Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Så utrolig flott det ble, Grooo. Jammen kan du håndtere symaskina. Selv har jeg symaskin, men det er såvidt jeg klarer å sy rett fram med den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Nala da, det er jo ikke noe annet enn å sy rett frem jeg har gjort!

Jepp, men som sagt, jeg klarer knapt nok det ;) Der kan godt gå bra et greit stykke, men så plutselig skjærer jeg ut noe voldsomt :sjenert: Ja ja, øvelse gjør mester. Det er vel bare å hive seg til hvis man vil lage noe. Hmmm, en annen gang, tror jeg.

Ha en fortsatt fin helg, Grooo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke å takke for treffet på onsdag, men det var kjempehyggelig at du tok turen! Alltid moro å møte folka bak nicket (selv om det er litt skummelt første gang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miiip: Klart jeg vil!

Nå er øyeblikkelig flis-mannen ferdig med å legge flis på gulvet i kjelleren, jippi! I morgen skal det fuges, og så skal skaper og alt på plass. Gleder meg virkelig til å få ordnings der nede.

Men nå skal det mekkes lasagne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lasagnen ble god!

Og grattis med ferdig kjeller.

Du er også invitert til meg på treff tirsdag 19. september! Jeg bor sånn at det kanskje tilmed er lurt å kjøre om Ryen! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg kjører om Ryen uansett jeg ja *ler*

M og jeg funderer på å ta noen dager i Oslo hos min tante, da kan vi sove der og være med dem på kvelden, og farte rundt på dagene og besøke folk her og der. Har et par gamle arbedisplasser jeg har lyst til å besøke, og div. venner som jobber her og der som også kan tenke seg besøk av lille M. Kanskje vi kan få det til å klaffe med besøk hos Miiip og S :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hørte et voldsomt spetakkel fra ett av prøverommene på H&M i Ski i forrmiddag var det bare jeg og lille M som var litt uenige i hvorvidt det var bukseprøving eller bleiebytting som skulle utføres først. M fikk til slutt viljen sin og var blid som ei sol i skinnsofaen på stellerommet der rett etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så stolt av jenta mi!

Vi var innom jobben min på tirsdag, skulle levere noen bøker jeg hadde lånt før ferien. Tusla litt rundt og hilste på folk, og på personalrommet traff vi sur-og-gretten-gammel-kollega som jeg absolutt ikke kan fordra. Klarer bare ikke prate med den mannen... Han dura rett bort og snappa sutten ut av munnen på veslefrøken og sa "husj, ikke bruke slikt tull!" Jeg ble helt målløs og forventa et hyyyyl, men veslefrøken bare lagde sitt største smil i noen sekunder før hun rakk tunge til sur-og-gretten-gammel-kollega! Da lo jeg godt da! Hihi!

Fortalte dette til noen av de andre kollegaene vi traff etterpå, og de var veldig enige i at jenta var meget godt oppdratt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånne smukkenappere er bare til å smile av. Hun viste jo at du ga tilbake smukken om ikke lenge! ;)

Håper du får en kjempe fin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å rekke tunge til den gubben jeg og.. Og hvor mange ganger jeg har gjort det bak ryggen hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sy en snøggelbøggel, men aner ikke hva for farger og mønster jeg skal bruke.. Har flere fleecepledd liggende, men klarer jo ikke bestemme meg *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en fleece-soveposedings til å ha i vogna. Til sportsvogn lages de med feste til selen sånn at barnet kan sitte fastspent også med pose på, men jeg tenkte å lage en babyvariant til å ha i dypvogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...