Grooo Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #681 Del Skrevet 20. juni 2006 Vaskepatruljen er her i dag og, det tar tid når alt skal gjøres veldig, veldig grundig. Deilig det da, skal IKKE klage! Ryggen min likte ikke at jeg tok en runde på 20 min rundt på Lidl i sta, så i dag blir det enda mer sofa/seng enn vanlig på meg tror jeg. Kjipt, for nå var jeg liksom ferdig med alt annet jeg skulle, og siden vaskepatruljen tar seg av de kjedelige tinga skulle jeg få sy med god samvittighet. Jaja, symaskinen går nok ingen steder, så jeg får heller sitte her med laptopen i sofaen og hvile ryggen min litt til. Kanskje den er bedre etter middagslur senere i ettermiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. juni 2006 #682 Del Skrevet 20. juni 2006 Så deilig med vaskepatruljen på besøk! Kjekt med familie som stiller opp... Håper at ryggen er bedre så du får sydd litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 20. juni 2006 #683 Del Skrevet 20. juni 2006 har du ikke født enda det høres ut som du ikke har det såååå bra fortiden,rygg,bein osv,ikke lenge nå. du har masse å glede deg til i allefall. nyt permisjontiden din og sov når du kan. jeg har en snill jentee så jeg får sove,jeg prøver å duppe litt på kvelden også sånn at jeg er mer opplagt til en våken natt hvis det skulle skje,hun spiser ca 2 ganger om natten siden jeg må vekke henne hver 3 time ett par uker(frem til hun er 3 kilo) lykke til og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #684 Del Skrevet 20. juni 2006 Ikke no' mer Lidl-runder... Pass på deg selv i disse pre-fødselstider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #685 Del Skrevet 21. juni 2006 Prøver! Orka ikke gjøre NOE i går, og dagen i dag ser virkelig ikke bedre ut. Lå 12 timer i senga i natt, sov maks 7 av dem. Var så trett at jeg ikke orka stå opp og sette meg med laptopen engang, men klarte bare ikke sove. Hadde skikkelig hodepine på "morgenen" i dag, stod opp i titiden, skikkelig hoven rundt øynene og følte meg ikke bra. Har sløva på sofaen et par timer nå, skal få dusjet nå og skal til legen ti over ett. Lurer veldig på hva han/prøvene sier i dag... Og babyen den ligger fortsatt feil vei, håper vi får time på sykehuset til UL snart, merker jeg blir stressa av å tenke på om det kanskje ikke går med setefødsel, tenk om fødselen setter i gang FØR vi får vært og sjekka? Huff, man tenker alt for mye når man ligger og ikke får sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. juni 2006 #686 Del Skrevet 21. juni 2006 Uff, føler med deg! Ikke godt å ikke få sove selv om man er trøtt... Viktig å samle krefter uansett, selv om sovingen ikke når nye høyder! Og så synes jeg så synd på de beina dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 21. juni 2006 #687 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Oppdatering fra Grooo: Hun er på sykehuset nå, og blir der iallfall til i morgen. Blodtrykket var 148/100 klokka ett i dag, og nå er det 136/78, så det er iallfall bedre. Blodprøvene var ikke helt gode, og det var muligens begynnende svangerskapsforgiftning, men de synes det ser OK ut foreløpig. Hvis hun blir verre setter de i gang fødselen, men som sagt synes de det ser ok ut nå. Babyen er klar, så hvis de må sette i gang fødselen er det ok for den, sier de. Masse god bedring, og lykke til! Endret 21. juni 2006 av Druscilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 21. juni 2006 #688 Del Skrevet 21. juni 2006 Svangerskapsforgiftning er lumske greier. Men som Dru sier, Grooo er heldigvis kommet så langt i svangerskapet at det ikke er noen fare. Den lille er klar, den. Ergo er det ingen fare knyttet til igangsetting. Men men, kjedelig er det nå uansett. For alle vil jo helst unngå innleggelse og igangsetting. Tenker masse på deg, Grooo. Håper BT roer seg sånn at den lille får kose seg i magen enda litt til. Lykke til når det blir action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 21. juni 2006 #689 Del Skrevet 21. juni 2006 stakker deg,ikke noe kjekt å lese nei,håper alt ordner seg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 21. juni 2006 #690 Del Skrevet 21. juni 2006 Oj, lykke til Grooo. Håper alt er bra uansett utfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 21. juni 2006 #691 Del Skrevet 21. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 21. juni 2006 #692 Del Skrevet 21. juni 2006 My god så spennende, Groo!!! Her skulle jeg inn og skryte uhemmet av din fantastiske vaskepatrulje (hvorfor har ikke jeg en sånn familie??) og så er du innlagt jo! Håper virkelig du ikke får svangerskapsforgiftning - men skulle babyen komme nå så er vel det helt okay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. juni 2006 #693 Del Skrevet 21. juni 2006 Lykke til, Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. juni 2006 #694 Del Skrevet 22. juni 2006 Meldig fra Grooo nå: "BT 150/95 i dag tidlig, har sovet som en stein i natt og hadde ikke lyst til å stå opp. Føler meg ok! De tror at jeg kommer til å bli her noen dager, alt er ganske ok men på grensen så de tror kanskje de setter i gang fødsel om noen dager så jeg slipper reise hjem..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 22. juni 2006 #695 Del Skrevet 22. juni 2006 blodtrykket er ikke noe å spøke med nei. du kan iallefall være glad for at du er så langt på vei får nå gjør det ingenting om babyen kommer, så spennede,men samtidig synd at du må igjennom sånt før barnet kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. juni 2006 #696 Del Skrevet 22. juni 2006 Masse lykke til Grooo! Håper blodtrykket roer seg litt! Hvis ikke så passer de nok på deg uansett tenker jeg!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. juni 2006 #697 Del Skrevet 22. juni 2006 Oj! Det var action her også, jo! Kjedelig med høyt blodtrykk, men du er vel i de beste hender. Det er bra. Håper de bestemmer seg for noe og holder seg til den planen så du slipper så mye fram og tilbake. KJEMPEMASSE LYKKE TIL! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. juni 2006 #698 Del Skrevet 22. juni 2006 Når jeg endelig klarte å komme meg inn i dagboka di så var det action på gang . Lykke til Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. juni 2006 #699 Del Skrevet 22. juni 2006 Lykke til Grooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 22. juni 2006 #700 Del Skrevet 22. juni 2006 Lycka till Groooo - skönt att de har dig under uppsikt på sjukhuset och att du har fått sova ordentligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå