Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Hun er vist utslitt etter all feiringen i går *ler*

Pappan reiste tidlig på jobb, og vi to koste oss uten bleie i senga en times tid mens vi leste alle slags rare rim og regler fra en fin bok jeg har kjøpt tilhenne. Hun gurglet og lo masse, dette var stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender store gratulasjoner til den store jenta som var hele 2 måneder i går.

Koslig å se bilder! ;)

:klem: fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi avgårde til Momarkedet for å vise fram vesla vår! Håper det er masse kjente der så vi får vist henne fram til masse folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Momarkedet var supert, i alle fall for lille M!

Hun storkoste seg, var våken hele kvelden fra vi kom i sjutiden og til rundt elve! Men så sov hun hele lørdagen da, og da mener jeg hele dagen. Var såvidt våken en halvtimes tid på kvelden, helt utrolig hvor trøtt hun var. Sov godt natt til søndag også, ufattelig at det går å sove så lenge.

jordbær: tror det holder med to Osloturer denne uka, og så dessuten ikke det du skrev før nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempegøy å treffe dere!

Tror det var veldig morsomt for lille M å få treffe andre babyer, virket som om hun likte gutten din i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra-hurra!

I dag har vi vært på barselgruppe, og det var kjempekjekt! Vi var seks damer med småttinger, alle var veldig koselige og vi skravlet en hel del. Ble enige om å starte på babysang i sammen, så ei av de andre skulle melde på hele hurven. Da blir det sang på onsdager framover, og helt sikkert vanlige barselgruppetreff også.

Deilig å få treffe litt folk igjen, virkelig!

Og i går fikk en av de beste venninnene mine vite at hun har fått fast jobb i Oslo, så hun flytter dit i løpet av noen uker fra Bergen. Hurra!

Og ikke nok med det: En av de andre venninnene mine som jeg har savnet veldig har funnet ut at det var teit å bli værende i Arendal, så hun har også startet en iherdig jakt på jobb i Oslo-området nå. Hurra-hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vrooooooom*

Jeg syr!

Har ikke tid til å skrive mer nå, men det kommer nok bilder senere i dag, - eller i morgen hvis jeg ikke får tid i dag. Fikk en veldig god idé på barselgruppa i går, var ei som hadde ei veldig enkel og fin stellemappe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så koselig å lese i dagboka di, Grooo. Det er ikke farlig å skjønne at du koser deg i mammarollen, nemlig. Blir i så godt humør av å lese om hverdagen din, jeg :-D

Gleder meg til å se bilde av det du syr. Du er jo så flink!

Ha en riktig god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner!

Ja, har vurdert å flytte, men er vist litt treig av meg.. Hehe... Siden jeg er modde er det vel strengt talt bare en musbevegelse eller to som må til, kanskje jeg like gjerne skal gjøre det nå med en gang!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gallery_2809_10_19712.jpg

Ny stelledings, sydd av sengesett fra IKEA. Sengesettet koster 89 kr, og er kjempekjekt å klippe opp til lappeprosjekter! Her har jeg ikke klippet stort da, for det passet jo fint å bruke hele lengder.

gallery_2809_10_5944.jpg

M måtte bestikkes med smokk for å ligge i ro, hun ville ikke bytte bleie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag har jeg sydd en bleiedings også, med plass til tre bleier, eller noe annet nyttig man trenger ha med seg. Skal bruke den til bleier nå i starten i alle fall, kjekk å ha med når jeg skal inn hos noen som har stellebord vi kan låne. Da er det ikke stort mer enn bleiene man trenger ta med seg.

post-2809-1157205041.jpg

post-2809-1157205129.jpg

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...