Imax Skrevet 17. juli 2006 #881 Del Skrevet 17. juli 2006 Hyggelig å ha deg tilbake Grooo! Men i disse varme sommertider er ikke nettet det man savner mest. Men vi håper du fortsetter og poste litt, det har vært stille her uten deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 17. juli 2006 #882 Del Skrevet 17. juli 2006 Så herlige fettere! Det hørtes kjempestas ut... Får du tid til å sy noe nå? Jeg har omsider plukket frem maskinen i dag! Håper jernet ditt kommer seg litt så du blir litt kvikkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #883 Del Skrevet 17. juli 2006 Har sydd bittelitt, bla. henper på endel håndklær på morgenkåpene våre, og har reparert en bukse for søstern... Hun hadde et par økedøgn her i forrige uke, og nå renner melka hele tiden. Eller i alle fall så fort hun suger på ene siden, så sildrer det på andre. Jaja, er vel en periode nå, det går vel over?!? I går måtte vi legge bort sokker som har blitt for små. Jenta vår begynner å bli stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #884 Del Skrevet 17. juli 2006 Bok-ønske er notert ← Er nok mulig at de store fetterne vil kjøpe den selv, de prata om det i alle fall... Nå skal vi skifte bleie og ta en liten melkeskvett, så satser vi på at det er natt og vi kan sove en tre-fire timer. I morgen er vi hjemme alene for første gang, pappan skal jobbe så vi må klare oss selv. Tror det går helt fint jeg, tenker at vi bare skal kose oss hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #885 Del Skrevet 17. juli 2006 Nå ønsker lille M. seg den boka med Albert Åberg som handler om store fettere... ← Fins det ei Albert Åberg-bok om fetterar? Kor kan den fås tak i!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #886 Del Skrevet 17. juli 2006 Vet ikke om den er i salg lenger, men husker den fra jeg var liten selv. Trror de er på besøk hos bestemor, og alt er urettferdig for de store fetterne klarer så mye. Spiller kort og sånnm tror de er litt slemme med Albert som er så liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #887 Del Skrevet 17. juli 2006 Så koslig! Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #888 Del Skrevet 18. juli 2006 Nå har vi snakket med vennninne S. i Kina. Hun kommer hit neste tirsdag, blir i Norge en måned. Nå har jeg og lille M. kjøpt flybiletter til S. slik at hun kan komme i barnedåp og være fadder. Hurra! Og nå: Bleieskift og en melkeskvett på sengekanten, pappan reiste på jobb for en time siden så vi har god plass i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #889 Del Skrevet 18. juli 2006 Vi har gått lang tur til byen i dag! Brukte en halvtime opp dit, gikk ikke så fort. Var der i litt over tre timer, byttet litt klær på cubus og fant noen nye, kjøpte en amme-bh på KappAhl og spiste litt begge to + byttet bleie på kjøpesenteret før vi gikk en tur på biblioteket og lånte noen Foreldre og barn og noen bøker om små babyer. Lille M. fikk en melkeskvett til, og så tusla vi hjemmover. Kjempekoselig! Vi lånte noen cder på biblioteket også, bla. en med Gullars. Og når vi kom hjem viste det seg at det var en cdplate og en dvdplate i den, så nå har jeg og mannen sett en episode med Gullars. Lenge siden sist! Gikk helt fint å være hjemme alene, vi var jo ikke hjemme i det hele tatt i dag... Han skal jobbe igjen i morgen, skal reise kvart på fem så han har gått for å pusse tenner nå! I morgen kommer rørleggeren igjen, et av rørene han fikset forrige uke lekker. Urk! Jeg gav klar beskjed om at jeg ikke ville ha ham hit før tolv, vi vil sove leeenge i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #890 Del Skrevet 18. juli 2006 Hørtes ut som en riktig koselig tur i byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #891 Del Skrevet 18. juli 2006 Jepp, det var det! Bare vi får med oss en eller annen og har bilen en dag skal vi reise til Ski storsenter også. Jeg har en del jeg skal ha byttet på H&M. Vi kan jo ta toget, men har da en halvtime å gå hver vei til stasjonen + en halvtimes togtur hver vei, det tar for mye tid og krefter synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #892 Del Skrevet 19. juli 2006 Hm... Driver og prøver motivere meg til å flytte over til de generelle dagbøkene, jeg er jo ikke gravid lenger. Men det er jo her jeg trives! Hm... Men ser at det dukker opp mange nye og ukjente rundt meg, og de gamle kjente forsvinner til generelle dagbøker så jeg får vel følge etter. Snart... Om et par dager eller noe, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. juli 2006 #893 Del Skrevet 19. juli 2006 He he, det er kanskje på tide å flytte seg over? Eller du kan drøyen så lenge at du blir gravid igjen Høres ut som du fyller dagene dine og trives hjemme i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. juli 2006 #894 Del Skrevet 19. juli 2006 Hørtes ut som en koselig bytur! Lurer fælt på når jeg kommer til å flytte over til generell dagbok, etter jeg har født... trives jo så godt inne på gravidforumet ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #895 Del Skrevet 19. juli 2006 Hjelpes! Tror ikke jeg blir gravid igjen med det første nei...!! Er kjempekoselig med baby, men slitsomt også. Kan ikke fatte hvordan man klarer dette når man har en smårolling fra før. Beunderer virkelig flerbarnsforeldre! Nå er mannen hjemme fra jobb, kjekt å jobbe litt for Prior for da vanker det mye billig kylling. Fryseren er stappfull nå, han kom hjem med flere poser diverse forssenvarer. Blir mye kylling og kalkun på grillen i sommer! Hvis noen skal en tur til Ski storsenter i ettermiddag så får dere se etter en brun Emmaljunga Edge Duo med rosa helseteppe oppi, det er lille M, meg og pappan som er på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #896 Del Skrevet 19. juli 2006 Gratulerer med jenta Grooo! Jeg var nesten i nærheten av Ski Storsenter i dag, men det hjelper jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 #897 Del Skrevet 19. juli 2006 Blir mye kylling og kalkun på grillen i sommer! ← Det er jo knall! Hvis dere blir lei, er det bare å sende litt denne veien! Kos dere på Ski Storsenter i ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 19. juli 2006 #898 Del Skrevet 19. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. juli 2006 #899 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei, hei!!! Her har jeg nesten ikke sokker som passer lenger (til gutten altså, ikke meg ). Rart hvor fort de vokser. POFF og så er de 180cm lange . Jeg var på ski storsenter i forrige uke med en venninne. Likte det senteret kjempe godt. Mye bedre enn feks OsloCity. Liker ikke OsloCity jeg . Ha en sabla god dag. . Du, hva er M forkortelse for??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #900 Del Skrevet 20. juli 2006 Ski Storsenter er veldig bra ja, men lille frøken var ikke så fornøyd i går så jeg fikk ikke gjort så mye der som jeg hadde håpet. Fikk byttet det vi skulle på H&M og kjøpt BabyCall (Philips) på Clas Ohlson, og etter tredje forsøk på å prøve klær på H&M fikk jeg kommet meg i prøverommet og prøvd noe av det jeg ville før hun slo seg vrang. Kjøpte tre ammetopper i L, prøvde bare den ene. Og når jeg kom hjem var søren meg den ene for stor enda det er helt samme merke/modell som en av de andre. Utrolig! *sukk* (Tulipan, har sendt deg en PM jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå