Daria Skrevet 12. juni 2006 #621 Del Skrevet 12. juni 2006 Sikkert greit å ha det hjemme og kunne bestemme det meste selv Dere får vel sikkert den hjelpen dere eventuelt måtte trenge til matlaging osv likevel. Kommer dere noen vei med navnevalget da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 12. juni 2006 #622 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei Groo! Ønsker deg en strålende mandag i forhåpentligvis fin form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #623 Del Skrevet 12. juni 2006 Navn nei, det har vi tenkt til å finne ut når vi vet om det er gutt eller jente... FRUSTRERT! Jeg har engergi. overskudd og lyst til å sy, men beina er som tømmerstokker og jeg kan bare ikke sitte mer med dem ned i dag. Fy flate, hvordan skal disse ukene framover bli da? Jeg skulle jo sy dagen lang i de tre ukene med permisjon før termin jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2006 #624 Del Skrevet 12. juni 2006 Snuppa daaa! Hmm.. Om 5 dager kan HAN komme når HAN vil, egentlig! (Blir det jente, blir jeg helt forvirra..Det er nemlig fortsatt HELT gutt i min hjerne) Kanskje du bare har godt av å få'n ut snart! Har du ringt JM/Lege og spurt om råd for vannet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. juni 2006 #625 Del Skrevet 12. juni 2006 HEI PÅ DEG ER DU PLAGET AV HOVNE BEN. DET VAR JEG OGSÅ DEN SISTE UKEN. PLUTSELIG BARE KOM "HOBBIT" FØTTENE. vAR IKKE MORRO OG HELLER IKKE SÆRLIG BEHAGELIG. MEN DET FORSVINNER VELDIG FORT SÅ FORT NURKET ER UTE. HA EN FORTSATT FIN KVELD MED MANN OG MAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #626 Del Skrevet 12. juni 2006 Har ikke snakket med lege/JM, men var innom helsesøster på jobben i dag og fikk målt blodtrykket i alle fall. Det var 145/86, så jeg håper inderlig at det ikke blir høyere nå... Nå skal jeg kjøle meg ned med et diiigert glass isbiter med litt cola i, og vaniljeis ved siden av. Tipper det hjelper litt (Og så blir babyen så vill av det, fryser den når jeg spiser så mye kaldt eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2006 #627 Del Skrevet 12. juni 2006 Jepp! Blir kald på rumpen sin! (Ev. brain freeze hvis den ikke har snudd seg ) Jeg synes det blodtrykket var litt høyt til å være deg?! Sikker på at du ikke skal snakke med legen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 12. juni 2006 #628 Del Skrevet 12. juni 2006 Huff, det blodtrykket hørtes ikke bra ut, nei. Håper det ikke stiger mer nå. Som du vet ble jeg innlagt med svangerskapsforgiftning i begge svangerskapene. Fødslene ble også igangsatt begge gangene på grunn av dette. Mener å huske at jeg ble sendt til fødepol første gang da BT var 140/90 (og det er jo undertrykket som teller). Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en telefon til jordmor eller lege i morgen, tror jeg. Jeg ville i alle fall satt ned tempoet til muuuusetempo. Hvile er det eneste som hjelper mot svangerskapsforgiftning. Hvile og masse masse masse vann. Og å ikke spise salt mat. Men selvfølgelig, jeg håper BT ikke stiger. Og jeg håper du får gå tida ut med den lille, eller i alle fall at du får oppleve at fødselen starter av seg selv. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #629 Del Skrevet 12. juni 2006 Takk for omtanken, er jo litt bekymret selv og. Skal til lege onsdag morgen, burde vel gå greit om jeg tar det med ro i morgen her hjemme? Jeg ble født i en fei med hastekeisersnitt rundt en mnd før termin fordi mamma fikk svangerskapsforgiftning som kom ganskje kjapt. Drikker masse vann, og mannen har vært kjempeflink de siste dagene til å hjelpe meg med å velge mat med så lite salt som mulig. Hm.. Kanskje jeg skal stikke innom legekontoret med urinprøve i morgen tidlig allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 13. juni 2006 #630 Del Skrevet 13. juni 2006 Audu, du høres ikke heeeelt i form ut for tiden. Slitsomt med høyt blodtrykk og hovne ben. Og da jeg fant innlegg fra deg i dagboka mi kl 5 om natten, begynte jeg å lure litt... Håper ting går seg litt til, slik at du får slappet av og sydd litt, nå som du var så motivert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. juni 2006 #631 Del Skrevet 13. juni 2006 Stakkars, du må jo få sydd litt! Da er beina vonde hvis du ikke får trykket på pedalen engang! Håper det bedrer seg. Du kan kanskje kjøpe en del pakker frosne erter og tape dem til beina mens du syr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 13. juni 2006 Beina er ganske ok nå på morgenen, så jeg får se om jeg får sydd litt. Var på legesenteret med urinprøve, den var helt ok så da venter jeg til legetimen i morgen med å snakke med legen. Godt å ha sjekket sånn for sikkerhets skyld! Snart kommer svigermor for å male litt for oss, skapdørene på den gamle delen av kjøkkeninnredningen trenger sårt til et nytt strøk med maling så det skal hun ta seg av i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juni 2006 #633 Del Skrevet 13. juni 2006 Godt at alt var i orden, greit å være sikker Driver forresten og kasserer noen gamle svangerskaps- og spedbarnsstell-bøker, om du er interessert... Pent brukt, bare 20-30 år gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2006 #634 Del Skrevet 13. juni 2006 Åhh! Så fint å høre at alt var bra, grooo Da kan du slappe av til i morgen! Med føttene høyt! *designe ligge-systol i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 13. juni 2006 Fant fin skjørt + singlet på Cubus i dag, er så lykkelig! Hadde ikke orket sitte en halvtime i bil hver vei for å komme til nærmeste sted med mammaklær, så jeg er lykkelig for at jeg fant noe jeg kunne bruker her i byen. Har sovet to og en halv time nå, er helt slått ut av varmen. Tror jeg skal gå og sette meg i kjelleren der er det kaldt. Men... Mannen holder på å snekkre der nede, så det er støvete og bråkete. Jaja, får ikke hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. juni 2006 #636 Del Skrevet 13. juni 2006 En til deg. Håper blodtrykk og ødemer ikke blir noe verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 13. juni 2006 #637 Del Skrevet 13. juni 2006 Håper vannet i kroppen og resten av systemet ikke tar helt knekken på deg, håper du får slappet av og samlet krefter! Jeg har fått hovne bein og hender de siste dagene selv, varmen hjelper nok ikke så veldig. Men så har jo jeg fri nå da, håper du ikke sliter deg ut på jobb de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 14. juni 2006 Takk! I går orket jeg overhodet ikke noe, er veldig spent på denne dagen. Tror ikke det er så varmt i dag. Skal til legen nå klokka ti, deilig å få pratet litt tror jeg. Mannen blir med. Hvis legen synes det er ok reiser jeg et par timer på jobb, men jeg blir nok ikke så lenge som planlagt. En liten tur i dag og en liten tur på fredag får holde, jeg gidder IKKE slite meg ut pga jobb disse dagene! I natt sov jeg hele natten uten å ligge noe våken! Var oppe på do flere ganger da, men sovnet omtrent før jeg traff puta igjen hver gang. Utrolig deilig! Tydelig at dagen i går var tøff for kroppen min ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. juni 2006 #639 Del Skrevet 14. juni 2006 I går var utrolig varm og energimessig kjip, ja! Håper det blir bedre i dag, det er i alle fall ikke like varmt! Og håper det gikk fint hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. juni 2006 #640 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå