Skytte Skrevet 26. juni 2006 #761 Del Skrevet 26. juni 2006 GRATULERER!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. juni 2006 #762 Del Skrevet 26. juni 2006 GRATULERER! I forrfjamselsen over Rognis gikk jeg visst glipp av hele happeningen hos deg! Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. juni 2006 #763 Del Skrevet 26. juni 2006 Og jeg har sett bilde, og kan bekrefte at hun er NYDELIG! ← Ingen diskusjon om det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. juni 2006 #764 Del Skrevet 26. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #765 Del Skrevet 26. juni 2006 Håper alt er bra med mor og barn.. og far da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 26. juni 2006 Tusen takk alle!!! Vi har det så fint så! Kom hjem i går kveld i titiden etter å ha vært hos mormor, morfar, oldemor og tante T i 4-5 timer. Alt går så bra! Babyen over som en tenåringsjente (sitat mannen) og når hun først våkner suger hun som en liten villmann. Har vært på sykehuset her i byen i dag og tatt denne blodprøva i helen, og vært på apoteket og kjøpt litt ting&tang... Hadde ikke alt klart, hadde jo trodd vi skulle vente et par uker til på henne! I ettermiddag har farmor vært her og kost seg med babyliten. Hun har ikke fått noe navn ennå, for hun bare sover og vil ikke si hva hun heter... Vi har fått god dreis på spisinga nå, det er ikke så ofte hun spiser siden hun gjerne sover 4-5 timer om gangen... (Enn så lenge...) Slitsomt å skrive me en hånd, må vist trene litt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. juni 2006 #767 Del Skrevet 26. juni 2006 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #768 Del Skrevet 26. juni 2006 Åh... så koselig å høre at dere har det bra... Det skinner tydelig igjennom at du allerede trives som småbarnsmor... Kos dere masse! Og så får du hviske det til oss om du vil - når hun bestemmer seg for å si hva hun heter... Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 26. juni 2006 #769 Del Skrevet 26. juni 2006 Å, så koselig å lese at dere har det så fint. Godt å høre at hun sover og spiser godt. Da ligger alt til rette for at dere skal få en suveren barseltid. Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 26. juni 2006 #770 Del Skrevet 26. juni 2006 Flink til å sove og spise? En sånn en vil jeg også ha! Kos dere videre, så får vi se om du blir flinkere til å skrive med en hånd etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. juni 2006 #771 Del Skrevet 27. juni 2006 Velkommen hjem og gratulerer så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 27. juni 2006 I dag har pappan kjøpt tørketrommel! Sånn som denne melken renner må jo alt vi har vaskes stadig vekk... Hihi... Hun har tullet veldig når hun skulle spise i natt og i dag, men det går da sånn passe greit. Bilde ja.. Det må dere jo få... Vent litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #773 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hun veide 3925 når hun ble født Trøtt liten tøffing på stellebordet Det første badet Endret 27. juni 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #774 Del Skrevet 27. juni 2006 Grattis!! Skjønn hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. juni 2006 #775 Del Skrevet 27. juni 2006 Nyyyyydelig jente! Og velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 27. juni 2006 Orker ikke lese rundt på forumet nå, kan noen oppdatere meg på hva som har skjedd siden onsdag? Noen flere babyer som har kommet? Annet spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 27. juni 2006 #777 Del Skrevet 27. juni 2006 Rognebær og La Traviata har født. Mer har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. juni 2006 #778 Del Skrevet 27. juni 2006 Nydelig jente. Synes hun ser veldig stor ut til å være nyfødt , men det er sikkert bildene som bedrar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. juni 2006 #779 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye med nydelig jente Groo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 27. juni 2006 Takk, takk, takk alle! Nå har jeg vært en tur på shopping *ler* Til kjøpesenteret, løpe en runde rundt og så hjem for å kose med mannen og babyen... Måtte ha noen flere sportstopper, likte ikke å bruke amme-bh men melken renner og renner så jeg trengte flere skift... Et par andre småting jeg skulle ha også, og fant ut det gikk raskere å handle selv enn å sende mannen. Han ble gladelig hjemme på sofaen ved siden av den lille han Og, vi har fått diiiger pakke i posten fra tante og onkel i Sandefjord, masse nydelige rosa klær! Kan bli overdose med rosa, men disse var midt i blinken i alle fall. Falt mest for sokkene jeg da, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå