Grooo Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #781 Del Skrevet 27. juni 2006 Har forresten sendt ei venninne til Clas Ohlson for å handle en slik klokke/gradestokk-ting så jeg slipper lete etter klokka bak puter og kluter og tepper og babyer og snorkende pappaen... Ser skikkelig harry ut den klokketingen som lyser på veggen, men jeg tror den blir genial nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. juni 2006 #782 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. juni 2006 #783 Del Skrevet 27. juni 2006 Så nyyydelig datteren din er, Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 27. juni 2006 #784 Del Skrevet 27. juni 2006 gratulerer nok en gang,nydelig prinsesse du har,jeg er overrasket over vekten stor jente. nå blir hverdagen plutselig helt anderledes,men mye gøyt. kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 27. juni 2006 #785 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye Grooo! Kos deg med vidunderet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 27. juni 2006 #786 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye med prinsessa, Grooo Hun var jo helt skjønn Du har vel en spennende tid i møte nå, kan jeg tenke meg Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 27. juni 2006 #787 Del Skrevet 27. juni 2006 For noen herlige bilder. Hun er skjønn, Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. juni 2006 #788 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så masse med en nydelig liten tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. juni 2006 #789 Del Skrevet 27. juni 2006 GRATULERER SÅ MYE, GROOO! Og velkommen til den lille jenta! Hun valgte en skikkelig bra dag å bli født på, må jeg si... Det virker som om alt står bra til med dere, og det er kjempebra!! SÅ SKJØNN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. juni 2006 #790 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye med den vakre jenta!! Å, så nydelig hun er. Kos dere masse i barseltiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante T Skrevet 27. juni 2006 #791 Del Skrevet 27. juni 2006 Hurra! Endelig kom det ei lita ! Kjempestas å bli tante! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 27. juni 2006 #792 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med den lille, Groooo! For ei skjønn lita jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 27. juni 2006 #793 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg må bare si gratulerer igjen, Grooo, for en utrolig skjønn prinsesse dere har fått! Kjempekos å lese om den første tiden og godt at alt går så bra med dere! Supert om du skriver ting du hadde glemt å tenke på på forhånd og ting du oppdager du trenger.. Vi ferskinger trenger hjelp vettu! Håper jeg slipper å vente så lenge nå, ble jo SÅ klar for fødsel nå som du allerede har fått (og som hadde termin bare fire dager før meg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. juni 2006 #794 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med en nydelig jente, Grooo. Håper dere koser dere masse alle 3 nå. Nyt tiden - den går så alt for fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2006 #795 Del Skrevet 27. juni 2006 Hurra! Endelig kom det ei lita ! Kjempestas å bli tante! :smile: ← Gratulerer, tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #796 Del Skrevet 28. juni 2006 Javist, gratulerer så mye til Tante Therese også! Vi gleder oss masse til du kommer på besøk igjen på torsdag, snakket akkurat om det da vi ammet nå. Håper hun er mer våken på torsdag enn hun var på søndag! Nå er jeg oppe midt på natten for å forsøke ringe S. i Kina, bare MÅ få snakket med henne snart... Bittelitte har lagt seg så pent til å sove igjen etter at hun spiste. Er kjempetrøtt jeg og, men siden det er nå det er ettermiddag i Kina må man nesten bare benytte sjansen... *krysse fingerne for at hun svarer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #797 Del Skrevet 28. juni 2006 Hm... "Ni-hau! Tjing-tjong-pling-plong..." og så noe på engelsk om at abonenten er opptatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #798 Del Skrevet 28. juni 2006 For en nydelig liten jente! Det var noen flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. juni 2006 #799 Del Skrevet 28. juni 2006 Håper dere har hatt en god natt! Fikk du tak i venninna i Kina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) JA! Jeg fikk tak i henne etter nesten en time med tull.. Opptatt, uten dekning (?), hun hørte meg ikke, jeg hørte ikke henne osv... Men så endelig funka det og vi prata nesten en halv time. Det var så koselig! Og: Jeg har gått ned 13 kg alt! Gikk opp 25... men det var jo masse-masse vann da, og er fortsatt en god del igjen av det og! Endret 28. juni 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå