Gjest miiip Skrevet 5. mai 2006 #441 Del Skrevet 5. mai 2006 18 uker?! Psyko. Håper du fikk sove godt og at du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #442 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Ja, 18 uker var vel litt i lengste laget... Må si dere er tålmodige! Good helg! Endret 5. mai 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 5. mai 2006 Har vært ganske mange telefoner til Bohus i løpet av disse ukene skal jeg si dere... Vi har fått elendig informasjon underveis, men nå sa de altså at den kommer mellom 1500 og 1800 på tirsdag. De har ennå ikke klart å si meg hvor stort avslag i prisen jeg får, så hvis de dukker opp med sofaen på tirsdag og jeg ikke får det avslaget jeg vil ha så skal de få sette den her uansett, eller ta den med seg igjen uten å få noe penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. mai 2006 #444 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei på deg!!! Det var snakk om leveringsTIIIIIIID ja . Jeg har ventet nå siden FØR jul på at kjøkkenet mitt skal bli ferdig. Det skulle liksom være ferdig i god tid før jul. Men sånn går det når man handler med familie. Da er det liksom lov å utsette og utsette. . Nå har hun begynt med "jeg sa ikke hvilken jul..." . Ja, ja nok klaging fra meg i boka di. Håper sofaen kommer på tirsdag da. Enig med miiip: det må være noe med Ikea og gravide damer... :grine2: . Og jeg er nok som deg, er en veldig fan av Ikea. Og liker å gå der alene. Mannen+Ikea=IKKE sant . Ha en super fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 6. mai 2006 Takker Vi er faktisk like glade i IKEA begge to vi (ok, kanskje mest meg da, men mannen synes det er helt ok han og...) I dag er det stråledne vær, deilig! Svigermor trenger hjelp med å få opp en markise over verandaen, det forstår jeg godt! Så vi skal dit ut en liten tur nå. Først skal vi en tur innom byen og se om vi klarer pønske ut noen lure gaver til søstern min... Hun blir 15 neste uke, og skal konfirmeres et par uker etter der. Hva søren kjøper man da? *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. mai 2006 #446 Del Skrevet 7. mai 2006 Oj, det er nok vanskelig å kjøpe til tenåringer Er pengegave utelukket? Ulempen med pengegave er at man ofte må ut med mer enn om man finner en fin gave, det opplever i hvert fall jeg. Men jeg er sikker på at du finner ut av det G! Hvordan går det ellers med deg? Det er snart bare ÅTTE uker igjen G! Jeg og mannen var på IKEA i går for å kjøpe barneseng og kommode, og så fant vi ikke en kommode vi likte. Så sier mannen: Vi har jo enda god tid. Da jeg påpekte at vi bare har 8 uker igjen (og hvis ungen i tillegg kommer litt før termin...), så ble han litt ettertenksom. Svangerskapet har jo vart en evighet, og snart er det plutselig over! Skremmende tanke, men gud som vi gleder oss! Og det er jeg sikker på at dere også gjør. Ha en fortsatt fin dag i solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #447 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg tror også disse 8-9 ukene kommer til å gå fort ja, men føler at jeg har sånn passelig kontroll.. Har handla litt av det meste tror jeg, og har jo mange rundt meg som både kan og vil handle litt etter hvert som det trengs. Vi har tenkt å kjøpe Hemnes stellebord men det er tomt på Furuset og Slependen er liksom så veldig langt på andre siden av byen... Så vi venter litt og ser om de får inn. Sendte mail til Kattis i går for å spørre om vogna er i rute, hun sa 17. mai uka da vi bestilte rett før påske, så jeg håper vi kan reise og hente den 17. mai. Er jo ikke så mye annet som skjer da uansett, hehe... Vi har fått en ide til hva vi skal kjøpe i konf.gave, men siden søstern sniker rundt her inne i blandt får det være hemmelig en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #448 Del Skrevet 7. mai 2006 Mannen maler og jeg tusler rundt og titter på bedd og busker og trær og gress og mose og funderer på hva vi kan gjøre med denne hagen vår. Kjøpte noen stemorsblomster, en solsikke og en annen søt gul blomst på hagesenteret i sta, skal prøve å få vasket noen krukker nå så jeg får plantet dem skikkelig og satt dem på verandaen. Orker ikke å så noe i år, skal heller satse på masse krydderurter og litt blomster til pynt. Kjøpte tre Krukan på IKEA i fjor, synes de er ganske fine (og ikke minst billige!) så jeg skal kjøpe noen fler i år tror jeg. Har noen andre potter også, og de passer fint sammen i fargen så det blir litt helhet på verandaen. Mannen har planer om å få ned noen ripsbusker i løpet av de nærmeste ukene også, må bare få tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. mai 2006 #449 Del Skrevet 7. mai 2006 Hmm... Jeg har kjøpt en pakke med frø til verandakassa vår. "Blandede blå blomster" eller noe sånt. Fant ut at jeg må gjøre det kjempeenkelt i år, så skal jeg heller melde meg på borettslagets "fineste verandakasse"-konkurranse neste år. Har jo aldri hatt ansvar for verandakasser eller hager eller sånt før, så jeg føler meg litt blank... Jeg tipper de neste 5 ukene går kjempefort, og så begynner det å gå saktere igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #450 Del Skrevet 8. mai 2006 Våknet alt for tidlig i dag og, så nå er jeg snart klar til å reise på jobb jeg... Er bare det at jeg egentlig jobber fra ni for tiden, men vanlig arbeidstid er jo fra åtte og jeg kan fint være der kvart på åtte i alle fall så jeg reiser nok til det. Så kan jeg jo heller reise hjem tidligere, helt greit det Tipper at jeg trenger sove middag ganske tidlig i dag... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2006 #451 Del Skrevet 8. mai 2006 Burde ikke du sove mens du kan, istedet for å våkne på sånne unødvendige tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 8. mai 2006 #452 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei!!! Innom for å ønske deg en fortreffelig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. mai 2006 #453 Del Skrevet 8. mai 2006 Sender over noen sove-lenge-om-morgenen-vibber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 8. mai 2006 Prøver å sove når jeg kan, men noen ganger virker jeg ikke helt som jeg skal.. Når jeg attpåtil måtte jobbe veldig lenge i dag for å få ferdig denne ekkle handlingsplanen, ja da var jeg virkelig kake når jeg kom hjem fra jobb. Og selv om jeg sov nesten tre timer føler jeg meg ikke stort bedre, så jeg skal snart krype tilbake under dyna mi. Håper jeg sover lenger i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 9. mai 2006 #455 Del Skrevet 9. mai 2006 Fikk du sove mer i dag da? Jeg la meg lovlig sent i går kveld, og jammen meg var jeg urolig i morges og sto opp før jeg måtte. Allikevel kom jeg sent på jobben! Ting tar tid, jeg merker jeg blir sliten og trenger tid om morgenen. Bare turen med bikkja tar jo lenger tid... Merker også at jeg våkner tidligere i helgene osv, det er vel helt enkelt fordi det er slitsomt i lengden. Kjenner tyngden nå, gjør du? Hvor mye har du gått opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 9. mai 2006 #456 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #457 Del Skrevet 9. mai 2006 I natt sov jeg veldig bra, og med en koselig MSN-prat med venninna mi i Beijing på morgenkvisten kom jeg alt for sent på jobb.. Men det spiller jo liten rolle når jeg jobber halve dager og får bestemme selv når jeg starter, var bare å bli litt lenger i steden det Og nå! Nå er sofaen her! Byggesett... Mannen har åpnet to av de tre pakkene, og klør seg i hodet og skrur inn skruer med drill... Rapport og bilder kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #458 Del Skrevet 9. mai 2006 Får ta bildene i morgen eller noe, rørleggeren har tatt vannet her og jeg vil vaske gulvet før vi legger på teppet igjen. Plante de nye plantene jeg har kjøpt vil jeg og, men da må jeg få vasket hendene etterpå så det får vente det og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. mai 2006 #459 Del Skrevet 9. mai 2006 Grattis med sofa!! Håper vannet snart er tilbake! (Hmm... Apropos vann: Nå fikk jeg lyst på en dusj! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 9. mai 2006 #460 Del Skrevet 9. mai 2006 Takk for gratulasjon i dagboka min Lykke til vidre på ferden. Jeg kommer nok til å følge med her. Ikke lenge igjen! har en hel evighet foran meg i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå