Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Hei hei snuppa!!!

Takk PM. Et veldig fint navn må jeg si!!!! ;) .

Her sover som regel gutten dersom vi er på et senter...Merkelig. Tror han liker å ha litt støy rundt seg.

Ha en super fin helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært sånn med jenta mi og, men på Ski slo hun seg altså vrang. Og den turen som jeg hadde gledet meg til i flere uker!

Jaja, jeg gir ikke opp, reiser dit igjen så snart jeg får muligheten for jeg har flere ærener der jeg.

Nå venter vi besøk av Daria, veslemor sover på verandaen og jeg prøver å få unna litt klesvask. Vanvittig hvor mye som skal vaskes hele tiden!!! Vi hadde fire overnattingsgjester her i helga + søstern forrige uke, så det er fem ekstra sett med sengetøy og håndklær som har blitt liggende.. I tillegg har jeg kjøpt noe nytt tøy, og vi skal vaske opp alt i 62 og 68 som vesla har fått. Og det er varmt om dagen så man skifter kanskje klær oftere, i alle fall mannen som jobber og sliter i varmen. Kanskje ikke rart at vaskemaskina får kjørt seg da!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du skrevet fødselsrapport her, eller er det jeg som ikke har funnet den?

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Hei, her er jeg... :ler: Lenge siden sist jeg besøkte deg!

Er veldig spent på fødselsrapporten din! :hoppe: (Men egentlig har jeg en liten følelse av at jeg har lest den? Jaja, klarer ikke å holde helt styr på alle fødselsrapportene i disse ploppetider.)

Synd at M var urolig når du endelig kom deg til Ski Storsenter, bedre lykke neste gang! (Det er litt stress å skulle prøve ting i prøverommet med vogna utafor. Lurt å ha med barnevakt til vogna! :ler2: Ja, du hadde jo med mannen, forresten... AMMETÅKE! ;))

Ønsker dere en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Har kanskje ikke skrevet den her?

Hvor er den da? *lete*

Håper du finner'n, for den har jeg veldig lyst til å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å lete for vi fikk besøk, og nå skal vi reise på "ferie" til mormor, morfar og tante T til i morgen så det får bli senere.

Hm.. Kanskje jeg har skrevet den i bloggen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fint med overnatting borte og en Sverigetur, fikk handla litt på Babyproffsen.

Nå er hun god og mett så vi hopper i seng igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk også ja!

I morgen kveld skal vi til Oslo og hente venninne S. som endelig kommer hjem fra Kina! Hun skal være hos oss en uke, gjett om vi gleder oss da!

Nå skal jeg endelig få oppdatert bloggen min, det er vidt ikke gjort siden 3. juli, var bare en kjapp tur innom der og skrev litt den 17. men la ikke inn noen bilder da. Har fått endel "purremail" kan man si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...