Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Elger er helt allrighte dyr de og, men sjiraffer er og blir best :)

I dag har vi hatt besøk av ei søt lita jente på litt over et år, kjempeartig! Hun var jo så stille og rolig og snill og greit, tusla litt rundt (holdt seg fast i bordet...) og krabba litt rundt på gulvet og satt ellers ganske så fint på stolen sin og spiste maten sin. Viste ikke at de var så snille og greie *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye fint tøy! Jeg får lyst å fly ut i butikkene med kortet mitt jeg nå... :ler2:

Fint at dere har hatt en bra tur! Fortsatt good påske!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekka kontoutskrift etter turen ennå, men tror ikke det er så ille. Vi hadde nemmelig en del tusen liggende i dollar fra en tur for tre år siden som ikke ble helt som den skulle, så vi har ikke brukt kortet så mye men heller de pengene vi tok ut for tre år siden. Og det merkes jo ikke nå :)

I dag skal i på middag hos mine foreldre, mannen og jeg + min søster, og svigermor + min farmor og en tante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :)

Nå reiser jeg avgårde igjen, først et styremøte/seminar i Oslo tirsdag-onsdag, og så personalseminar med jobben torsdag-søndag så jeg er nok ikke innom her igjen før søndag kveld eller mandag etter jobb.

Ja, det høres ut som litt mye opplegg, og det er det vel og, men jeg har sagt ja til å være med under forrutsetning av at jeg får holde mitt eget tempo. Har hotellrom/lugar hele tiden og får komme og gå som jeg vil så jeg får sovet middag og slappet av. Vi er rundt 140 fra jobben som skal på tur torsdag-søndag, håper det blir hyggelig også i tillegg til det faglige programmet :)

Ha ei fin uke folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grooo!

Virker som om dere har hatt en fin påske!? Koselig det. :blomst:

Kikket litt på klærne som dere har kjøpt. Kjempemye fint. Og ja - sjiraffer er kule dyr!

Gleder meg til å kjøpe flere klær til småtten, men tenkte å vente til h*n er født. Det ser jo imidlertid ut til å ta sin tid...

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Da får du ha det koselig med seminar både her og der.

Pass på deg selv og husk å slappe av så mye som mulig. Men som du sier: du får gjøre alt i ditt tempo, så da går det vel bra tenker jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Grooo,

Så bra dere hadde en fin tur, og seminar høres jo litt morsomt ut da. Jeg synes i hvert fall det er godt at det skjer litt ting bortsett fra å bygge rede! :ler:

Ha en fin en! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg på møter og seminar og at det går bra å ta det i ditt eget tempo. Hyggelig med sosiale ting sammen med kollegaer! :)

Da jeg vaste rundt på Karl Johan i går fikk jeg plutselig for meg at det var du som kom gående i motsatt retning, men da jeg kom hjem og sammenligna med profilbildet ditt på MSN ligna det egentlig ikke noe særlig! :ler: Jeg er ganske dårlig til å huske ansikter og sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!!

Håper du har kost deg på måter og div seminarer. Og at du har tatt det med ro og i et SLØVT tempo.

Ha en fantastisk dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme igjen ja, og helt skutt!

Hadde avtalt fridag fra jobben i dag, og det var jammen godt! Har stort sett sovet hele dagen, var en tur i butikken og følte virkelig at jeg bare surret rundt. Men fikk nå tak i det meste av det jeg skulle ha da...

Danmarksturen var veldig fin, både faglig og sosialt. Jeg har lagt meg tidlig hver kveld da, men har fått med meg en hel del for det :) Sovet middag hver dag har jeg også gjort, men merker nå at dette var i overkant mye for meg allikevel.

I morgen skal jeg på jobb igjen, huff...

Må legge meg nå tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...