Gjest Wasabi Skrevet 17. juni 2006 #661 Del Skrevet 17. juni 2006 Deilig å få ryddet og gjort unna husprosjekter, vi er helt i samme modus for tiden. Tror alle tenker det er greit å få unna får man får babyen i hus, samtidig som man får tiden til å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. juni 2006 #662 Del Skrevet 17. juni 2006 Innom for å ønske deg en fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #663 Del Skrevet 18. juni 2006 Etter en særdeles sløv start på dagen er det vel på tide å fortsette ryddeprosjektet... Mannen har funnet et gammelt polarodidkamera som hadde film igjen, er minst 7 år siden vi så det sist! Bildene blir helt gule, skikkelig sekstitallsbilder *ler* Tror det åker ut med søppla det og jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #664 Del Skrevet 18. juni 2006 Hm... Er det riktig at det ryker av slike polarodikameraer? Hehe.. tror vi skal vente litt med å slenge det i søppelsekken jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 18. juni 2006 #665 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei Grooo, tenkte jeg skulle hilse på her inne Håper beina blir bedre og blodtrykket også. Du får prøve å slappe av nå som det blir lite jobbing, og ikke slite deg ut i hjemmet, du trenger masse energi til babyen kommer Er det et engangskamera du har funnet eller? Å ryke skal de vel ikke uansett, hehe. Kanskje det ligger noen fine gamle minner på filmen i det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #666 Del Skrevet 18. juni 2006 Ikke engangskamera, men ett sånt der bildet kommer ut med en gang. Ryddingen går fint, vi blir ferdige innen kvelden. Deilig! Beina har vært bedre i dag, men så har jeg også tatt meg tid de siste dagen til å ligge/sitte veldig mye med dem opp så det henger vel i sammen. Dessuten er det ikke så varmt i dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 18. juni 2006 #667 Del Skrevet 18. juni 2006 Å, nå fikk jeg også lyst til å kaste noe! ← Rart hvor smittsomt sånt er... Jeg får også lyst til å kaste ting når jeg hører om andre som gjør det! Hm... Er det riktig at det ryker av slike polarodikameraer? Hehe.. tror vi skal vente litt med å slenge det i søppelsekken jeg... ← Hmmmmm... RYKE skal det vel ikke gjøre av det, nei! Kanskje lurt å kaste det, ja. Bra at beina er litt bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juni 2006 #668 Del Skrevet 18. juni 2006 Ryddesjau er morsomt... utrolig hva man finner - og som absolutt ikke har brukt for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #669 Del Skrevet 18. juni 2006 Hurra, nå er vi ferdige! Ok, jeg har en haug med betalte regninger etc. som skal settes i perm, men ellers er alt tipp-topp der oppe. Vi har vel i grunn kastet det meste vi hadde der, var bare et par sånne "oj, var det der den var" og "næh, har vi en sånn" ellers var det bare skrot. Gamle skolepapirer feks, hvem leser igjennom sju permer med notater fra studietiden? Ikke jeg i alle fall, for nå er det kasetet alt sammen. Og nå, nå skal jeg sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. juni 2006 #670 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror jeg kastet alt av notater og de fleste kompendiene fra studietida for et par flyttinger siden, men jeg har fortsatt noen pent brukte (les: uåpnede) pensumbøker i hylla. De ser så imponerende intelektuelle ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. juni 2006 #671 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Ja det var de pensumbøkene ja.. Kanskje noen vil kjøpe de til høsten. Vet at de i allefall brukte et par av de her på høgskolen i fjor Endret 18. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #672 Del Skrevet 19. juni 2006 Pensumbøker? Det kjøpte jeg da aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juni 2006 #673 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg lærte etterhvert jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. juni 2006 #674 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei på deg!!! Nå er jeg flau altså. For frst idag ser jeg at du har termin på mamma sin bursdag.... ja, ja. Det nærmer seg jo med storm-skritt dette her. Husk å hvile nå. Et lite tips: fyll opp fryseren med litt kaker og boller. Det er veldig fint å ha til man får besøk etter fødselen. Skulle ønske mannen min likte å kaste ting og tang med jevne mellomrom... . Ha en super fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 #675 Del Skrevet 19. juni 2006 Pensumbøker? Det kjøpte jeg da aldri... ← Jeg lærte etterhvert jeg også... ← Jeg lærte etter første året Men fikk aldri somlet meg til å selge et par av bøkene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. juni 2006 #676 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei G, Første skikkelige permisjonsdag! Litt rart egentlig, foreløpig føles det jo bare som en søndag... Så nå begynner vel ventingen skikkelig. Jeg har planer om å sy en ammepute (har sydd til alle andre, men ikke til meg selv) og bli ferdig med et babyteppe jeg har strikket på i ørten år. Ellers lurte jeg på om det gikk an (ok, jeg vet svaret altså ) å sy sånn kant til å ha inni sengen. Har du prøvd å sy en sånn? Ellers har jeg også en del ryddeprosjekter og en haug av hobbyprosjekter, så noe skal jeg få gjort for å få tiden til å gå! Ha en fin dag da (men hvor ble det av solen nå som vi har permisjon?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. juni 2006 #677 Del Skrevet 19. juni 2006 Å, grattis med permisjonsstart! Håper du NYYYYYTER dagen... Men det kunne vært litt bedre vær, ja. Jeg har også pælma studienotater og kompendier, men har fortsatt fagbøkene... Det verste er at mannen faktisk LESER i dem av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 #678 Del Skrevet 19. juni 2006 Permisjon! Håper du har en deilig og avslappende dag... selv om været er heller labert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #679 Del Skrevet 19. juni 2006 Dagen har vært fin den Mamma har vasket badet og soverommet for oss, gulv og vegger og alt. Hun kommer tilbake i morgen for å ta kontoret/gjesterommet. Søstern har ryddet og vasket i kjøkkenskap + laget vafler og middag. Hun surmuler litt nå pga oppvasken, men det hører nå med det og... Jeg har ikke gjort stort, har ryddet litt i stoff- og sysakene mine, og ellers skravlet en hel masse og hatt beina for det meste opp. Mannen har jobbet i vaskekjelleren, så nå er det lektet ut rundt hele og ene veggen har fått gipsplater. Tipper det blir flere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 #680 Del Skrevet 19. juni 2006 Åh... så deilig med en lite rydde-og-vaske-patrulje på besøk! Det hørtes veldig deilig ut. VAFLER også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå