Nala Skrevet 9. juni 2006 #601 Del Skrevet 9. juni 2006 Hæ? Må vi bake og fylle fryseren også?? Hvorfor det? (overrasket feriepermisjonsløve med termin i midten av juli - som hverken syr eller baker..) ← Neida, må ikke bake. Bare si til de som vil komme på besøk at barselkake er en fin ting *lusker meg ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 #602 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Grooo... Må si du er flink til å sy... bra kreativ også. Det stoffet du har brukt over her er kjempefint. Vi har det i gardinene til Lillegutt... Skikkelig koselig... Enig med Nala og Wasabi at det er greit med barselkaker... at folk tar med seg altså... Men så er jeg litt av din type også... som liker å ha litt i fryseren. Spørs om ikke det blir en del baking på meg i slutten av august/begynnelsen av september ja.... Ha en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #603 Del Skrevet 9. juni 2006 Jo, vi har absolutt planer om å be folk ta med seg ting selv *ler* Men vi håper jo på at vi ikke må ha besøk hver eneste dag, og da trenger vi jo noe å leve av selv og, hehe I dag skal jeg sy litt på forrmiddagen, og rundt halv tre kommer mamma, pappa og søstern og henter meg (og kanskje mannen) for vi skal på en liten shoppingtur til Ski storsenter. Søstern skal vist bytte en konfirmasjonsgave, og jeg skal bytte masse sommerklær på H&M som jeg av en eller annen grunn har vokst ut av før det ble sommer og jeg fikk klippet av lappene... Jaja, slik går det når man legger på seg så innmari mye *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 9. juni 2006 #604 Del Skrevet 9. juni 2006 29 dagar kvar... då har du termin i början på juli då? *lunchdäst och trög* Det är ju inte så långt kvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #605 Del Skrevet 9. juni 2006 8. juli ja, det er ikke lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. juni 2006 #606 Del Skrevet 9. juni 2006 Det går fort fram mot terminen din ja! Bare å glede seg! Den var kjempenydelig den sengedingsen du har sydd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. juni 2006 #607 Del Skrevet 9. juni 2006 Den sengekanten var nyyydelig Kjempe flink, er du!!! Skulle ønske jeg ikke hadde ti tommeltotter GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. juni 2006 #608 Del Skrevet 9. juni 2006 jej, ferdig med organisatoren min! Ble ikke helt rett over alt men hva kan en forvente når en ikke har sydd på flere år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #609 Del Skrevet 11. juni 2006 Urk! Midt-på-natta-våken igjen *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 11. juni 2006 #610 Del Skrevet 11. juni 2006 Uffda! Håper du fikk sove etterhvert og at du får nytt det vakre været i dag - kanskje med beina høyt, eller dyppet i en balje vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #611 Del Skrevet 11. juni 2006 Tja.. Før halv sju hadde jeg sovet hele to og en halv time sånn ca, men da sovnet jeg godt og sov som en stein til nå halv tolv eller noe. Da følte jeg meg våken og uthvilt, det er det skjelden jeg gjør ellers... Nå SKAL jeg sette i gang og sy på dette vognteppet til babyen, har klippet det meste av biter så jeg håper beina orker være litt ned og "gasse" på symaskinen i dag. Får ta pauser med beina opp innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 11. juni 2006 #612 Del Skrevet 11. juni 2006 Tja.. Før halv sju hadde jeg sovet hele to og en halv time sånn ca, men da sovnet jeg godt og sov som en stein til nå halv tolv eller noe. Da følte jeg meg våken og uthvilt, det er det skjelden jeg gjør ellers... Nå SKAL jeg sette i gang og sy på dette vognteppet til babyen, har klippet det meste av biter så jeg håper beina orker være litt ned og "gasse" på symaskinen i dag. Får ta pauser med beina opp innimellom! ← Kanskje vi får ha avstands-syklubb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #613 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja! Jeg er helt klar for syklubb! Har fått sydd litt, men først og fremst klippet til resten av bitene så i morgen etter jobb hvis jeg orker! Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. juni 2006 #614 Del Skrevet 11. juni 2006 Lykke til med sying! Skal dere døpe knerten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 11. juni 2006 Japp, babyen skal døpes Har sett i menighetsbladet her at det er dåp 30. juli og så var neste i midten/slutten av september en gang... 30. juli hadde vært genialt da, for "Kina-vennina vår" som er på besøk her den uka skal være fadder, men det spørs jo når babyen kommer og om vi klarer bestemme navn så fort! Hehe.. Hun kan jo være fadder selv om det blir dåp i september også da, da er hun for lengst tilbake i Kina men det er jo ikke krav om at alle fadderne er tilstede. Urk.. Har ikke brun tråd i rett farge, så det stopper litt opp her... Får sy litt på noe annet så lenge, det kommer til å ta tid med dette vognteppet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 11. juni 2006 #616 Del Skrevet 11. juni 2006 Oi, jeg har ikke tenkt på at det ikke er dåp når det passer foreldrene! Vi må ha det en av de to siste helgene i august, ellers får ikke vi med besteforeldrene til mannen! (Må ta det etter sommerferien og før vi flytter, det blir for langt for dem å reise hvis vi skal ha dåpen i nordvest...) Bra du nevnte det, så skal jeg snakke med menighetskontoret. Lykke til videre med syingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. juni 2006 #617 Del Skrevet 11. juni 2006 Snart permisjooon! Hurra! Siste uka di også, ja? Håper du har kommet over tapetkrisen! *ler* Du finner nok på noe smart. *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #618 Del Skrevet 12. juni 2006 Tapetkrisen er nok over, vi går for speil tror jeg *ler* Utrolig at det skulle mangle 35*55 cm tapet til å få tapetsert over den nye benken, men slik er det jo alltid. Jaja, babyer liker vel å se seg selv i speilet etter hvert? Blir billigere å lime opp et speil enn å legge fliser der, tror det vil se penere ut og. Rognbær: Vi har vel forsåvidt flere kirker å velge i mellom her da, både den her vi bor og den på hjemstedet vårt der jeg og mannen er døpt. Har aldri vært i kirken her vi bor nå, men det er jo her vi bor og har planer om å bli boende så vi tror vi vil døpe babyen her. Blir litt enklere med tanke på hvem vi skal be i dåpen da også føler vi, for da har vi selskapet her hjemme. Døpes babyen på hjemstedet vårt (er bare 40 min kjøring, men..) da har vi nok selskapet hos foreldrene mine, og da kommer det nok mer "krav" om at mine tanter og onkler og hei&hå også bør innviteres. Derfor vil vi ha det her, nå kommer det en ny generasjon og da kan det bli for mange hvis "alle" fra alle generasjonene over skal innviteres til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2006 #619 Del Skrevet 12. juni 2006 Hihi. Jepp. Speil er bra, vet du! Tidlig krøkes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 12. juni 2006 #620 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja, hjelpes, man kan ikke invitere rubbel og bit i barnedåp! Det blir jo helt fullt! Vi skal bare ha våre foreldre, søsken og besteforeldre og evt faddere utover dem som er fra familien (det har vi ikke bestemt enda.) Høres koselig ut å ha det i kirken der dere bor! Det er jo den barnet vil få et forhold til etterhvert dersom dere blir boende der. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå