Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en nydelig liten prinsesse du har fått Grooo! :hjerter:

Ligner veldig på min egen tulle, men hun var over 4 kilo og 53 cm lang! ;)

Høres ut som du koser deg veldig! Hvilken avdeling lå du på forresten? Det ble kanskje ikke B7 siden du hadde litt komplikajsoner?

Kjempekos å lese her inne! Nyt tiden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på B3 pga svangerskapsforgiftningen, var helt ok der også.

Nå skal vi på en liten shoppingtur på kjøpesenteret, trenger en vifte til badet også + en badebalje. Det stellebordet til å ha på badekaret som vi har lånt tar knekken på mamma og pappas rygg, så vi kjøper en balje og så snekkrer pappa noe den kan stå på oppå badekaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse med ei nydelig lita jente! Koselig å lese hvordan dere har det, gleder meg uendelig mye til vår lille tulle kommer til oss og sine tre søstre!!

Kos dere masse, gleder meg til rapport og flere bilder jeg også!

Lykke til videre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Gratulerer med den lille! Jeg måtte selvfølgelig bla meg tilbake for å se bildene jeg også. Så utrolig skjønn! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært en tur hos veslas farmor, og pappas tante og onkel kom også på besøk for å titte. Vi koste oss skikkelig, var så deilig med ekte søndagsmiddag med elgstek, kjøttkaker, brokoli, poteter, blomkål og saus!

Det har også blitt bestemt at tante S og sjørøverne kommer på besøk helga om to uker, vi gleder oss!

Nå er denne mamman så trett og sliten så hun må bare gå og legge seg. Vesla har akkurat spist, og pappan bytter bleie nå. Han er super på å bytte bleier! Jeg har kanksje byttet en tiendedel av de bleiene som har blitt byttet på jenta, pappan tar seg av resten :)

God natt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er super på å bytte bleier! Jeg har kanksje byttet en tiendedel av de bleiene som har blitt byttet på jenta, pappan tar seg av resten :)

SÅ flott! Deilig å kunne fordele arbeidet litt, så blir det ikke du som gjør alt.

God natt og sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Det er så fint å lese om hvordan dere har det Grooo, og for en nyyydelig prinsesse! Godt å lese at pappa er bleieekspert - og så må jeg nok en gang si at jeg er virkelig misunnelig på den vaskepatruljen din!! (Hvorfor har ikke vi familie/venner som gjør sånt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Gratulerer så masse med den lille (bedre sent enn aldri... :sjenert: ). Hun er helt nyyydelig :hjerter:

Ha en super nydelig uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!

Dere har den vakreste sjiraffbabyen i hele verden! :legrine:

Misunnelig!

Håper dere har hatt ei kjempeflott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten og lys våken midt på natten...

Har spist 15+10 min på ene brystet, og 7-8 min på andre. Byttet bæsjebleie både før og etter, og vil nå være våken og leke...

Mamma vil sove!

Men jeg har sovet fra ti jeg da, hadde litt feber og tok en paracet. Kjenner meg bedre nå, har ikke tatt tempen men føler meg helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest marthepia

Så nydelig hun var!! Hun ligner nesten på Emma da hun var nyfødt :)

Gratulerer så masse!! :klem:

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

SÅ SKJØNN HUN ER!! Og for en utrolig søt prinsessebody!! Ang. klær så fikk jeg spm fra en venninne i dag om hvilke klær/str vi ønsker oss og jeg aner virkelig ikke.. syns det er så vanskelig å vite på forhånd! Har endel i de minste str men ikke peilig på hvordan forbruket blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe skjønne bilder. Så det på et av de første bildene at hun liknet på pappan sin, men nå er det ikke så klart lengre. Sånne små forandrer seg fort.

Ønsker dere en riktig god mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste sa hun lignet på pappan sin ja, og det gjør såklart pappan veldig stolt :)

Vi har vært på helsestasjonen igjen i dag, hun var ikke gul sa jordmor. Så da kan bestemødrene roe seg litt ned synes jeg ;)

JM synes hun hadde lagt på seg lite fra fredag, bare 20 g, men når JM så at hun spiste 70 g nå på under ti minutter var det greit det og. Så var vi innom legen (turnuslege, for fastlegen har ferie) og fikk salve til å ta bort guggen i øynene.

Og så kjøpte jeg fire nye rammer fra Black Design, de der svarte som henger under hverandre med kjetting i mellom. Må få jenta opp på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...