Gå til innhold

Jeg er flau fordi jeg ikke er i arbeid mer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ufør i snart ett år og jeg syns det er vanskelig og tungt å svare på når folk spør hva jeg jobber med! 😔
Er det noen andre som har det slik? 

Anonymkode: c4a81...de1

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er kjipt

men skal begynne med varig tilrettelagt arbeid og da kan jeg si jeg jobber der uten å nevne at det er VTA

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei

Anonymkode: 06a14...fdc

Har du vært ufør lenge?

Anonymkode: c4a81...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du vært ufør lenge?

Anonymkode: c4a81...de1

Ung ufør siden 2012. Aldri vært i arbeid.

Anonymkode: 06a14...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på AAP og har søkt på ufør. Er ikke flu over det, og hvis noen spør og jeg sier at det går mot ufør, så har folk forståelse for det da jeg har jobbet i sliteryrke i over 30 år. Er ingen som spør noe mer rundt det, det er nesten så det forventes at man ikke klarer å holde ut et helt arbeidsliv i mitt yrke. 

Anonymkode: 21f0a...ae6

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ung ufør siden 2012. Aldri vært i arbeid.

Anonymkode: 06a14...fdc

Ok. 

Anonymkode: c4a81...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket det. Harselerer vilt med folk som maser:-).

Anonymkode: eec4e...ff0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er på AAP og har søkt på ufør. Er ikke flu over det, og hvis noen spør og jeg sier at det går mot ufør, så har folk forståelse for det da jeg har jobbet i sliteryrke i over 30 år. Er ingen som spør noe mer rundt det, det er nesten så det forventes at man ikke klarer å holde ut et helt arbeidsliv i mitt yrke. 

Anonymkode: 21f0a...ae6

Folk liker å skryte her jeg bor. De har sjelden noe annet å snakke om, kun arbeid! Jeg er ikke brukende til noe!

Anonymkode: c4a81...de1

  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er på vei mot ufør. Plages med det, unngår folk, vet ikke hva jeg skal svare. Folk jeg bare kjenner har da ikke noe med hva som er galt med meg og da har jeg ingen forklaring så lettere å ikke snakke med folk. 

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet aldri hva jeg skal svare når folk spør hva jobber du med. Jeg har vært ufør siden 2012. Men ikke jobber siden 2008 

Anonymkode: c5a24...85f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk liker å skryte her jeg bor. De har sjelden noe annet å snakke om, kun arbeid! Jeg er ikke brukende til noe!

Anonymkode: c4a81...de1

Ikke hør på de. Alle er brukendes til ett eller annet. Du har sikkert mange gode sider og ting som du mestrer og er flink til. Min erfaring er at de som skryter gjør det for å kompensere for at de ikke er helt perfekte og liker å måle seg med andre. 

Anonymkode: 21f0a...ae6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har vært ufør i snart ett år og jeg syns det er vanskelig og tungt å svare på når folk spør hva jeg jobber med! 😔
Er det noen andre som har det slik? 

Anonymkode: c4a81...de1

Hvis det hadde vært venninnen din, synes du hun burde være flau?

Synes ikke det er flaut. Det er jo en grunn du har til at du ikke jobber mer.

Svar på hva du har jobbet med, men at du ble syk for ett år siden som gjorde at du ble ufør

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

exictence skrev (1 minutt siden):

Hvis det hadde vært venninnen din, synes du hun burde være flau?

Synes ikke det er flaut. Det er jo en grunn du har til at du ikke jobber mer.

Svar på hva du har jobbet med, men at du ble syk for ett år siden som gjorde at du ble ufør

Jeg har venninne som er ufør, og hun er ikke flau! Men hun har ikke jobbet før. 
 

Når jeg forteller hvorfor jeg ikke jobber så er jeg annerledes enn dem uansett! 

Anonymkode: c4a81...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har venninne som er ufør, og hun er ikke flau! Men hun har ikke jobbet før. 

Det jeg mente var; hadde du vært flau da? Synes du hun bør være flau?

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Når jeg forteller hvorfor jeg ikke jobber så er jeg annerledes enn dem uansett! 

Anonymkode: c4a81...de1

Alle er forskjellige, men tenker du på noe spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke hør på de. Alle er brukendes til ett eller annet. Du har sikkert mange gode sider og ting som du mestrer og er flink til. Min erfaring er at de som skryter gjør det for å kompensere for at de ikke er helt perfekte og liker å måle seg med andre. 

Anonymkode: 21f0a...ae6

Jeg har oppdratt en datter helt alene og hun fyller 18 i høst. Vært gjennom rettssaker og kjempe siden hun var halvt år gammel og hatt nav som truet å ta fra meg barnebidrag og trygd! Jeg vet de ikke kan det, men jeg var redd å miste datteren min. 

Anonymkode: c4a81...de1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si at du går hjemme pga sykdom...de fleste normalt menneske spør ikke hva slags sykdom du har.

Jeg går på aap...har jobbet i mange år...men vet at dette er en sykdom jeg ikke blir bedre av. 

P være uføretrygd er ikke noe å være flau av....det skal mye til for å bli det og folk aner ikke hva man må gå igjennom 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det akkurat som deg. Det er så grusomt å få det spørsmålet om hva man jobber med… 

Anonymkode: 0212d...4d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er flau så må vel det være fordi man ikke egentlig er syk eller? Jeg har aldri hørt om noen som er flaue fordi de har fått en sykdom. Har selv hatt kreft, fortalte det til alle som spurte. Kunne ikke falt meg inn å være flau for det.

Anonymkode: a66bc...d6e

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...