Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Hei på deg!!!

Sorry at jeg er litt treg altså, men har ikke fått med meg før NÅ at du er skuddårsbarn jeg :sjenert:

GRATULERER SÅ MYE MED NESTEN-DAEGEN PÅ ETTERSKUDD!!!!

Kalvestek hørtes nydelig ut!!! :sikle:

Ha en fortreffelig søndag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk!

Har hatt en fin dag ja, og nå har de snille foreldene mine blitt med hit til oss for å hjelpe oss å få bort "litt" snø bla. fra garasjetaket og de fleste andre steder....

Og så er jeg kvaaalm... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt, og kvalmen var vekk når jeg våknet men kom tilbake i ettermiddag. Ikke så mye, men nok til at det er litt plagsomt...

Har snakket med legesenteret og fått en ny resept på de her kvalmetablettene, har bare to igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

HUff at du er kvalm da. :troest:. Er dette noe som har kommet nå eller har du vært kvalm hele tiden???

Håper kvelden blir kvalme-fri.

Ha en fin kveld med mann og mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke vært kvalm tidligere, kun når det har gått for lenge mellom to måltider. Fikk en eske med 20 slike tabletter før jul, og har fortsatt to igjen. Kvamlen har stort sett gått greit over når jeg har spist, men noen dager de siste ukene har den ikke villet forsvinne helt...

Men det er bare bitte-litt-kvalme altså, så jeg skal virkelig ikke klage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Ikke godt å være kvalm. Hva er det du har fått forkrevet av legen???

Du får være flink å spise ofte, men små måltider.

Håper du får en fin dag. Uten kvalme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Hva heter de da? Slike små hvite piller *ler*

Har ikke trengt å ta mange av dem, når jeg bare spiser gjevnt går det veldig greit.

Nå skal jeg i alle fall legge meg, er så trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Oj! Legge seg 19:57? Det er jo enda tidligere enn meg, jo! :ler:

Tror jeg må få meg en sånn nedtellingsdings nederst i signaturen min, går helt i surr i tellinga! :ler: (Det beste trikset er forresten å stikke inn til Tulipan og tenke at jeg er ca der jeg også. :ler2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

Hei Groo! Håper du har en fin kvalmefri kveld nå i 23.uke og at formen ellers er fin! Jeg har sovet 2 1/2 time i ettermiddag så jeg har full forståelse for de som trenger mye søvn og dermed legger seg tidlig! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov to og en halv time etter jobb jeg og, stod opp og mannen lagde fiskegrateng til middag. Alt var bra, men en halvtimes tid etter maten ble jeg kvalm igjen. Urk altså! Blir sånn småsvimmel når jeg reiser meg og beveger meg rundt også.. Ikke så veldig, men nok til at det ikke funker å gjøre noe som helst annet enn å sitte/ligge helt i ro.

Jaja, bare fire måneder igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Grooo daaa!

Slutte med denne kvalmen! :(

Synes veldig synd på deg. Er så slitsomt å være kvalm! Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Enig i at kvalmen bør se til å pelle seg vekk! :frustrert:

Håper du klarer å slappe av og lese bøker og kose deg innimellom jobb og plikter!

Snakka med ei venninne i dag, vi er enige om at det å være gravid har ikke bare vært noen dans på roser. Men belønninga er helt sikkert verd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ingen dans på roser nei, men absolutt verdt det. Er litt rart dette her altså, samme hvor lei og trett og sliten og utslitt jeg er i blandt, så koser jeg meg virkelig også, - på samme tid! Skikkelig sprøtt!

På lørdag skal vi prøve å få tatt den turen på Babyshop som har blitt utsatt så mange ganger nå, håper formen holder hos begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
Ingen dans på roser nei, men absolutt verdt det. Er litt rart dette her altså, samme hvor lei og trett og sliten og utslitt jeg er i blandt, så koser jeg meg virkelig også, - på samme tid! Skikkelig sprøtt!

HELT ENIG! Det går jo ikke an å være lei seg når det er noen som ligger i magen og dytter... :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...