Grooo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 30. mai 2006 Japp, bedre i dag! Har sydd litt i dag og Får jo ikke lagt ut bilder, for laptopen er til reparasjon og min stasjonære er kaputt... Orker ikke flytte kortleseren over på mannens pc, så jeg får ikke lagt inn bilder før jeg er på jobb på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. mai 2006 #562 Del Skrevet 31. mai 2006 Å, nå kom jeg på en gang søstera og jeg (vi var små, kanskje 4/6 år) skulle gå i kiosken aleine og kjøpe Japp (sjokolade). Jeg sa høyt og selvsikkert "to Jepp", dama i kiosken skjønte ingenting og søstera mi (som var mye mer sjenert enn meg) måtte hviske meg i øret "Heter det ikke Japp?". Jeg husker jeg blei DRITFLAU!!!! Jepp, der fikk du en avsporing. Hyggelig at du følger med meg i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #563 Del Skrevet 31. mai 2006 Har vært hos legen i dag. Blodtrykket har gått opp til 140/80, og siden jeg har hatt veldig lavt blodtrykk hele tiden tidligere skal jeg følges opp hver uke pga dette. Ny UVI hadde jeg og, og litt hevelser i beina men det viste jeg jo... Fortsatt seteleie (35 uker i morgen) så hvis han/hun ikke har snudd seg innen to uker skal jeg til UL og snuing. Jaja, blir spennende dette... Har vært på Sparkjøp og kjøpt to ammebher og noen kluter og laken og slikt, og på en stoffbutikk og kjøpt de stoffene jeg manglet til å få sydd dette vognteppet jeg har hatt planer om i lengre tid. I morgen skal jeg hjem og hjelpe mamma og pusse litt sølv, skal jo være konf. på søndag og da må alt skinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 31. mai 2006 #564 Del Skrevet 31. mai 2006 Oj, håper alt fikser seg med blodtrykk og at ungen din insisterer på å sitte på rumpa. Var på sykehuset på fødselskurs i går, og jordmoren der sa at seteleie ikke nødvendigvis er verre å føde, det kommer helt an på størrelsen på bekkenet (som de da vil måle ved sjekk før fødslen). Tenk at det bare er FEM uker igjen, G! Det er uvirkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #565 Del Skrevet 31. mai 2006 Åh, jeg håper for din del at han snur seg! Seteleie er jo ikke noen krise, men det er jo absolutt greiest om den største delen kommer ut først... Blir gøy å se bilder av sy-resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mai 2006 #566 Del Skrevet 31. mai 2006 Da har jeg klippet og plassert ut nåler på min senge-organisator. Blir spennende å se om jeg får til dette her for jeg har ikke sydd annet enn duker og gardinsøm siden ungdomskolen.. Og det er jo snart 10 år siden jeg gikk ut der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 1. juni 2006 #567 Del Skrevet 1. juni 2006 off,håper babyen din snur seg,den har litt plass endakrysser fingre for at du slipper mye styr ang det,stakker og blodtrykket også.... det begynner å bli tungt nå,jeg har ikke fått hevelser enda eller høyt blodtrykk,bra at de tar ting alvorlig og at du får sjekket hver uke ellers leser jeg at du syr for harde livet,flink du...gøyt å sitte sitt eget preg på ting. kos deg videre,gleder meg til forsettelsen skal vi se hvem som får først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #568 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er bare SÅ glad for at jeg har hatt overskudd og ork til å sy litt i det siste ja! (Ok da, så er det hybelkaniner, oppvask og skittentøy overalt her, men det får mannen ta seg av nå som han skal ha fri noen dager...) Mannen og jeg har vært hos VKII frisør på skolen jeg jobber og klippet oss i kveld, 200 kr for begge to og vi ser faktisk helt ok ut Mannen ble huket inn som modell for hun ene som skal ha fagprøve i oktober, så han får tre gratis klipp (og farging hvis han vil) før den tid. Helt greit det! Nå lukter det grillmat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. juni 2006 #569 Del Skrevet 2. juni 2006 OI, det var billig for en hårklipp! Bra du ble fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. juni 2006 #570 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei på deg!!! Orker ikke helt oppdatere meg over mange sider, men ser at du har fått økt BT og hevelser i bena. OG UVI = . Håper det lille nurket finner ut at h*n må snu seg med hodet ned før du evt må inn for UL og snuing. OG 200kr for klipp for begge det er BILLIG. Jeg betaler 600 kroner bare for meg. Men da får jeg det som jeg vil. Er livredd for for å gå ut fra en frisør og ikke se ut på håret... Innom med en giga- . Ønsker deg en fortreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2006 #571 Del Skrevet 2. juni 2006 Så greitt med gratis klipp fremover! Mmmmmmm.. grill! :-D Frister idag men er drittvær ute....... Ha en fin helg & håper formen holder seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 2. juni 2006 #572 Del Skrevet 2. juni 2006 Ønsker dere en god pinsehelg, Grooo! Håper plagene dine gir seg og at babyen finner ut av best mulig posisjon snart. Artig å følge deg siden vi har termin såpass nærme hverandre, utrolig hvor for tiden går nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå har vi gjort hemmelige innkjøp i forbindelse med konfirmasjnen til søstern som er på søndag, og mannen mekker pizza mens jeg skal ta ut klesvask av maskina. Men jeg bare MÅ surre litt mer rundt på forumet føst, har blitt vannvittig avhengig i det siste... Og jeg som skulle prøve trappe ned litt og tilogmed ta permisjon fra moddejobben snart for å ta meg litt av meg selv og roe ned litt før babyen kommer.. Tror ikke jeg klarer det med det første nei. Hm.. Jaja, kommer ikke tilbake før mandag nå, konfirmasjonen krever sitt både lørdag og søndag. En god helg ønskes dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. juni 2006 #574 Del Skrevet 2. juni 2006 Ha en superfin langhelg, snuppa. Gratulerer med ny sveis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #575 Del Skrevet 5. juni 2006 Takker! Trøtt i dag ja... Konfirmasjonen i går gikk fint, men fy flate for en lang dag det ble.. Tror jeg skal sove litt igjen snart jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 5. juni 2006 Alt for sliten, slapp og hoven i bein og armer i dag til å orke noe... Har sovet leeeeenge i ettermiddag, og nå bare lengter jeg til senga mi igjen. Orker nok ingen dagbokrunder i dag nei! Og har ikke det granne lyst til å reise på jobb i morgen. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. juni 2006 #577 Del Skrevet 5. juni 2006 Uff.. Høres kjipt ut å ikke ha energi til noe! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. juni 2006 #578 Del Skrevet 5. juni 2006 Huff, føler med deg. Det er ikke noe morsomt når energien ikke strekker til. Du får trøste deg med at svangerskapet snart er over, og da har du verdens skjønneste lille venn som et fantastisk og unikt resultat av de ni månedene med venting. Håper energien er kommet tilbake til deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. juni 2006 #579 Del Skrevet 5. juni 2006 Jepp, så var det det med energien da. Jeg besøkte en venninne i helgen og sov over fra lørdag til søndag. Jeg sov skikkelig dårlig, klarte liksom ikke å finne riktig stilling (og senga var hakket for hard). Så når klokka tuslet seg mot to i går (midt på dagen altså), var jeg helt kaputt. Så man blir veldig sårbar når det er noe litt ekstra. Men, men, sånn går det jo. Hvordan gjør dere det forresten med ferie osv? Mannen min har tenkt å ta ferie etter de to ukene med permisjon, men jeg lurer jo litt da, hvis ungen kommer 2 uker på overtid, så blir det jo fryktelig sent (og så skal jo mannen min til USA i august da, så det er jo også litt spesielt). Tør du å dra vekk nå før fødselen? Vi får bite tenna sammen og greie 2 uker til med jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #580 Del Skrevet 6. juni 2006 Mannen sluttet i jobben han har hatt siste mai, og har ikke startet i noe nytt ennå så han har vel på en måte ferie nå. Holder på og jobber her hjemme, har revet en dårlig vegg på badet, har startet å pusse vegger i vaskekjelleren og skal skifte ut det elektriske annlegget i hele huset. Så ferie blir det jo ikke, men det er ting som må gjøres og som hadde tatt evigheter å gjøre på kveldstid eller i helger. Han har ikke fått noen ny jobb ennå (men han har tilbud om å starte kjøre lastebil et sted når/om han vil) så vi får se litt utover. Venninna mi som er i Kina nå kommer til Norge to uker etter min termin, og har spurt om å være her en uke hvis det passer. Det har jeg veldig lyst til, har savnet henne så innmari i denne tiden så jeg håper inderlig at babyen er ute i god tid og at jeg orker ha henne her da. Jeg skal vel holde meg sånn nogenlunde hjemmeved i ukene framover, men det er vel også like mye fordi jeg ikke orker sitte så mye i bil. Ryggen liker det bare ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå