Gjest miiip Skrevet 2. mai 2006 #421 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvor har du vært i helga da? Håper du har gjort som du sa og bare slappa av. og ønsker om en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. mai 2006 #422 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 3. mai 2006 #423 Del Skrevet 3. mai 2006 Hm... Våken midt på natta igjen, vitsen med dette da tro? Jaja, fikk nå i alle fall spist frokost *ler* ← För att skrämmas.... Det är väl ett tecken på babyns rytm? Vakenperioder och sömnperioder i magen kan motsvara babyns rytm ute i verkliga livet... Jag märkte att det stämde ganska bra med sonens magaktiviteter. - men det behöver inte vara så heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. mai 2006 #424 Del Skrevet 3. mai 2006 Heia snuppa. Hvordan går det med deg? Ikke lenge igjen til det er vår tur nå! Først kose seg med senvåren og sommeren.. Og så kan vi poppe! Weee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #425 Del Skrevet 3. mai 2006 Var på venninnetur i helga, som jeg hadde gledet meg til kjempelenge! Men det ble absolutt ikke noe artig.... Har merket noe i ryggen siden starten på forrige uke, og på lørdag låste nakken seg totalt. Hadde skikkelig hodepine og klarte knapt å lee på hodet. Orka ikke gjøre noe, klarte ikke slappe av når jeg lå i senga engang. Middagen på kvelden som skulle være et høydepunkt ble heller et mareritt, og jeg gikk ganske tidlilg og la meg. Men det hjalp jo ikke stort, nakken ble verre av å være i ro. Sov elendig den natta, og bilturen hjem på søndag.. ja dere kan tenke dere selv. I dag har jeg endelig fått vært hos kiropraktor, klarte ikke å få noen time i går. Det hjalp! Skal tilbake på fredag og sikkert flere ganger, men jeg har det mye bedre nå Og den berømte sofaen vår... Den vi bestilte hos Bohus 9. januar, ja den kommer vist kanskje på tirsdag. Kanskje... Jeg skal få sikker beskjed på fredag. Hadde passa innmari bra om den kom til uka, for vi skal ha selskaper her lørdagene før og etter 17. mai. Mannen blir 30 og søstern min blir 15, de skal ha felles familieselskap her den 13. og mannen skal feires med masse venner her den 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mai 2006 #426 Del Skrevet 3. mai 2006 Godt du kom deg til kiropraktor -og at det faktisk hjalp... Den sofaen deres har jo faktisk vært tregere enn bredbåndet mitt -og det skal litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #427 Del Skrevet 3. mai 2006 I dag er en kjempebra dag! Søstern som går i niendeklasse har "hjemmerabeidsdag" i heimkunnskap, de skal gjøre husarbeid i minst seks timer og hun er HER og baker boller og lager moussaka og har ordnet klesvask og oppvask og skal vaske litt gulv etterpå. Hun har planer om gulrotkake også, men vi får se hva hun rekker, for det går innmari sakte her *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. mai 2006 #428 Del Skrevet 3. mai 2006 Åååh! Så hyggelig gjort av lillesøster! Kos deg, vennen. Og ta vare på rygg/nakke. Man tenker ikke over det til vanlig, men fyyy det kjennes hvor den er når det står på som verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mai 2006 #429 Del Skrevet 3. mai 2006 Så utrolig genialt med lillesøster som rydder og baker og ordner! Den helga di hørtes veldig slitsom ut, godt at kiropraktoren fikk knekt deg opp igjen. Tusen takk for veldig hyggelig hilsen i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #430 Del Skrevet 3. mai 2006 Stappmett! Har forspist oss på boller nå.... Skal snart legge meg, må jobbe litt lange dager i morgen og fredag for vikaren har sine første to dager de dagene og hun trenger å få være sammen med noen de første dagene tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 3. mai 2006 #431 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei på deg!!! Huff for en helg da . Men fint at du fikk time hos kiropraktor og nakken begynner å komme seg. Og så fint med en lillesøster som har hjemmedag. Det vil jeg også ha . Jeg har bolledeig til heving nå jeg. Men må nok trille ut bollene selv Ha en fin kveld med mannen og med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mai 2006 #432 Del Skrevet 3. mai 2006 Hellu! Synd at venninne-helga di ble ødelagt av vond nakke.... Men godt å høre at du er bedre... Deilig med besøk av en "vaske/kokke-dame" da... Selv om det går litt tregt... Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #433 Del Skrevet 4. mai 2006 En fantastisk dag! Vikaren min har startet, skal jobbe 2-3 dager i uka i mai og så starte for fult fra 1. juni. Jeg jobber jo 50% jeg og, så vi satser på å jobbe mest mulig sammen og så heller la det skure og gå de andre dagene. Trenger tid til opplæring og å bli kjent og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. mai 2006 #434 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei på deg!!! for fiiiiin dag Ha en perfekt kveld med mannen og med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. mai 2006 #435 Del Skrevet 4. mai 2006 Bra at den første dagen med vikaren var bra! Så håper jeg at du har fått sove litt og at du kommer deg på IKEA snart! Skulle tro IKEA hadde enn sånn gravid dame-magnet montert på utsiden... det kryr jo av lettere vaggende hunkjønn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #436 Del Skrevet 4. mai 2006 Elsker IKEA jeg, har alltid gjort det Var der masse-masse da vi bodde i Oslo, blir ikke så ofte nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2006 #437 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #438 Del Skrevet 4. mai 2006 Synes det er alt for varmt her inne nå jeg, hvordan skal det gå når det virkelig blir sommer??? Hjelp! Går ut en tur jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2006 #439 Del Skrevet 4. mai 2006 Elsker IKEA jeg, har alltid gjort det Var der masse-masse da vi bodde i Oslo, blir ikke så ofte nå... ← Savner IKEA *starter kampanjen "IKEA til folket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #440 Del Skrevet 5. mai 2006 JAJAJAJAJA! Sofaen kommer på tirsdag, HELT sikkert sa de! Hurra Bestilte 9. januar så da har vi "bare" ventet 18 uker. To uker sa de da vi bestilte... *sove* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå