Nala Skrevet 2. september 2006 #981 Del Skrevet 2. september 2006 Så utrolig flott det ble, Grooo. Jammen kan du håndtere symaskina. Selv har jeg symaskin, men det er såvidt jeg klarer å sy rett fram med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. september 2006 Forfatter #982 Del Skrevet 2. september 2006 Men Nala da, det er jo ikke noe annet enn å sy rett frem jeg har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. september 2006 #983 Del Skrevet 2. september 2006 Men Nala da, det er jo ikke noe annet enn å sy rett frem jeg har gjort! ← Jepp, men som sagt, jeg klarer knapt nok det Der kan godt gå bra et greit stykke, men så plutselig skjærer jeg ut noe voldsomt Ja ja, øvelse gjør mester. Det er vel bare å hive seg til hvis man vil lage noe. Hmmm, en annen gang, tror jeg. Ha en fortsatt fin helg, Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. september 2006 #984 Del Skrevet 3. september 2006 Rakk ikke å takke for treffet på onsdag, men det var kjempehyggelig at du tok turen! Alltid moro å møte folka bak nicket (selv om det er litt skummelt første gang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. september 2006 #985 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Velkommen til "nabolaget". Kjempe fine og nyttige ting du har laget! Ha en fortsattfin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. september 2006 #986 Del Skrevet 3. september 2006 Så flotte de stelledingsene dine ble - og sånn en skjønn frøken Har helt symaskinfobi jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. september 2006 #987 Del Skrevet 4. september 2006 Hei Grooo, jeg har fått hjelp og ny dagbok. Håper du vil følge meg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. september 2006 Forfatter #988 Del Skrevet 5. september 2006 Miiip: Klart jeg vil! Nå er øyeblikkelig flis-mannen ferdig med å legge flis på gulvet i kjelleren, jippi! I morgen skal det fuges, og så skal skaper og alt på plass. Gleder meg virkelig til å få ordnings der nede. Men nå skal det mekkes lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. september 2006 #989 Del Skrevet 5. september 2006 Håper lasagnen ble god! Og grattis med ferdig kjeller. Du er også invitert til meg på treff tirsdag 19. september! Jeg bor sånn at det kanskje tilmed er lurt å kjøre om Ryen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. september 2006 Forfatter #990 Del Skrevet 5. september 2006 Hihi, jeg kjører om Ryen uansett jeg ja *ler* M og jeg funderer på å ta noen dager i Oslo hos min tante, da kan vi sove der og være med dem på kvelden, og farte rundt på dagene og besøke folk her og der. Har et par gamle arbedisplasser jeg har lyst til å besøke, og div. venner som jobber her og der som også kan tenke seg besøk av lille M. Kanskje vi kan få det til å klaffe med besøk hos Miiip og S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. september 2006 Forfatter #991 Del Skrevet 6. september 2006 Hvis noen hørte et voldsomt spetakkel fra ett av prøverommene på H&M i Ski i forrmiddag var det bare jeg og lille M som var litt uenige i hvorvidt det var bukseprøving eller bleiebytting som skulle utføres først. M fikk til slutt viljen sin og var blid som ei sol i skinnsofaen på stellerommet der rett etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. september 2006 Forfatter #992 Del Skrevet 7. september 2006 Er så stolt av jenta mi! Vi var innom jobben min på tirsdag, skulle levere noen bøker jeg hadde lånt før ferien. Tusla litt rundt og hilste på folk, og på personalrommet traff vi sur-og-gretten-gammel-kollega som jeg absolutt ikke kan fordra. Klarer bare ikke prate med den mannen... Han dura rett bort og snappa sutten ut av munnen på veslefrøken og sa "husj, ikke bruke slikt tull!" Jeg ble helt målløs og forventa et hyyyyl, men veslefrøken bare lagde sitt største smil i noen sekunder før hun rakk tunge til sur-og-gretten-gammel-kollega! Da lo jeg godt da! Hihi! Fortalte dette til noen av de andre kollegaene vi traff etterpå, og de var veldig enige i at jenta var meget godt oppdratt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. september 2006 #993 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, sånne smukkenappere er bare til å smile av. Hun viste jo at du ga tilbake smukken om ikke lenge! Håper du får en kjempe fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. september 2006 Forfatter #994 Del Skrevet 8. september 2006 Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å rekke tunge til den gubben jeg og.. Og hvor mange ganger jeg har gjort det bak ryggen hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. september 2006 Forfatter #995 Del Skrevet 8. september 2006 Skal sy en snøggelbøggel, men aner ikke hva for farger og mønster jeg skal bruke.. Har flere fleecepledd liggende, men klarer jo ikke bestemme meg *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. september 2006 #996 Del Skrevet 8. september 2006 Hva er en snøggelbøggel? :klø: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 8. september 2006 #997 Del Skrevet 8. september 2006 Hva er en snøggelbøggel? :klø: ← Gjetter på sovepose? Som man kan snuggle i? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. september 2006 Forfatter #998 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, en fleece-soveposedings til å ha i vogna. Til sportsvogn lages de med feste til selen sånn at barnet kan sitte fastspent også med pose på, men jeg tenkte å lage en babyvariant til å ha i dypvogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. september 2006 Forfatter #999 Del Skrevet 8. september 2006 Her er link til en forklaring på hvordan man kan sy en snøggel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. september 2006 #1000 Del Skrevet 8. september 2006 Grooo: Tips.. Den syr du best på egen hånd, uten mønster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå