Brudulja Skrevet 8. september 2006 #1001 Del Skrevet 8. september 2006 Så flink du er til å sy Grooo Selv er jeg et elendig husmoremne i så måte. Husker det stod "sliter noe i tekstilforming" i vurderingsboka mi på barneskolen. Husker jeg var så bekymret over at jeg aldri kom til å bli gift siden jeg ikke kunne sy gardiner Veldig søt jente du har Fremtidig kjæresteemne for David kanskje Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1002 Del Skrevet 9. september 2006 Hihi, ja vi må treffes en dag Brudulja så vi kan se om de trives i sammen! Jordbær: Har ikke tenkt å bruke mønster nei, det er for pingler. Måtte bare legge ut linken for å vise Imax hva det var snakk om Er bare det å velge farger og motiv og slike ting som er vrient, og å bestemme om jeg skal lage den tykk eller tynn, med glidlås eller knapper... Altså til høstbruk eller vinterbruk eller tre forskjellige eller hva... Har vært ute og trilla lang tur i dag, og i går også. Har virkelig vært sløv med å gå tur, men har bestemt meg nå at jeg skal ut med vogna MYE oftere heretter. M trives så godt sammen med elgene oppi vogna, skravler med dem lenge før hun plutselig sovner og sover godt og lenge. Og det er vel sundt for meg å bevege meg litt også tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1003 Del Skrevet 9. september 2006 Spiste forresten gryn og melk til frokost i dag, første gang på en måned jeg får i meg melk utenom mat som er tilberedt med melk. Foreløpig har vi ikke hørt noen hyyyyyyl, så kanskje hun tåler at jeg drikker melk igjen nå!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1004 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Det virket greit helt til for en times tid siden, da begynte hun å suttre, og har gjort det i ett denne timen. Hører det spraker i buksa nå og da, og hun vræler til rett før det spraker... Stakars lille jenta mi! Men det er ikke så ille som det har vært før når jeg har drukket melk, så det virker som om hun tåler det bedre nå. Eller kanskje det er helt tilfeldig at hun har vondt i magen i dag? Hm... Vi funderer på å ta en Oslotur igjen i morgen for å treffe noen venninner, er jo bare tre kvarter med bil eller en snau time med tog, men allikevel så blir det jo en del for vi skal jo hjem igjen også. Togtidene passer bare ikke med når de andre skal treffes i morgen, så det må ev. bli bil. Har så dårlig samvittighet for at hun må sitte så lenge i bil når vi reiser på slike turer.. Hun liker det jo godt og sover stort sett i bilen, men hun sitter jo veldig fastspent og får ikke leet stort på seg... Endret 9. september 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 9. september 2006 #1005 Del Skrevet 9. september 2006 Skjønner godt det du tenker med bil, men jeg tror hun er så stor at det går greit. Jeg synes jenta mi allerede sitter mye bedre i bilen, og din er jo nesten en måned eldre, så det går nok bra. Like greit at de venner seg til å kjøre bil tenker jeg, for det blir det vel mye av uansett. Jeg sovner selv veldig raskt i bil, synes det er kjempe deilig! Så får vi håpe vi får overført det til ungen. Vi kjører uansett mye i ferier osv, så ungen får lære seg det med en gang. God tur til Oslo da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1006 Del Skrevet 9. september 2006 Okei da.. Hun trives jo godt i bilen, jubler over å få se igjen frosken som henger der ute og sovner stort sett ganske kjapt etter at den store gjensynsgleden har gått over. Bruker nesten aldri smokk i bilen heller, hun vil ikke ha den der som regel. Er veldig glade i å kjøre bil både mannen og jeg og, så det hadde vært supert om hun ble like glad i det som oss. Da blir det nok europaferie om noen år, den var liksom planlagt for denne sommeren hvis det ikke dukka opp noen baby innen den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. september 2006 Forfatter #1007 Del Skrevet 11. september 2006 Hå har hun virkelig forstått hva hendene kan brukes til! De er kjempegode å spise på, og så skjer det masse morsomt når man slår til babygymmen eller frosken som henger i vogna med dem. Hun ligger på kjøkkengulvet under babygymmen og koser seg nå, har holdt på lenge og smiler like fint til bamsene hver gang de gynger forbi henne Jeg er bare inne en tur for å lage litt mat, mannen og jeg holder på ute i dag. Har stabla to paller ved som vi hentet hos foreldrene mine i går (ble ingen Oslotur på meg) og så har vi gravd ut et felt bak garasjen der vi skal legge grus så det blir en slags "sti" rundt garasjen. Mannen henta et lass med 14 tonn grus her i forrige uke, nå har vi snart brukt opp alt så vi må nok hente et lass til om ikke så lenge. Senere i dag kommer forhåpentligvis flismannen tilbake for å fuge resten av gulvflisene i vaskekjelleren, han hadde for lite fugemasse med sist så det har drøyet enda mer... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1008 Del Skrevet 13. september 2006 Babysang i dag! M sov igjennom hele sangøkta på en halvtime, og sov en god halvtime til mens vi andre spiste rundstykker eller melk alt etter hva som passet oss best... Hun ble bare liggende på det store teppet midt på det store gulvet på Frelsesarmeen mens alle vi andre (28*2!) satt ved bordet. Så våknet hun til liv etter hvert, og koste seg med å titte på andre babyer en halvtime eller noe helt til folk begynte å reise hjem og jeg syntes jeg måtte gå og ta henne opp. Mao hadde jeg over halvannen time babyfri mens jeg skravlet med andre mammaer og småttinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. september 2006 #1009 Del Skrevet 13. september 2006 Hihi, ser for meg deg løpe for å ta opp M, siden du ikke rakk å sette punktum en gang i forrige innlegg!!! Men høres veldig hyggelig ut med babysang! Får satse på at snuppa er våken neste gang. S synes det er kjempegøy. Gleder meg til tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. september 2006 Forfatter #1010 Del Skrevet 15. september 2006 Urk! Neste uke har vi jo time til tremånederskontroll akkurat når babysangen er.. Prøvde å bytte time, men da måtte vi vente over en måned for de var så travel! Den helsestasjonen vår er ikke god... Har en liten kosebaby her om dagen... Jeg er småforkjøla, ganske tett i både nese og hode men orker å henge med sånn halvveis. Tydelig at M også sliter med noe, hun småsuttrer hvis hun må være alene. Ikke gråting, bare små søte suttrelyder. Passer meg egentlig helt fint, for det eneste jeg vil er å ligge i senga eller sofaen og kose, - og det er det eneste hun vil og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2006 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. september 2006 Vi har vært en tur hos foreldrene mine i helga, og der drev de og tok opp poteter. Lille M måtte såklart være med en tur ut og se, og gakkene til Tante T var ganske artige å titte på! Tror vi melder oss på høstkonkuransen med dette bildet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 17. september 2006 #1012 Del Skrevet 17. september 2006 Så herlig bilde! Det ser ut som om hun flyr, hihihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. september 2006 #1013 Del Skrevet 18. september 2006 Et kjempe fint bilde! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 18. september 2006 #1014 Del Skrevet 18. september 2006 Et klart vinnerbilde Planen idag er å finne vår lokale bibliotekfilial; må støtte opp om filialen lokalmiljøet har kjempet for å beholde. Trenger noen bøker om barns utvikling; må innrømme at jeg er temmelig grønn på det som kommer ETTER fødsel. Flere som er tette i nesa? Her er det tassen som er tett (men feberfri) og mor som har sluppet unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. september 2006 Forfatter #1015 Del Skrevet 18. september 2006 Lån "Alt om barnet - De første seks årene" av Penelope Leach (Spektrum forlag), det er den beste å lese mener jeg etter å ha lest lassevis med slike bøker. Har dem den ikke (inne) så få dem til å bestille den til deg! Eller kjøpt den selv, koster 199 kr og det er den absolutt verdt. Formen er helt fin i dag, men stemmen er vekk! Er problematisk å prate i telefonen, og lille M synes at jeg er litt rar i dag tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. september 2006 #1016 Del Skrevet 18. september 2006 Kjempefint bilde! Håper du blir i form til å komme i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. september 2006 Forfatter #1017 Del Skrevet 18. september 2006 Tror ikke det er håp for å bli bra til i morgen nei, er vist litt slapp i dag også merker jeg nå utover dagen... Skal ta med meg lille M opp i senga og se om hun og vil sove en time eller to nå. Stakars liten... Tror hun kjeder seg i dag, jeg klarer jo ikke å synge for henne eller småprate slik jeg bruker å gjøre. Prater jo litt med henne, men får ikke den samme reaksjonen som jeg bruker å få så hun merker at det er noe rart med meg! Ikke har vi melk heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 #1018 Del Skrevet 18. september 2006 Så synd at dere ikke kan komme i morgen! Kjempefint høstbilde, hun ser ut som en ordentlig godjente! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. september 2006 Forfatter #1019 Del Skrevet 19. september 2006 Takk *snufs* Er oppe en tur nå for å kjenne på formen, M har akkurat fått mat og mannen er på vei til å reise på jobb. Formen kjens bedre nå enn på samme tid forrige natt, men stemmen er fortsatt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 19. september 2006 #1020 Del Skrevet 19. september 2006 Nydelig bilde Gro Er så koselig å lese om dagene dine sammen med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå