Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Vi hadde det kjempefint!

Hadde med sjalet, mange var nyskjerrige ja! Tusla rundt på senteret med det en times tid, M sov så godt. Nå jat hun sovet to timer i den "nye" lekegrinda vi har arvet fra mannens kusine, virker som hun likte den godt for hun lå der og leka en god stund før hun sovnet. Mens hun sov ryddet jeg bort vugga og ryddet og vasket kjøkken + gang. Fant masse skrot i garderobeskapet i gangen, det kastet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med sjal! Virker jo bra da.

Ha en fortsatt fin en! Noen hobbyprosjekter på gang da (og er hobbyrommet ferdig enda)? Jeg tenker julekort jeg! Tenkte jeg kunne lage noen og selge til venner og familie. Så jeg har vært og kjøpt masse papir på Norway Design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyprosjekter, tja... Holder på og lager takkekort nå, på tide å få dem ut!

Fant fram lekegrind til M i dag, og hun er helt i ekstase! Det er bare SÅ fint å være oppi der! Jeg putta oppi det hun har av leker, hang noen av dem på kantene også. Hun skralver og ler, det er så morsomt å sitte og titte i smug :)

Det går framover i kjelleren, sakte men sikkert. Jeg fant ut for noen uker siden at jeg ikke vil ha hobbykrok i vaskerommet, rett og slett fordi det blir for dårlig plass. Derfor må jeg pent vente til vaskerommet er ferdig får jeg får hobbykrok i kjellerstua i steden, men det er nok verdt å vente på.

Skal forresten forsøke å få sydd et teppe til bunnen på lekegrinda i morgen, har noen fleecetepper som jeg tenkte å sy i sammen så det blir litt tykkere, og så får jeg finne på noe mønster eller dingser eller noe å applikere på. Hm... Kanskje forskjellige typer stoffer, fløyel og lin og flanel og silke? Så blir det mye spennende å kjenne på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Takk for hjelpen!!!

Nå er jeg tilbake, men har ikke fått somlet meg til ny dagbok.

Jeg har bestilt meg en MobyD idag. gleder meg til den kommer i posten. Hittil har jeg bare brukt en BabyBjorn og den er ikke særlig behagleig å ha på nei :forvirret:

Ha en fin dag Grooo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med MonbyD, vurderte den jeg og. Fortell etter hvert hvordan den er da!

:hjerter_rundt: Jenta mi er så nydelig! :hjerter_rundt:

Nå har hun lagt seg, men hun ville ikke helt sove så hun fikk ha lyset på. Jeg sa at hun kunne få være våken litt hvis hun var snill med hønene, hun har en uro med høner hengende over senga. Jeg slo på babycallen og har satt meg i stua, og nå hører jeg at hun synger for hønene sine. Små koselige gurglelyder og rullende-bergen-r-lyder. Jeg skjønner at hun virkelig koser seg med de små hønene som flyr rundt i lufta over henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å lese om lille M :hjerte:

Sikkert kjempestas med de hønene over senga si. Og så snill som synger til dem da....

Håper dere får en fin lørdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Grooo og minsten som er på bildet? Ser i hvertfall ut som jenta liker dette sjalet - kanskje jeg skal bestille et jeg også :sjenert:. Nå har jeg en sånn BabyBjörn med støtte for korsryggen og jeg liker den veldig godt også. Guttungen veier jo allerede over seks kilo, og det går veldig bra så langt :Nikke:

God lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er meg og lille M :)

Sjalet har vi kjøpt fra Vidunderbarn etter å ha funnet masse bra info på Tett inntil.

I dag har vi vært på IKEA, hun satt og koste seg i sjalet i over to timer mens vi trava rundt og handla ditt og datt og gulv og skap og seng og kommode og dyner og mere til. Fikk mange lange blikk ja... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Hun er bare helt skjønn ja!

Nå skal vi avgårde til IKEA, vogna skal vi klare oss uten for vi har nemmelig fått så fint sjal:

gallery_2809_34_26827.jpg

:ler: deg møtte jeg jo på IKEA! (måtte inn og se på sjalet ditt :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ?!??! Tøft :)

Hvor så vi deg da? Prata med masse folk som syntes det så veldig koselig ut med sjal, var du en av de jeg prata med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Hæ?!??! Tøft :)

Hvor så vi deg da? Prata med masse folk som syntes det så veldig koselig ut med sjal, var du en av de jeg prata med?

vi stod ved diodene, og de anbefalte du, så da måtte vi kjøpe det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktfat

ja, kjempe morsomt! spurte sambo om han kjente deg igjen, han ville jeg skulle hilse og takke for anbefalingen :kgblunk:

ble diodelister på oss, driver og lager et skap som er delvis åpent, der passet listene perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :)

Mannen min husket dere han og *ler*

Har ikke fått montert våre ennå for mannen har vært så opptatt med garderobeskapene og benkeplata vi kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...