Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Fine tall fra seksukerskontrollen! :) Håper Miniform hjelper mot magevondtene til prinsessa. Kos dere videre! Bra du prioriterer henne framfor KG... (Kanskje noen har noe å lære? :sjenert: Neida, det er jo ikke prinsen det går utover, heller andre ting som husarbeid osv... :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror magen har bedret seg ganske bra nå ja, hun sover så søtt i vugga si nå så! I går på denne tiden var hun ikke like lykkelig.

I dag har vaskepatruljen vært her i gjen, mamman min er så snill!

Nå er alle vinduer rene, og en masse annet er også gjort. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåpen gikk fint ja, vi koste oss masse alle sammen og fikk så mye fint!

Skriver mer senere, nå skal jeg få ryddet litt mer i huset før pappan og jenta kommer hjem fra trilletur, de har vært ute for å søke jobb til pappan... Han tenkte det var kjekt å ha henne med for å sjarmere fremtidig arbeidsgiver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sjarmeringen gikk bra! :) Lurt triks. Kanskje det er det som må til for at kjæresten får jobb? ;) Hehe... Fristende.

Håper du får en fin tirsdagskveld.

:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vaskepatrulje selv! Hihi.. Jeg er min egen lille vaskepatrulje! *vaske 1kvm, dytte smokk i munnen på jenta, smokk, smokk, gulv, smokk, gu..smokk, smokk, gulv..* ;)

Kjempefine tall fra kontrollen! :D Skal i morgen selv... Klarer neppe å matche den veksten der!!

miiip: Må le litt. Tror vi er de eneste i hele norge som kaller det "mini(-i-)form"(Heter minifom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Grooo,

Klart du kan være med på istreff hos meg, det hadde bare vært kjempehyggelig å treffe deg og nurket! :klem: Trodde ikke du bodde i nærheten, men hvis du vil ta turen innom, er det bare å komme. Det hadde vært strålende med en jente til, alle har gutter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imax: Grooo og lille M bor bare en liten time fra Oslo, så kanskje de kommer!

Nå er de på besøk her hos meg og skal være helt til mandag :) Lille M har blitt ganske stor og ligger nå og sover i vogn-baggen i stua.. Selv om hun har blitt stor så er hun altfor liten til reisesenga som hennes mormor hadde satt fram til henne.

I morgen skal vi på trilletur i sentrum, kanskje vi ser noen vi kan vise henne fram til!

Grooo og Lille M har lovet å komme og besøke meg på skolen en dag, så jeg kan vise henne fram + at Grooo kan se på det "nye" skolebiblioteket vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lange veien til Oslo nei, så hvis det er fint vær kommer vi kanskje en tur om vi får lov. Men nå øspøsregner det, så jeg vet ikke helt jeg..

Ble ikke noe av trilleturen i dag i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi på besøk på jobben min, har ikke vært der siden lille M var halvannen uke og i morgen er hun to måneder. Og da vi var innom der var det jo sommerferie, og som kjent er det ikke så veldig mange på skolen i ferien...

I går var vi og besøkte Tante T på skolen, kom en skokk med tiendeklassinger løpende for å hilse på :)

Traff min gamle klasseforstander fra ungdomsskolen også, er vel ti år siden sist jeg så henne... I september skal vi ha tiårsjubileum i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser selvsagt på fint vær! Håper du kan komme. Vi får avtale litt nærmere når vi ser værmeldingen.

Ha en fortsatt fin en! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og takk!

IKEA-katalogen kom i dag, så nå slenger vi oss i bilen og reiser innover til Furuset. Har ventet lenge på den! Ikke for å få reist innover, det var mer eller mindre planlagt uansett og siden mannen plutselig skal jobbe onsdag-fredag + hele neste uke passet det best å plutselig reise i dag.

Har vært på besøk på jobben min tidligere i dag, sånn passe mange damer som syntes at lille M var helskjønn da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dura avgårde til Furuset, men der hadde de jo ikke noen av PAX-delene vi skulle ha.. Og siden vi hadde dratt med oss henger og greier dura vi da videre til Slependen, godt de har åpent til elve for vi var der først halv elve! Der hadde de det vi skulle ha, så pappan var inne og henta det mens lille M fikk mat og ny bleie i baksetet på bilen. Effektivt :)

I dag er pappan ute og kjører lastebil igjen, og lille M sitter i vippestolen sin og leker bumpibjørn mens jeg sitter litt her med laptopen. Snart skal vi ut og trille tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker du ikke Bumpibjørnene som var på tv? Du er kanskje for liten...

Siden hun sitter i en vippestol fra BabyBjørn har det blitt til at hun leker Bumpibjørn når hun sitter der og spreller.

Vi funderer på om man kan fly som Karlson på taket om man har henne på ryggen, hun spreller jo som en liten propell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...