Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Fant en genial kommode på IKEA-sidene som så ut til å passe i målene, men så stod det utsolgt på samtlige fem i Norge. Ringte dem, og joda: Gått ut av produksjon :frustrert:

Han jeg snakket med lovte å si til webmaster at den måtte fjernes fra sidene da, det er jo noe... Men lissom.. URK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett litt på Hemnes kommode fra IKEA da. Den er 84*44... Mangler altså litt på 50 cm... Det finnes topplate til den, men da blir den jo 84*80 eller noe, det er litt drøyt...

Ellers har vi lurt på Malm hvit med tre skuffer, den blir for lav og for smal, men da kan mannen snekkre en topp som er litt dypere + bygger opp litt. Bakdelen da er at vi har varmekabler og det blir veldig "tett" under, vi burde ikke ha noe med sokkel nede...

Hm.. Kanskje det finnes andre møbelbutikker enn IKEA også?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Følger spent med her inne for å se om du kommer fram til en genial kommodeløsning... :ler:

Håper du får en fin dag også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Disse Ikea sidene de er IKKE alltid til å stole på. For når vi skulle kjøpe sprinkelsengen til knøttet stod det på hjemmesidene at den vr utsolgt. men jeg dro med mannen likevel (sa ikke til han at de var "utsolgt" :sjenert: ) og hva stod i hyllene??? Jo da MASSE med sprinkelsenger og madrasser.

Det skal bli spennende å se hva du ender opp med som stellebord.

Ha en nyyydelig kveld med mannen og med magen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Nå er jeg så trett og sliten, det er virkelig på tide å komme seg i seng. Arbeidsdag i morgen, så sove middag og så pakke. Reiser til Glasgow på lørdag :hoppe::hoppe::hoppe:

Gleder oss masse, skal bli deilig og komme bort litt og bare slappe av. Vi skal ikke stresse noe, har vært der flere ganger før og skal bo midt i sentrum nå. Bare tulse rundt, spise god mat og sove mye :) Og gå på kino såklart!

Mulig jeg kommer innom en liten tur i morgen, men tviler.. Derfor sier jeg det nå:

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Grooo!

Nydelig sengesett du har funnet! (Binke har lyst til å løpe til Kid med det samme ;))

God påske og god tur! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Nå er du vel på vei til Glasgow tenker jeg. (her sitter det ikke en missunnelig TUlipan da skjønner du :sjenert: ). Har aldri vært der før, men er et ønsket reisemål.... Kan jo spørre deg og reiseråd da hvis sjansen om tur dit byr seg noen gang.

Kose seg masse med magen og mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grooo! :)

Koslig å lese litt her!

Håper du får en kjempe fin ferie.

God Påske!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt det supert :)

Shoppa masse! Mest til babyen...

17 bodyer, bla. denne (to pakker med 7 i hver til 5£ og 10£)

7 pysjer (to pakker med 3 i hver til 5£ hver)

tre smekker

en jakke (som er med for, så den kan bli to)

en snekkershorts

to smokker

en tallerken

en elefantbamse fra BearFactory

en liten skippaddeskrangle som man kan ha rundt armen og skrangle med når man er veldig liten

Jeg har fått en hvit mammabluse, en rødstripete genser og et slikt skjørt i rødt (håper på å kunne bruke det etter at babyen er ute!), og mannen og jeg har fått tre par sko hver (bla disse). Mannen har fått en haug med t-skjorter og to joggegensere, og et par bukser og en Nintendo DS. Ja og så har det blitt noen DVD-filmer, og jeg har kjøpt en hobbybok.. Og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten *ler*

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VELKOMMEN HJEM! Godt å høre at du har hatt det bra og shoppa masse.

Blei litt sånn :overrasket: da jeg leste "17 bodyer", men de er kanskje ikke samme størrelse absolutt alle? Det du hadde bilde av var KJEMPEFINT! Jeg vil også shoppe mer babygreier!!!! VIL VIL VIL VIL VIL! :sur:

:ler: Det er bare det at jeg har nok for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke samme størrelser alt sammen nei *ler*

De pakkene vi har kjøpt var størrelse 0-3 mnd og 3-6 mnd, og de vi har kjøpt "løse" ved siden av var stort sett "newborn" eller 0-3 mnd.

Primark var en fantastisk butikk for barnetøy, kjøpte noen gaver derfra også, t-skjorter til 2-3 pund og sånn. Virker å være veldig god kvalitet også.

Next er alltid en favoritt for oss to voksne, og de hadde altså masse fint barnetøy og. Og sko til meg :)

Og så handlet vi vel resten på MotherCare, de hadde så mye nydelig sengetøy og slikt også, og et lekkert stellebord til en tusenlapp men det hadde blitt for dyrt å få med hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Høres ut som en koselig tur. Håper du og mannen fikk vært litt romantiske av dere. (litt opptatt av det jeg skjønner du når to kjærester drar på tur alene :sjenert: )

Så mye dere har kjøpt til knøttet. Skjønner at du liker giraffer.... :ler:

Ha en fortsatt fin påske med mannen og med magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at shoppinggenene gjør et hopp her! :ler:

Sjiraffer er skjønne!

Elger er ... Hmm.. Klarte ikke komme på et fint ord på e... Elgete? Elegante? Eh.. :klø:

:ler::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...