Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi

Deilig å få ryddet og gjort unna husprosjekter, vi er helt i samme modus for tiden. Tror alle tenker det er greit å få unna får man får babyen i hus, samtidig som man får tiden til å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter en særdeles sløv start på dagen er det vel på tide å fortsette ryddeprosjektet... Mannen har funnet et gammelt polarodidkamera som hadde film igjen, er minst 7 år siden vi så det sist! Bildene blir helt gule, skikkelig sekstitallsbilder *ler*

Tror det åker ut med søppla det og jeg... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Er det riktig at det ryker av slike polarodikameraer? Hehe.. tror vi skal vente litt med å slenge det i søppelsekken jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grooo, tenkte jeg skulle hilse på her inne :) Håper beina blir bedre og blodtrykket også. Du får prøve å slappe av nå som det blir lite jobbing, og ikke slite deg ut i hjemmet, du trenger masse energi til babyen kommer :)

Er det et engangskamera du har funnet eller? Å ryke skal de vel ikke uansett, hehe. Kanskje det ligger noen fine gamle minner på filmen i det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke engangskamera, men ett sånt der bildet kommer ut med en gang.

Ryddingen går fint, vi blir ferdige innen kvelden. Deilig!

Beina har vært bedre i dag, men så har jeg også tatt meg tid de siste dagen til å ligge/sitte veldig mye med dem opp så det henger vel i sammen. Dessuten er det ikke så varmt i dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
Å, nå fikk jeg også lyst til å kaste noe! :hoppe::ler:

Rart hvor smittsomt sånt er... :ler: Jeg får også lyst til å kaste ting når jeg hører om andre som gjør det! :ler:

Hm... Er det riktig at det ryker av slike polarodikameraer? Hehe.. tror vi skal vente litt med å slenge det i søppelsekken jeg...

Hmmmmm... RYKE skal det vel ikke gjøre av det, nei! Kanskje lurt å kaste det, ja.

Bra at beina er litt bedre i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, nå er vi ferdige!

Ok, jeg har en haug med betalte regninger etc. som skal settes i perm, men ellers er alt tipp-topp der oppe. Vi har vel i grunn kastet det meste vi hadde der, var bare et par sånne "oj, var det der den var" og "næh, har vi en sånn" ellers var det bare skrot. Gamle skolepapirer feks, hvem leser igjennom sju permer med notater fra studietiden? Ikke jeg i alle fall, for nå er det kasetet alt sammen.

Og nå, nå skal jeg sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kastet alt av notater og de fleste kompendiene fra studietida for et par flyttinger siden, men jeg har fortsatt noen pent brukte (les: uåpnede) pensumbøker i hylla. De ser så imponerende intelektuelle ut... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var de pensumbøkene ja.. Kanskje noen vil kjøpe de til høsten. Vet at de i allefall brukte et par av de her på høgskolen i fjor ;)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

Nå er jeg flau altså. For frst idag ser jeg at du har termin på mamma sin bursdag.... :sjenert: ja, ja. Det nærmer seg jo med storm-skritt dette her.

Husk å hvile nå.

Et lite tips: fyll opp fryseren med litt kaker og boller. Det er veldig fint å ha til man får besøk etter fødselen.

Skulle ønske mannen min likte å kaste ting og tang med jevne mellomrom... :sjenert: . :ler:

Ha en super fin mandag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pensumbøker?

Det kjøpte jeg da aldri...

Jeg lærte etterhvert jeg også...  :ler:

Jeg lærte etter første året ;) Men fikk aldri somlet meg til å selge et par av bøkene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei G,

Første skikkelige permisjonsdag! Litt rart egentlig, foreløpig føles det jo bare som en søndag... Så nå begynner vel ventingen skikkelig. Jeg har planer om å sy en ammepute (har sydd til alle andre, men ikke til meg selv) og bli ferdig med et babyteppe jeg har strikket på i ørten år. Ellers lurte jeg på om det gikk an (ok, jeg vet svaret altså :ler: ) å sy sånn kant til å ha inni sengen. Har du prøvd å sy en sånn? Ellers har jeg også en del ryddeprosjekter og en haug av hobbyprosjekter, så noe skal jeg få gjort for å få tiden til å gå!

Ha en fin dag da (men hvor ble det av solen nå som vi har permisjon?) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Å, grattis med permisjonsstart! Håper du NYYYYYTER dagen... Men det kunne vært litt bedre vær, ja. ;)

Jeg har også pælma studienotater og kompendier, men har fortsatt fagbøkene... Det verste er at mannen faktisk LESER i dem av og til! :overrasket::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært fin den :)

Mamma har vasket badet og soverommet for oss, gulv og vegger og alt. Hun kommer tilbake i morgen for å ta kontoret/gjesterommet. Søstern har ryddet og vasket i kjøkkenskap + laget vafler og middag. Hun surmuler litt nå pga oppvasken, men det hører nå med det og...

Jeg har ikke gjort stort, har ryddet litt i stoff- og sysakene mine, og ellers skravlet en hel masse og hatt beina for det meste opp. Mannen har jobbet i vaskekjelleren, så nå er det lektet ut rundt hele og ene veggen har fått gipsplater. Tipper det blir flere i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... så deilig med en lite rydde-og-vaske-patrulje på besøk!

Det hørtes veldig deilig ut. VAFLER også... :sjarmor:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...