Grooo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei sant... Er skikkelig snodig det der altså Urk... IKEA/Babyshop-turen er alt avlyst... Morfr er 80 på lørdag, men det var ikke planlagt noe selskap ettersom mormor har vært i dårlig form og er på sykehus. Nå er det imidlertid blitt klart at hun kommer hjem en tur i helga, så da blir det et lite selskap på lørdag allikevel, og vi reiser såklart en tur dit. Og det er halvannen time kjøring andre veien (har vel litt i overkant av en times kjøring til IKEA og) så det blir med bare selskapet. Jaja, IKEA og Babyshop er vel der en annen dag og, men kakene og all maten i selskapet er nok bare nå på lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 9. mars 2006 Min baby er gal etter seigmenn! Spiste 5-6 for en stund siden, og nå spretter magen rundt her... hihi Var slik sist også, skikkelig sprøtt! Har ikke fått de reaksjonen med noe annet, men så spiser jeg vel kanskje heller ikke så mye godis ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 10. mars 2006 #263 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei på deg!!! Så koselig at mormor kommer hjem en tur likevel da. Jeg synes også det er helt vannvittig morro når det ser ut som om babyen skal regelrett hoppe ut av mageskinnet ditt. Til og med mannen i dette huset blir . Mens jeg ler så jeg nesten griner :grine2: . Knøttet her blir sånn av ALT for tiden. Gi han litt middag, så er det aktivitet i 15min etterpå :grine2: Ønsker deg en fortreffelig dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 10. mars 2006 Endelig fredag, har hatt lyst på pizza hele uka så det var jammen på tide *løpe inn på kjøkkenet for å hjelpe mannen skjære opp pizzafyll-dingser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. mars 2006 #265 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei på deg!!! Og gor morgen (eller det er vel formiddag nå da). Og for en herlig søndag. Håper pizza'en på fredag smakte godt. Ønsker deg en fortreffelig søndag med mann og magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mars 2006 #266 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvordan går det med mannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 12. mars 2006 Går greit med mannen, etter forholdene. Han orker ikke å gjøre stort, vi var jo i bursdag hos morfar i går, og etter å ha vært med i ca ti minutter på å rydde fram mat, tallerkner, glass etc. til bordet måtte han gå og sette seg og ta en tablett fordi han ble så sliten og begynte å få litt trykk i brystet igjen... Han har jo egentlig bare sykmelding en uke til, men det sier seg selv at han ikke er klar for å starte jobbe om en uke så vi har fått legetime mandagen uka etter. Pappa har en kollega som hadde det samme for et par år siden, han var 100% sykmeldt i halvannen måned før han begynte å jobbe korte dager for en periode så dette kan nok ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 12. mars 2006 #268 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei Groo! Gleder meg til jeg kan kjenne så mye aktivitet som du gjør! Er 23 uker i morgen så det blir nok mer og mer. Har vært forholdsvis rolig noen dager nå så det gjør ikke noe om hun spretter litt for meg! Thi-hi. Håper både din og mannens form er bra og at dere får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 12. mars 2006 Søndagen har vært ganske bra, men jeg fikk ikke sovet så lenge som jeg ville fordi det raser masse snø fra taket hele tiden som vekket meg omigjen og omigjen... Så da stod jeg heller opp, og det var nok litt for tidlig... Jaja, nå har jeg våknet skikkelig, og nå må vi ut en tur med ei snømåke for å forsøke få bort litt av den snøen som ramlet ned forran vedboden, ellers blir det kaldt her utover i uka... Er ikke så mye som må fjernes så vi klarer det nok greit selv uten for mye anstrengelser, for slike ting tåler vi jo ikke *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 12. mars 2006 Det gikk aldeles ikke bra. Var alt for mye snø, og den var grusomt tung, og det meste hadde frosset fast alt... Fikk bare fjernet en brøkdel, og det tok lang tid. Og da jeg kom inn igjen holdt jeg på å besvime, tok vist i litt for mye. Huff, det var ikke så lurt... Men den snøen/isen kommer til å bli liggende der lenge, og vi får ikke hentet inn ved når den ligger der den gjør nå. Jaja, så får vi hente ved med bil fra foreldrene mine, for vi får den ikke vekk og nå er den helt frosset fast så i morgen er det for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mars 2006 #271 Del Skrevet 12. mars 2006 Dere har ikke en snill nabo eller kompis som kan forbarme seg over dere og få vekk snøen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #272 Del Skrevet 12. mars 2006 Ah dumme snø & is.. Gleder meg til våren! Håper du har hatt en fin helg & formen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 13. mars 2006 #273 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei på deg!!! Tror nok det er lurt at mannen din tar det rolig en stund til ja. Det gjelder å ikke bli utolmodig. Men ta tiden til hjelp. Du kan ikke spørre pappa/mamma/svierfar/svigermor om hjelp da til å få fjernet snøen og isen??? De skjønner sikkert hvorfor dere ikke orker. Og du, nå må du passe på deg selv. Ikke overanstreng deg!!!! Håper du og mannen får en fin dag. Og at været blir like fint som igår. Da kan dere jo sette dere ut i solen og ta en kopp kaffe sammen Ha en fantastik dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #274 Del Skrevet 13. mars 2006 Joda, vi har mange som bruker hjelpe oss med snøen, men den som falt fra taket ble bare en diiiger ishaug på få timer, og er umulig å få fjernet. En diger isvull... Jaja, det fikser seg nok når våren kommer! Nå er jeg så trett at jeg bare må legge meg... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. mars 2006 #275 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg fikk plutselig et bilde oppi hodet av en gravid Grooo som fortvilet står og forsøker å smelte ishaugen med hårføner!!! Tror ikke det ville vært så veldig effektivt, fint at dere får ved av foreldrene dine i steden. Det tar nok ikke SÅ lang tid før haugen smelter av seg selv, for nå virker det som om våren er på gang, i alle fall utafor mitt vindu... Endret 14. mars 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 14. mars 2006 Hihi, hårføner tror jeg ikke jeg skal bruke nei *ler* Vi har pallevis med ved stående ute hos foreldrene mine, får liksom ikke plass til alt på en gang her i et byggefelt... Men nå snør det igjen....!?! Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. mars 2006 #277 Del Skrevet 14. mars 2006 Men nå snør det igjen....!?! Hjelp! HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 14. mars 2006 Det ble vist ikke så mye snø. Bare bittelitt. Men det snødde altså! Nå har vi drukket smoothie og sett på disse russeblondinene, stakkars små jenter... hihi.... Blir ikke lenge til jeg legger meg, er så trett så trett i dag og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 15. mars 2006 #279 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei på deg Grooo!!! Tror ikke jeg hadde tatt den isen med hårføner altså . Nå fikk jeg det bildet i hodet også miiip Men hva med å helle kokende vann over da... Og så tørke av alt vannet etterpå... Sånn at det ikke fryser igjen liksom. Men det er kanskje ikke noe stress dersom dere har masse hos foreldrene dine. Hvordan er det med mannen din om dagen??? Hvordan er det med mannen din om dagen???? Og hvordan lager du smootie??? Prøvde meg en gang jeg, men det ble ikke vellykket.... Huff så trøtt du skla være da... Sove masse du. Det lille knøttet tar tydeligvis masse energi fra deg. Ha en fantastisk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #280 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei Grooo, håper du har sovet godt og lenge i natt og at du får en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå