Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt!

Sov over to timer etter jobb, og det var ett ork å stå opp til pannekakemiddag... Og nå er jeg stuptrøtt igjen, vil bare legge meg!

Joda, mannen har det greit... Orker ikke gjøre stort han heller, har legetime neste tirsdag, blir garantert sykmelding mange uker til framover. Ganske frustrerende å ikke orke stort, men det går vel over håper vi...

Smoothie...

I går brukte jeg to skikkelig grønne epler, to apelsiner, to bananer og 10-12 frossne jordbær + et brett med isbitter. Går det ann å lage misslykket smoothie da? Hm... Kanskje hvis man putter yoghurt oppi... Hihi, for det er jeg ikke så glad i.

Nå i helga skal vi ta den turen til små nevøer på Gjøvik som jeg skulle hatt i vinterferien. Jeg tar fri fra jobb på fredag, og lillesøstern min tar fri fra skolen og blir med oss. Skal bare kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miiip

Nå fikk jeg SKIKKELIG lyst på pannekaker! :sikle:

Koselig med familiereunion til helga, da! Sikkert lurt å ta en dag fri så du har litt ekstra energi å gå på... Små nevøer er ikke til å kimse av. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Jeg brukte vist yoghurt jeg... :tristbla: Husker mannen grein på nesa som en liten unge... :ler:

Jeg synes virkelig synd på deg for at du er så trøtt altså :kose: . Kjenner igjen følelsen fra den tiden jeg ble sykemeldt. Orket jo ingenting. Det er ikke morro i det hele tatt.

Gjøvik ja. Je har hele slekta på Gjøvik je... Men som de sier: alle har et søskenbarn på Gjøvik. Manne kunne tenkt seg å flytte dit han... Ikke helt sikker på den jeg altså....

Ha en fin kveld med magen og mannen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Gjøvik! :)

Kommer hjem en tur til påske, men dere er kanskje i Glasgow da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å være vekk 8.-13., er det vi har billetter til. Så det finnes vel en mulighet senere i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe::hoppe:

Søstern kommer snart, vi skal jo ta fri i morgen for å reise til mine små nevøer. Vi reiser i morgen tidlig. Hehe.. Høres ut som vi skal på _den_ langturen da, men det er jo bare rundt tre timer å kjøre. Men vi har tenkt oss inneom BabyShop på veien oppover, og spise god mat på veien før vi ankommer rundt fire når de er hjemme fra jobb/barnehage. Lørdag skal vi besøke femåringen på sykehus, og kjøre faren som skal gå Birken.

Men:

Mamma og søstern skal ta med søsterns vogge når de kommer, og en (i følge søstern) diiiger eske med babyklær fra da jeg var liten... Lurer på hva som er i den! Har aldri sett det etter at jeg sluttet bruke det selv... Klærne fra da søstern var liten er vist arvet/gitt bort eller ødelagt av mugg, så det blir spennende å se om det er noe brukbart i det vi får i kveld! 26 år gamle klær... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Grooo :klem:

Så koselig å skulle få en eske med babytøy etter en selv var liten. Tenk så morsomt da. Å se klær som er bitte bitte små, og så vite at en selv har brukt dem. Kanskje får du deg noen aha-opplevelser i forhold til klesstilen den gang da :ler: Jeg ser i alle fall av bilder av meg selv som baby at stilen var en ganske annen enn i dag ;)

Håper dere får en fin-fin tur til Gjøvik, at trøttheta snart slipper taket, og at mannen snart føler seg frisk og rask igjen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med babyklær fra man selv var liten! Da har du jo sjanse til å få tak i noe som er litt annerledes enn rosa og lyseblått. Mamma har tatt vare på litt av banetøyet fra vi var små, men hun har gitt bort mesteparten. Tror jeg skal ringe henne og høre om jeg kan få låne litt..., ble litt inspirert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga var fin, men slitsom! Har hatt kraftig hodepine i dag, og sov lenger en vanlig til middagsluren min...

Det var desverre ikke mye brukbart i den esken med klær, mye var veldig slitt og enda mer var helt grusomt i farger/fasonger etc. Var jo klar over at det meste gikk med under et "muggangrep" i perioden fra det ble pakket bort og til det skulle pakkes fram igjen da min kusine ble født og de skulle låne litt. Men noe brukbart var det der, så jeg har lagt det i vaskekjelleren så vi skal få vasket det etter hvert.

I morgen skal vi til legen igjen begge to for å få forlenget sykemeldinger. Mannen orker absolutt ikke starte jobbe ennå, og jeg trenger nok 50% videre jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Kjedelig at det ikke var så mye brukbart i klesesken. Spent på hva mamma har i sin kleseske fra da jeg var liten!

Lykke til hos legen i morgen både du og mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Grooo!!!

Hodepine er ikke morro :sur: . Man blir liksom helt satt ut :tristbla: .

Trist at det ikke var mye brukbart i esken da, men koselig at det var noe du kunne bruke.

Lykke til hos legen idag.

Ha en fortreffelig dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så ufattelig trett... Var hos legen i dag da, og fikk 50% sykmelding ut april nå... *sukk* Hadde veldig lavt blodtrykk, og fikk beskjed om ta det enda mer med ro.. Hehe, og jeg som bare sover og sover fra før...

Mannen fikk også sykmelding videre, alt virker ok med ham men han er ikke klar for å begynne jobbe på en god stund ennå.

Og i kveld har mannen skrudd sammen vogga som min søster lå i da hun var liten! Den var større enn jeg trodde, men allikevel kjempesøt og egentlig ganske liten.. hehe...

*gjesp*

Sorry at jeg ikke har hatt noe overskudd til å rusle rundt i andre dagbøker de siste dagene, håper jeg får ork til det snart... Nå skal jeg se litt på disse russeblondinene før jeg sovner igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov godt og mye :)

Når skal dere ansette vikaren? Så snart du klarer å holde deg våken gjennom intervjuene? ;)

Drar til Trondheim etter jobb i dag :hoppe: Spent på hvor mange kjente som dukker opp (og om jeg kjenner dem igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

For meg så virker det som om du virkelig bare trenger SØVN. Dette lille knøttet tar nok en del energi fra deg. Men husk å prøve å komme deg litt ut også. Gå en tur i butikken dersom det er gangavstand osv. Men ikke løp maraton.

Husk å drikke masse med vann. Det kan hjelpe på boldtrykket ditt. Selv om du da kommer til å fly på do hele tiden, men som sagt fint for blodtrykket ditt.

Ha en fantastisk dag. Med masse søvn :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svima rundt på jobb i dag, mellom do og "vannautomaten", og vært bortom bokhyllene en gang i blandt da...

Nå skal jeg definitivt putte meg i seng igjen, og der skal jeg bli resten av kvelden tror jeg.

Hilde:

Vi skal ha to intervjuer på fredag og et på mandag, dette blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...