Grooo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #581 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Her er forresten sengedingsen jeg har sydd. Har ikke fått satt på knapper ennå, så den er bare festet med knappenåler på dette bildet. Endret 6. juni 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 6. juni 2006 #582 Del Skrevet 6. juni 2006 skal si du er flink med hendene dine ja,det var veldig fint håper alt kommer i orden til den lille,ca 1 mnd igjen nå så har vi en tulle med øyne blå blir gøyt å følge med deg,formen og om det begynner å skje ting i magen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #583 Del Skrevet 6. juni 2006 Håper den kan bli nyttig den her i alle fall *ler* Var hos jordmor i sta, hele 8 minutter fikk jeg! Har ikke tenkt å si mer om hva jeg synes om jordmortjenesten her i kommunen... Uansett: Blotrykket var bedre, 130/80. Jeg har hatt veldig lavt blodtrykk hele tiden, rundt 100/60 i snitt, så legen var litt småbekymret forrige uke da det hade steget til 140/80. Derfor var det godt det hadde gått ned litt igjen nå. Kom på i går at vi fortsatt ikke har skaffet ny madrass til vugga, ellers er det vel stelleprodukter som må fikses. Og så må mannen nesten få opp en ny vegg på badet, men det fikser han nok i løpet av uka. Må bare finne ut om det var mugg det vi fant nederst langs gulvet der han tok bort tapeten.. Jo, mugg var det, men om den er farlig, er det vi må finne ut. Den er tørr nå, og vi skal ikke dusje i det rommet noen gang mer. Og det lukter overhodet ikke, ikke en gang sporhunden (min mor som har en fabelaktig luktesans når det gjelder slikt) kjenner noe, så vi satser nok på å bare tette igjen for et par-tre år til vi skal pusse opp skikkelig. Ingen skade i selve bjelkelaget, kun i sponplatene og de byttes altså utl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 6. juni 2006 #584 Del Skrevet 6. juni 2006 Bryt vekk de gamle platene, og la det stå og tørke noen dager før dere setter de nye opp igjen, pleier de å si der jeg jobber. (Rørleggerbedrift) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 7. juni 2006 Er helt knusktørt fra før, så jeg er egentlig ikke noe bekymret... Og siden det er minimalt med fuktighet på det badet siden det ikke er dusj der så smeller vi opp igjen nye plater og slikt senere i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni 2006 #586 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva gjør du oppe kl 03 om natta? Hadde forresten en ubesvart samtale fra Fredrikstad sykehus på mobilen forleden, lurte et øyeblikk på om det var noe på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #587 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe.. Fikk ikke sove bare... Og nei, jeg har ikke ringt fra sykehuset *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. juni 2006 #588 Del Skrevet 7. juni 2006 8 minutter hos jordmor? Det var neimen ikke mye! Himmel og hav! Det er jo det min jordmor bruker på å spørre meg hvordan jeg har det før hun begynner på blodtrykket etc. Ikke rart du hadde høyt blodtrykk hvis du ikke hadde rukket å ta av jakka omtrent før hun målte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni 2006 #589 Del Skrevet 7. juni 2006 Og nei, jeg har ikke ringt fra sykehuset *ler* ← Regnet med det (særlig siden du var aktiv her inne rett etterpå), men det var det første som slo meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 7. juni 2006 #590 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei Groo! Hva mangler vi nå av utstyr og sånt mon tro? Etter iherdige innkjøp i mai har det stoppet helt opp her og jeg føler jeg har god tid. Samtidig går tiden og nå er det jo bare litt over en måned til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #591 Del Skrevet 7. juni 2006 Skal skrive et klagebrev ang. den jordmora/jordmortjeneten etter hvert ja... Har vært på omvisning på sykehuset i dag, tror at babyen likte det for han er helt vill nå i ettermiddag! Var veldig kjekt å få sett fødeavdelingene, selv om den ene er stengt i juli så kan det jo hende at vår baby er tidlig ute så vi fikk se den og. Det er så fint der! Så lyse og fine rom, og det ser jo overhodet ikke ut som et sykehus. Alt er gjemt inne i pene skap, og det er dobbeltseng eller ekstraseng i skapet til pappa på alle rom. Wasabi: Må få tatt mål av den madrassen til vugga en gang til, når vi har den på plass tror jeg ikke vi skal kjøpe mer før babyen er her. Mannen skal få fikset ferdig badet oppe da, det mangler liksom et par vegger + en kommode der nå, men det går nok i orden i løpet av uka. Ja og så SKAL jeg få sydd i knapper i den sengedingsen jeg sydde i forrige uke, og jeg SKAL også få laget i alle fall det ene vognteppet jeg har startet på. Men i dag er jeg så trett og slapp.. Har sovet to og en halv time nå, og det var ikke lett å stå opp. Er en time siden jeg stod opp, og føler meg fremdels like slapp og lei. Slik var det i går og på mandag også, enda blodtrykket er høyere nå enn det har vært tidligere.. Snodig, og skikkelig teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 7. juni 2006 #592 Del Skrevet 7. juni 2006 Her er forresten sengedingsen jeg har sydd. Har ikke fått satt på knapper ennå, så den er bare festet med knappenåler på dette bildet. ← åå så fin! Lykke til med babyen når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #593 Del Skrevet 7. juni 2006 Tusen takk! Er helt skutt nå jeg, så jeg skal legge meg. Håper inderlig at jeg får sove bedre i natt, forrige natt var jeg oppe fra to til halv fire fordi jeg overhodet ikke var trett og ikke fikk sove i det hele tatt. Teite greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #594 Del Skrevet 7. juni 2006 Så flink du er til å sy da Blir bare brodering her i gården... Eneste jeg klarer, og noe må jeg jo bidra med 8 minutter hos JM?? Det var jammen meg lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #595 Del Skrevet 8. juni 2006 *gjesp* Jobbet litt vel lenge i dag, men da har jeg også FRI i morgen og det er stas! Skal på en liten shoppingtur med mamma, pappa og søstern min. Kanskje mannen blir med og, er ikke helt sikker ennå. Skal få kjøpt stellematte til badet i alle fall, det har vi glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 8. juni 2006 #596 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei du Ja, nå nærmer det seg virkelig for oss begge to! Blir spennende å se når disse bebisene våre finner det for godt å komme ut Jeg driver også og pusler litt med smått og stort av babyting nå den siste tiden. Har sydd et par dynetrekk og har planer om å rekke i hvert fall ett til. I dag har jeg hatt bakedag og fylt opp fryseren med boller og banankake - jeg er visst skikkelig husmor blitt! God langhelg! Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 8. juni 2006 Fylle opp fryseren ja, det skulle vel jeg gjort og... Har en del boller og pizzasnurrrer igjen fra mannens bursdag, men hadde vært kjekt med noe mer og. Hm.. Men når skal man få tid til alt da? Forumet tar så innmari mye tid for tiden, klarer jo ikke å komme meg vekk herfra noen gang jo *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. juni 2006 #598 Del Skrevet 8. juni 2006 Det gjør ingenting det, Grooo. Slapp av og nerd halve dagen. Hvis det er det du vil Du trenger ikke bruke energien du har til noe fornuftig i det hele tatt, annet enn å spare den, slik at du ikke sliter deg ut i løpet av en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #599 Del Skrevet 8. juni 2006 Egentlig vil jeg jo gjøre tusen andre ting, men det er så lett å slenge seg ned her ved pcen for den står jo alltid på og er liksom veldig tilgjengelig.. Symaskinen må jo graves fram fra haugen med babyklær og nysydde dynetrekk og alt mulig rart.. Og hvis man skal bake, ja da må man virkelig forberede og ha god tid. Men jeg hadde rukket å sy eller bake bra mye hver dag på den tiden jeg sitter her og nerder... Tror jeg skal ta KG-fri før den shoppingturen i morgen, og fri hele lørdag også. Da får jeg kanskje gjort noe annet... Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 9. juni 2006 #600 Del Skrevet 9. juni 2006 Hæ? Må vi bake og fylle fryseren også?? Hvorfor det? (overrasket feriepermisjonsløve med termin i midten av juli - som hverken syr eller baker..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå