Tulipan Skrevet 21. juli 2006 #901 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei hei snuppa!!! Takk PM. Et veldig fint navn må jeg si!!!! . Her sover som regel gutten dersom vi er på et senter...Merkelig. Tror han liker å ha litt støy rundt seg. Ha en super fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #902 Del Skrevet 21. juli 2006 Har vært sånn med jenta mi og, men på Ski slo hun seg altså vrang. Og den turen som jeg hadde gledet meg til i flere uker! Jaja, jeg gir ikke opp, reiser dit igjen så snart jeg får muligheten for jeg har flere ærener der jeg. Nå venter vi besøk av Daria, veslemor sover på verandaen og jeg prøver å få unna litt klesvask. Vanvittig hvor mye som skal vaskes hele tiden!!! Vi hadde fire overnattingsgjester her i helga + søstern forrige uke, så det er fem ekstra sett med sengetøy og håndklær som har blitt liggende.. I tillegg har jeg kjøpt noe nytt tøy, og vi skal vaske opp alt i 62 og 68 som vesla har fått. Og det er varmt om dagen så man skifter kanskje klær oftere, i alle fall mannen som jobber og sliter i varmen. Kanskje ikke rart at vaskemaskina får kjørt seg da!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 #903 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. juli 2006 #904 Del Skrevet 21. juli 2006 har du skrevet fødselsrapport her, eller er det jeg som ikke har funnet den? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. juli 2006 #905 Del Skrevet 21. juli 2006 Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #906 Del Skrevet 21. juli 2006 Hm... Har kanskje ikke skrevet den her? Hvor er den da? *lete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. juli 2006 #907 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei, her er jeg... Lenge siden sist jeg besøkte deg! Er veldig spent på fødselsrapporten din! (Men egentlig har jeg en liten følelse av at jeg har lest den? Jaja, klarer ikke å holde helt styr på alle fødselsrapportene i disse ploppetider.) Synd at M var urolig når du endelig kom deg til Ski Storsenter, bedre lykke neste gang! (Det er litt stress å skulle prøve ting i prøverommet med vogna utafor. Lurt å ha med barnevakt til vogna! Ja, du hadde jo med mannen, forresten... AMMETÅKE! ) Ønsker dere en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. juli 2006 #908 Del Skrevet 21. juli 2006 Hm... Har kanskje ikke skrevet den her? Hvor er den da? *lete* ← Håper du finner'n, for den har jeg veldig lyst til å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #909 Del Skrevet 21. juli 2006 Glemte å lete for vi fikk besøk, og nå skal vi reise på "ferie" til mormor, morfar og tante T til i morgen så det får bli senere. Hm.. Kanskje jeg har skrevet den i bloggen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. juli 2006 #910 Del Skrevet 23. juli 2006 Håper dere koser dere på ferie! Nå drar jeg bort også, så jeg blir nok fraværende et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #911 Del Skrevet 24. juli 2006 Var fint med overnatting borte og en Sverigetur, fikk handla litt på Babyproffsen. Nå er hun god og mett så vi hopper i seng igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juli 2006 #912 Del Skrevet 24. juli 2006 Takk for sist Var så hyggelig å besøke dere og endelig få hilst på vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #913 Del Skrevet 24. juli 2006 Hyggelig med besøk også ja! I morgen kveld skal vi til Oslo og hente venninne S. som endelig kommer hjem fra Kina! Hun skal være hos oss en uke, gjett om vi gleder oss da! Nå skal jeg endelig få oppdatert bloggen min, det er vidt ikke gjort siden 3. juli, var bare en kjapp tur innom der og skrev litt den 17. men la ikke inn noen bilder da. Har fått endel "purremail" kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #914 Del Skrevet 24. juli 2006 Gal etter melk! Pynta seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. juli 2006 #915 Del Skrevet 25. juli 2006 Så nydlige bilder av den skjønne lille dattera di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 25. juli 2006 #916 Del Skrevet 25. juli 2006 En litt forsinket gratulasjon fra meg! Så skjønn jenta di er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #917 Del Skrevet 25. juli 2006 Så nydelig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 25. juli 2006 #918 Del Skrevet 25. juli 2006 Kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #919 Del Skrevet 27. juli 2006 Takktakk! Gjett om S. hadde med mye fine gaver til lille M. da? De har virkelig mye bra i Kina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. juli 2006 #920 Del Skrevet 27. juli 2006 Legger igjen en liten torsdagshilsen. Utrolig skjønn liten jente du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå