iingvild Skrevet 28. juni 2006 #801 Del Skrevet 28. juni 2006 Bra du fikk tak i henne da! Er vel mulighet for tidlig dåp slik at hun kan være med? Det er jo bare supert! Ha en fin kveld! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 28. juni 2006 #802 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer så mye med den nydelige jenta! Ja, det er vanskelig å skrive med bare en hånd...... Jamila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 #803 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer med den skjoenne lille jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. juni 2006 #804 Del Skrevet 28. juni 2006 Høres ut som du er back-in-business med en gang G. Og TRETTEN kilo? Det var en kjapp slankekur! Godt du har litt til å tære på da, du skal jo amme litt fremover, og jeg er sikker på at vekten justerer seg godt i løpet av det neste året. Gleder meg til å høre fødselshistorien din etter hvert! Ha en fortsatt fin dag (hilsen en som fortsatt ruger...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 28. juni 2006 #805 Del Skrevet 28. juni 2006 Så kos med Kinaskravling i natt da! Og minus 13 kilo så raskt er jo fantastisk!! Men jammen bra det er noe igjen å tære på som Imax sier, de fleste går jo veldig ned under ammingen.. Ha en fiiin onsdag med nurket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. juni 2006 #806 Del Skrevet 28. juni 2006 G, har du forresten noen innspill på sying til babyen? Tenkte på sånn til å ha inni sengen som dekker til sprinklene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. juni 2006 #807 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer med den nydelige jenta!! Kos dere i barseltiden - nyt hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juni 2006 #808 Del Skrevet 28. juni 2006 Du er rask på den igjen, ja! Gratulerer Groooo, så koselig åps e bilde av den som var inni maven sist! Har hun fått noe navn enda? Å, jeg misunner dere litt nå altså, det er en svært forvirrende, men veldig herlig tid dere skal gjennom nå. Kos dere. Og uansett hvor fort folk sier tiden går; den går enda fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #809 Del Skrevet 28. juni 2006 Så vakker den lille er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 29. juni 2006 #810 Del Skrevet 29. juni 2006 Oj, her har det skjedd ting! Så spennende å lese om fødselsforløpet! Gratulerer så masse med ei lita prinsesse, hun var kjempe nydelig! Kos dere masse med babyen og ta masse bilder/film! Hjertelig hilsen fra Sam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 29. juni 2006 #811 Del Skrevet 29. juni 2006 Gratulerer med den lille skjønnheten, Grooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #812 Del Skrevet 29. juni 2006 Takk igjen alle! Hun har vært litt urolig og tullete i dag, det er veldig varmt og så var mamman hennes så slem og vekket henne fordi mamman syntes det var så lenge siden forrige måltid. Ikke populært! Så nå har mamman lært at det nok er bedre å pumpe litt i steden... Glad i å sove den lille frøkna Vaskepatruljen bestående av Tante T og mormor har vært på besøk i dag, de har vasket gulv og byttet på senger for oss, men tante T har nok mest sittet i sofaen med bitteliten på fanget. Som dere skjønner er vi ikke helt i mål med navn ennå, men det kommer nok snart I morgen skal vi en tur på helsestasjonen for å veie jenta, tror hun har lagt på seg bra. Er i alle fall god og rund! Merker at jeg er litt trett og sliten, men jeg hadde HB på 7.2 rett etter fødselen så det skal vel bare mangle. Den hadde gått opp til 9 og noe når jeg dro fra sykehuset, men den er vel ikke helt på topp ennå tenker jeg. Hun lar meg sove godt om nettene, har i alle fall gjort det til nå. Og pappan er snill og tar alle bleier om natta, deilig! Nå skal vi store legge oss, hvis hun holder den rytmen hun har hatt sover hun rundt halvannen-to timer til før hun våkner så jeg kan få meg en liten blund før det er på tide med mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. juni 2006 #813 Del Skrevet 29. juni 2006 Gratulerer så mye med den nydelige jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #814 Del Skrevet 29. juni 2006 Ang. dåp... Det er mulig med dåp den helga venninne S. er her ja, men da passer det dårlig for tante, onkel og sjørøverne å komme nedover, så det spørs nok om vi ikke venter til litt senere. Må høre med dem der oppe en gang til, men S kan jo være fadder selv om hun ikke får vært med i dåpen. Vil jo helst ha alle de vi vil skal være viktige i hennes liv tilstede under dåpen, men vi får se hva som passer best. tror kanskje vi skal prioritere en dato som passer for familien, S mente også at det er det beste og "riktigste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #815 Del Skrevet 29. juni 2006 G, har du forresten noen innspill på sying til babyen? Tenkte på sånn til å ha inni sengen som dekker til sprinklene... ← Du skal ikke bruke tiden på å sy noe som enda flere ser da? Vognteppe eller et "dåpsbilde" eller noe? Har du sett de to veggbildene jeg har sydd til små babyer? Tror jeg har bilde i galleriet her, ellers kan du få adresse til bloggen min der de ligger. Send en PM i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. juni 2006 #816 Del Skrevet 30. juni 2006 Ang. dåp... Det er mulig med dåp den helga venninne S. er her ja, men da passer det dårlig for tante, onkel og sjørøverne å komme nedover, Har du sjørøvere i familien? Hyggelig å høre hvordan det går med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juni 2006 #817 Del Skrevet 30. juni 2006 Koselig å lese om de første dagene deres sammen... Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 30. juni 2006 Miiip: Jepp, to nevøer på 3 og 5 som har vært helt gale etter Sabeltann siden de ble født omtrent... Sjørøverbursdag og sjørøversanger og Sabeltann på cd og dvd, sverd og skørøverdrakt og hatt og alt som er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. juni 2006 #819 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Jeg spiller Madrugada og Foo Fighters for fulle mugger for tiden, ungen kan visst høre inni magen, og jeg tenker jeg må gi ungen litt god musikksmak før Sabeltann kommer å kupper alt! Ellers har jeg funnet ut at jeg like godt kan sy ferdig det jeg har tenkt på å sy, før jeg begynner på noe nytt... Endret 30. juni 2006 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 30. juni 2006 Nå har babyliten badet for første gang her hjemme! Dette skulle vi gjort før, for det var jo bare SÅ deilig! Pappan har vært og handlet vifte til å ha på soverommet i dag, 27 grader er det der nå og vifta har gått en times tid. Varmt! Babyliten kommer jo ikke til å få brukt alle de fine klærne hun får, for det er jo alt for varmt for klær... Vi var på åpen helsestasjon og veide i sta, hun har lagt på seg bra og nærmer seg fødselsvekten igjen. HUn er bittelitt gul, så vi skal vekke henne etter tre timers søvn på dagtid for å spise. Det har gått veldig greit i kveld, vi har lært hvordan man vekker små babyer forsiktig nok så de ikke blir sure. Nå er det pizza for oss store og kanskje litt mer melk for den lille, mamman håper i alle fall hun vil ha litt for det sprenger på høyre siden... Ha en flott helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå