Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takktakk!

Nå sitter vi her og er forspist på pizza... Orker ikke åpne potetgullposen i kveld heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jotakk, det går ganske greit. Såret er vel snart vekk, men fy filler som dette har tatt tid!

Heldigvis har ammingen gått fint hele tiden, hun slafser og spiser noe voldsomt *ler*

Så god på å rape er hun ikke ennå, så det har blitt litt gulping her i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Tror ikke hun tåler at jeg drikker/spiser melk...

Driver og tester ut, men er stygt redd det er melka :(

Men hun har lært seg å smile i helga, og hun klarer å følge oss med blikket nå. Hun er så fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi har ikke kommet så langt ennå. Er jo viktig å la det gå litt tid når man tester ut ting så alt er ute av kroppen før man tester noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk to pakker i posten i dag:

En med registreringsskilt til vogna fra www.barnevognskilt.no og en med sutter fra www.navnesutten.dk

Nå er hun ute og triller tur med Tante T som har kommet hit på ferie igjen, og i morgen skal vi enten være med til Oslo eller hoppe av i Ski mens pappan kjører videre til IKEA og Alnabru for div. ting til vaskekjelleren som snart er ferdig oppusset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, navnesmokk og vognskilt er kult da. Får se om jeg ikke skal bestille jeg også. Hvordan er det med toll og frakt og sånn? Hater å få overraskelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt navnsmokker til Lillegutten min - kjekke i barnehagen (selv om det er litt tidlig å tenke på for dere ennå ;) )

Betalte ikke noe toll på de i hvert fall. Betalte rundt 75,- for 3 smokker med navn inkl. frakt. Vet ikke hva Grooo betalte?

God helg, Grooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sender suttene som brev, ingen fare for å stoppes i tollen svarter de meg på mal. Og det gikk helt fint. 75 for tre ja, jeg kjøpte litt fler og fikk rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden jeg har vært her nå! Håper du finner ut hva som gjør at M har vondt i magen. Koselig at hun har lært å smile! :)

Kos deg i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen ja! Nå er jeg lei av den altså.. Får jo ikke brukt noen av de fine klærne hennes jo!

Stakkars jenta har jo hatt bukse på seg bare to ganger i sitt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sover hun søtt i vugga si, spiste godt og sovnet som en stein for et kvarter siden. Våknet ikke av bleieskift, leet ikke på en lillefinger engang så god sov hun. Nå skal jeg ta en lang og god dusj og så skal jeg sy en halvtime, skal være i seng senest ved midnatt... Hun sover godt om nettene, stort sett i overkant av fire timer den første "økta" så hun våkner nok litt over tre nå tenker jeg. Så spiser og bytter vi, en halvtime tar det sånn ca, så sover hun rundt tre timer i to økter etter det. En fin døgnrytme :)

På søndag blir det dåp, vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen ja! Nå er jeg lei av den altså.. Får jo ikke brukt noen av de fine klærne hennes jo!

Stakkars jenta har jo hatt bukse på seg bare to ganger i sitt liv...

Vi kan godt bytte vær med dere, altså. Har i nord har vi hatt en møkkasommer uten like, nemlig. Er såååå misunnelig på varmen deres :sur:

Håper dere finner ut hva det er lille M ikke tåler. Kjedelig når de små har mageondt, ja :tristbla:

Kos dere videre med lille M. Det er en fantastisk tid dere har foran dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Hvrodan er det magen til lille M??? Hvis hun fremdeles har vondt u magen, kan du jo prøve Minifom dråper. Det gjorde underverker for oss. :)

Jeg gleder meg til høsten jeg nå, for da er det så masse fine klær å ta på gutten. Kan jo ikke akkurat kle p de klær i øst og vest når det er så varm. De skal jo ikke smelte helt heller :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta med Minifom på mandag ettermiddag, håper det hjelper! I går var hun ganske så bra, men i dag er det gråting igjen.. Hun sover godt på fanget mitt nå da, og har sovet bra alle nettene. Sover fem timer første økt fra rundt tolv, og så sover hun tre timer et par ganger etter det så nettene er fine :)

Hun har vært på seksukerskontroll i dag, veide 5270 i dag (3925 når hun ble født). Har strekt seg 6,5 cm til 55,5, og hodemålet har gått opp med 4 cm. Vokser fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...