Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle!!!

Vi har det så fint så!

Kom hjem i går kveld i titiden etter å ha vært hos mormor, morfar, oldemor og tante T i 4-5 timer. Alt går så bra! Babyen over som en tenåringsjente (sitat mannen) og når hun først våkner suger hun som en liten villmann. Har vært på sykehuset her i byen i dag og tatt denne blodprøva i helen, og vært på apoteket og kjøpt litt ting&tang... Hadde ikke alt klart, hadde jo trodd vi skulle vente et par uker til på henne!

I ettermiddag har farmor vært her og kost seg med babyliten. Hun har ikke fått noe navn ennå, for hun bare sover og vil ikke si hva hun heter...

Vi har fått god dreis på spisinga nå, det er ikke så ofte hun spiser siden hun gjerne sover 4-5 timer om gangen... (Enn så lenge...)

Slitsomt å skrive me en hånd, må vist trene litt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... så koselig å høre at dere har det bra...

Det skinner tydelig igjennom at du allerede trives som småbarnsmor... :legrine:

Kos dere masse! Og så får du hviske det til oss om du vil - når hun bestemmer seg for å si hva hun heter... ;)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig å lese at dere har det så fint. Godt å høre at hun sover og spiser godt. Da ligger alt til rette for at dere skal få en suveren barseltid. Kos dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink til å sove og spise? En sånn en vil jeg også ha! :sur:;)

Kos dere videre, så får vi se om du blir flinkere til å skrive med en hånd etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har pappan kjøpt tørketrommel!

Sånn som denne melken renner må jo alt vi har vaskes stadig vekk... Hihi... Hun har tullet veldig når hun skulle spise i natt og i dag, men det går da sånn passe greit.

Bilde ja.. Det må dere jo få... Vent litt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallery_2809_34_171261.jpg

Hun veide 3925 når hun ble født

gallery_2809_34_193519.jpg

Trøtt liten tøffing på stellebordet

gallery_2809_34_523272.jpg

Det første badet

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke lese rundt på forumet nå, kan noen oppdatere meg på hva som har skjedd siden onsdag?

Noen flere babyer som har kommet? Annet spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk, takk alle!

Nå har jeg vært en tur på shopping *ler*

Til kjøpesenteret, løpe en runde rundt og så hjem for å kose med mannen og babyen... Måtte ha noen flere sportstopper, likte ikke å bruke amme-bh men melken renner og renner så jeg trengte flere skift... Et par andre småting jeg skulle ha også, og fant ut det gikk raskere å handle selv enn å sende mannen. Han ble gladelig hjemme på sofaen ved siden av den lille han :)

Og, vi har fått diiiger pakke i posten fra tante og onkel i Sandefjord, masse nydelige rosa klær! Kan bli overdose med rosa, men disse var midt i blinken i alle fall. Falt mest for sokkene jeg da, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...