagen. Mini har blitt skikkelig god på å snurre fra rygg til mage, og til å ta etter tærne sine når hun ligger naken. Hun har lært seg en morsom brummelyd, og har begynt å bli kilen på magen og under føttene. Elsker å bade, og liker dusjen godt også. Kan ligge lenge i lekegrinda og styre med forskjellige leker, eller ligge rolig på ryggen der og titte på en uro som henger over henne. Hun sover fortsatt fint om natta, stort sett fra rundt halv ni til ni om morgenen, med en liten melkesvett i femtiden om natten. Vi går på babysang og babymassasje, begge deler sammen med barselgruppa vår så vi treffe dem i alle fall to ganger i uka. I dag har vi fått varmepumpe installert i huset her, spennende å se hvordan den funker... Vaskekjelleren har stått i ro et par uker, mannen har jobba masse og da står han opp fem om morgenen og er hjemme i åttetiden om kvelden så det har ikke blitt tid til noe mer. Kanskje til uka!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 #1084 Del Skrevet 25. oktober 2006 Innom å hilser på Har du sett denne Glamourbibliotekaren. Utrolig hva våre medsøstre driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1085 Del Skrevet 26. oktober 2006 Takk for link, den var kjempebra! Skal følge med der utover Har vært på shopping med mann og mini i dag, fått veldig mye fint og nyttig til oss alle tre. Lenge siden vi har hatt en så nyttig, koselig og innbringende shoppingtur, og jeg synes vi fikk mye for pengene også. Deilig! Nå koser jeg meg med boller jeg fant i fryseren, og jeg sitter og hører på øsregnet som er ute, og ett og annet snork og babygrynt som kommer via babycallen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. oktober 2006 #1086 Del Skrevet 27. oktober 2006 Herlig link Denne bibliotekaren er ikke fullt så glamorøs -hvertfall ikke nå når høststormene kommer (selv om jeg har en ganske stilig retro regnkåpe ) Skal sørover om tre uker -tenkte å ta en tur enda litt lenger sør enn Oslo også om det skulle passe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. oktober 2006 #1087 Del Skrevet 27. oktober 2006 Innom og titter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1088 Del Skrevet 29. oktober 2006 På tide å lete fram vaskekosten, i morgen kommer barselgruppa hit på besøk og siden det ikke er plass til alle seks babyene oppe i lekegrinda må nesten gulvet være rent nok til å ligge på for småtasser... Hvis jeg kjapper meg rekker jeg kanskje en hel del før hun våkner, hun ligger ute i vogna si og koser seg Daria: Tror ikke vi har planer om tre uker, det er jo leeeenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. oktober 2006 #1089 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så koselig med besøk da God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1090 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vi har en fantastisk barselgruppe, kommer veldig godt overens hele gjengen Koste oss masse i dag, men både massasje-dama og en av mammaene var syke så det ble ikke noe massasje og M var eneste jenta for den syke mammaen sendte ikke snuppa si alene *ler* M hadde en real slosskamp med en av gutta oppe i lekegrinda, for hun skulle absolutt ha leka han hadde samme hva det var han prøvde å leke med stakkars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2006 #1091 Del Skrevet 30. oktober 2006 Innom og hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1092 Del Skrevet 31. oktober 2006 I dag kom snøen... Nå nærmer det seg virkelig enden på jobbinga med vaskekjelleren vår, mannen har holdt på der i hele dag og tror det holder med en dag til bare. Men så skal han ut og kjøre lastebil onsdag og torsdag, og til helga skal vi bort så da blir det ikke noe denne uka heller for han har linsesjekktime + en del andre småærender på fredag så han rekker ikke stort da heller. Og ikke har vi husket å ringe rørleggeren, så vann får vi nok ikke i kummen der nede på en stund men det gjør ikke stort så lenge vaskemaskinen funker! M er helt vill for tiden! Har fått et helt annet tempo de siste dagene, slenger seg rundt og veiver med armer og slår i gulvet og vifter med tærne høyt opp i lufta. På barseltreff i går stjal hun leker fra den stakkars babyen som lå ved siden av henne... Mammaen hans gav ham en ny leke, og M stjal den så han ble lei seg. Mammaen hans gav ham tilbake den første som M ikke gadd ha lenger, og da slapp hun den hun hadde stjelt og tok igjen den han hadde fått. Slik holdt de på en stund mens vi mammaene stod der og lo. Kanskje ikke så snilt, for den stakkars gutten ble jo lei seg hver gang, men det var så fascinerende å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. november 2006 #1093 Del Skrevet 4. november 2006 Søte M. Blitt en skikkelig rampeunge med andre ord Ha en super lørdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1094 Del Skrevet 5. november 2006 Har hatt ei super helg, og så kommer hverdagen igjen. Mannen skal jobbe mye denne uka også, jobber 7-18 (noen dager lenger) og har en times kjørevei hver vei i tillegg så det blir ikke mye vi ser ham. Men vi har vært sammen mye hele helga alle tre da, kost oss mase. Og M og jeg har masse program denne uka vi og, så dagene flyr. I morgen SKAL jeg få skrevet ferdig (nesten alle) takkekortene, og jeg SKAL oppdatere hjemmesiden min. Er nesten en måned siden sist jeg la ut bilder, og det er ganske lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 5. november 2006 Denne kom forresten i posten i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. november 2006 #1096 Del Skrevet 5. november 2006 Denne kom forresten i posten i helga! ← Suuuupersøt! Akkurat som den lille søte berta, som er utrolig blid og skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1097 Del Skrevet 13. november 2006 Og så har vi altså hatt omgangssyke i en uke... Helt slått ut alle tre, jeg tirsdag-torsdag, lille M natt til torsdag og mannen torsdag-søndag. Fortsatt er han ikke helt i slaget, så vi sløver litt i dag og vi... Skulle egentlig startet på babysvømming i dag, men siden vi ikke er helt tipptopp fikk vi lov å bli med på kurset som starter på torsdag i steden, og så gå mandager som planlagt fra neste uke. Gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. november 2006 #1098 Del Skrevet 13. november 2006 Denne kom forresten i posten i helga! ← Den der er SÅ KUL! Hvor bestilte du den fra? Den nettsiden? Og hvordan er den i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. november 2006 #1099 Del Skrevet 13. november 2006 Den der er SÅ KUL! Hvor bestilte du den fra? Den nettsiden? Og hvordan er den i størrelsen? ← Nå så jeg litt grundigere etter og fant ut at det bare var to størrelser det var snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. november 2006 #1100 Del Skrevet 13. november 2006 Men med den prisen - fikk du den gjennom tollen uten å måtte betale ekstra? 20 pund er vel over 200 kr? *ikke-oppdatert-på-valutakurser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå