Grooo Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #921 Del Skrevet 27. juli 2006 Tusen takk! Ja, hun er veldig nydelig ja Hihi, synes vi selv i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. juli 2006 #922 Del Skrevet 27. juli 2006 Flotte bilder av ei nydelig lita jente, Grooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. juli 2006 #923 Del Skrevet 27. juli 2006 Nydelig prinsesse du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 27. juli 2006 #924 Del Skrevet 27. juli 2006 Herlige bilder av ei skjønn lita tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #925 Del Skrevet 28. juli 2006 Takktakk! Nå sitter vi her og er forspist på pizza... Orker ikke åpne potetgullposen i kveld heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. juli 2006 #926 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, innom og sjekker formen på puppene Håper du er bedre og ammingen går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #927 Del Skrevet 29. juli 2006 Jotakk, det går ganske greit. Såret er vel snart vekk, men fy filler som dette har tatt tid! Heldigvis har ammingen gått fint hele tiden, hun slafser og spiser noe voldsomt *ler* Så god på å rape er hun ikke ennå, så det har blitt litt gulping her i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. august 2006 Forfatter #928 Del Skrevet 2. august 2006 Huff... Tror ikke hun tåler at jeg drikker/spiser melk... Driver og tester ut, men er stygt redd det er melka Men hun har lært seg å smile i helga, og hun klarer å følge oss med blikket nå. Hun er så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2006 #929 Del Skrevet 2. august 2006 Så tungvint med melkeallergi da! Har du prøvd med laktosereduserte produkter også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. august 2006 Forfatter #930 Del Skrevet 3. august 2006 Nei vi har ikke kommet så langt ennå. Er jo viktig å la det gå litt tid når man tester ut ting så alt er ute av kroppen før man tester noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. august 2006 Forfatter #931 Del Skrevet 3. august 2006 Hun fikk to pakker i posten i dag: En med registreringsskilt til vogna fra www.barnevognskilt.no og en med sutter fra www.navnesutten.dk Nå er hun ute og triller tur med Tante T som har kommet hit på ferie igjen, og i morgen skal vi enten være med til Oslo eller hoppe av i Ski mens pappan kjører videre til IKEA og Alnabru for div. ting til vaskekjelleren som snart er ferdig oppusset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 4. august 2006 #932 Del Skrevet 4. august 2006 Oj, navnesmokk og vognskilt er kult da. Får se om jeg ikke skal bestille jeg også. Hvordan er det med toll og frakt og sånn? Hater å få overraskelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. august 2006 #933 Del Skrevet 4. august 2006 Har bestilt navnsmokker til Lillegutten min - kjekke i barnehagen (selv om det er litt tidlig å tenke på for dere ennå ) Betalte ikke noe toll på de i hvert fall. Betalte rundt 75,- for 3 smokker med navn inkl. frakt. Vet ikke hva Grooo betalte? God helg, Grooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. august 2006 Forfatter #934 Del Skrevet 4. august 2006 De sender suttene som brev, ingen fare for å stoppes i tollen svarter de meg på mal. Og det gikk helt fint. 75 for tre ja, jeg kjøpte litt fler og fikk rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. august 2006 #935 Del Skrevet 6. august 2006 Hei! Lenge siden jeg har vært her nå! Håper du finner ut hva som gjør at M har vondt i magen. Koselig at hun har lært å smile! Kos deg i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. august 2006 Forfatter #936 Del Skrevet 6. august 2006 Varmen ja! Nå er jeg lei av den altså.. Får jo ikke brukt noen av de fine klærne hennes jo! Stakkars jenta har jo hatt bukse på seg bare to ganger i sitt liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. august 2006 Forfatter #937 Del Skrevet 6. august 2006 Nå sover hun søtt i vugga si, spiste godt og sovnet som en stein for et kvarter siden. Våknet ikke av bleieskift, leet ikke på en lillefinger engang så god sov hun. Nå skal jeg ta en lang og god dusj og så skal jeg sy en halvtime, skal være i seng senest ved midnatt... Hun sover godt om nettene, stort sett i overkant av fire timer den første "økta" så hun våkner nok litt over tre nå tenker jeg. Så spiser og bytter vi, en halvtime tar det sånn ca, så sover hun rundt tre timer i to økter etter det. En fin døgnrytme På søndag blir det dåp, vi gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. august 2006 #938 Del Skrevet 6. august 2006 Varmen ja! Nå er jeg lei av den altså.. Får jo ikke brukt noen av de fine klærne hennes jo! Stakkars jenta har jo hatt bukse på seg bare to ganger i sitt liv... ← Vi kan godt bytte vær med dere, altså. Har i nord har vi hatt en møkkasommer uten like, nemlig. Er såååå misunnelig på varmen deres Håper dere finner ut hva det er lille M ikke tåler. Kjedelig når de små har mageondt, ja Kos dere videre med lille M. Det er en fantastisk tid dere har foran dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 9. august 2006 #939 Del Skrevet 9. august 2006 Hei på deg!!! Hvrodan er det magen til lille M??? Hvis hun fremdeles har vondt u magen, kan du jo prøve Minifom dråper. Det gjorde underverker for oss. Jeg gleder meg til høsten jeg nå, for da er det så masse fine klær å ta på gutten. Kan jo ikke akkurat kle p de klær i øst og vest når det er så varm. De skal jo ikke smelte helt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. august 2006 Forfatter #940 Del Skrevet 9. august 2006 Starta med Minifom på mandag ettermiddag, håper det hjelper! I går var hun ganske så bra, men i dag er det gråting igjen.. Hun sover godt på fanget mitt nå da, og har sovet bra alle nettene. Sover fem timer første økt fra rundt tolv, og så sover hun tre timer et par ganger etter det så nettene er fine Hun har vært på seksukerskontroll i dag, veide 5270 i dag (3925 når hun ble født). Har strekt seg 6,5 cm til 55,5, og hodemålet har gått opp med 4 cm. Vokser fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå