Gå til innhold

Beskjed til alle menn: Samfunnet bryr seg ikke om deg, og du burde ikke bry deg om samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dette resonerer med deg så må du bare vite at du ikke er alene, og at det finnes en stor - og voksende - andel menn som har innsett det samme. Bruk bitterheten til å bli selvstendig og oppbygge makt og penger. En redpilled mann, Elon Musk, er allerede verdens rikeste og mest suksessfulle gründer, og på alle nivåer i samfunnet vokser vi nå frem.

"Folk flest" vil at dere skal akseptere de dårlige kortene dere har fått, holde kjeft, og dø ensom og alene. De gjør alt de kan for å få deg til å tro at du faktisk er bare en patetisk ubrukelig person, men sannheten er det motsatte.

Nå prøver NRK å normalisere økonomisk utnytting av desperate ensomme menn av kvinner https://www.nrk.no/nordland/bruker-e-pal-for-a-tjene-penger-pa-gaming-1.16320858 , og dette er bare begynnelsen; snart vil det normaliseres offline også. IKKE BLI EN PATETISK SIMP. GJØR DEG SELV ATTRAKTIV.

Anonymkode: 5eabf...e57

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal man gjøre seg attraktiv? Kvinner er jo bare en pest og en plage uansett.

 

Anonymkode: 74834...d22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor skal man gjøre seg attraktiv? Kvinner er jo bare en pest og en plage uansett.

 

Anonymkode: 74834...d22

Ikke vær dum. Hvis du ikke bryr deg om kvinner er du helt sikkert en gris og en skam for kjønnet.

Anonymkode: 5eabf...e57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fokuserer på meg, utseende, penger, helse, you name it. Damer kommer nok men ingen skal noensinne ta fra meg noe eller lure meg.

Anonymkode: ee4d5...aec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sannt at en god del menn betaler mye for å få tilgang til kvinner? 

Syns det er bra dere fokuserer på å ha det bra alene, men at dere må ha makt og penger for å trives i den posisjonen, høres usunnt ut 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader å mye dumme og stygge innlegg på KG det er innimellom. 

Her inne sees folk på som varer og verdi tydeligvis,  heldigvis er det det ikke for oss som lever i en virkelighet.

Anonymkode: 0e41c...d9a

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke vær dum. Hvis du ikke bryr deg om kvinner er du helt sikkert en gris og en skam for kjønnet.

Anonymkode: 5eabf...e57

Dummeste jeg har hørt. Du høres ut som en pest og en plage.

Anonymkode: 74834...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt. Du høres ut som en pest og en plage.

Anonymkode: 74834...d22

😂😂😂

Anonymkode: 9890a...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som lurer folk når du presenterer Elon Musks situasjon som et (oppnåelig?) mål. Han var født steinrik. Bokstavelig talt rik på edelsteiner. 

Selvfølgelig skal man jobbe med seg selv og bli glad i seg selv, det er en attraktiv egenskap, men dette jaget etter ytre og materielle faktorer gjør deg ikke lykkelig. Det beste du kan gjøre er å bli et godt menneske. 

Anonymkode: ff855...cc7

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere på kvinneguiden når dere misliker kvinner så mye? 

Anonymkode: 0bdb9...dc7

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en her 😅 The system is rigged.

Anonymkode: 69218...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy fader å mye dumme og stygge innlegg på KG det er innimellom. 

Her inne sees folk på som varer og verdi tydeligvis,  heldigvis er det det ikke for oss som lever i en virkelighet.

Anonymkode: 0e41c...d9a

Det er nok fordi det er kun her inne du finner de mest idiotiske folka i samfunnet. 

Anonymkode: c53d5...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er jo du som lurer folk når du presenterer Elon Musks situasjon som et (oppnåelig?) mål. Han var født steinrik. Bokstavelig talt rik på edelsteiner. 

Selvfølgelig skal man jobbe med seg selv og bli glad i seg selv, det er en attraktiv egenskap, men dette jaget etter ytre og materielle faktorer gjør deg ikke lykkelig. Det beste du kan gjøre er å bli et godt menneske. 

Anonymkode: ff855...cc7

Jeg sa ingenting om at man må oppnå Musk’s høyder, jeg nevnte han for å vise til at redpilled menn begynner å oppnå mur makt og bli en del av samfunnsbildet.

Anonymkode: 5eabf...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller bare gi faen i å være bitter, og heller bruk energien på å bli en okay fyr som kan være en normal del av samfunnet? 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elon Musk er overhodet ikke et forbilde, heller tvert i mot. Han virker ikke i psykisk ubalanse, og har trolig allerede en chip i hjerna, så han er halvt robot...

Få deg heller en hobby, og finn ut hva som gjør deg lykkelig.

Anonymkode: 633d9...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*virker ikke i psykisk balanse, skulle der stå. 

Anonymkode: 633d9...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan man egentlig forvente at samfunnet bryr seg om hvordan man som enkeltindivid har det? Altså utover vanlige helsetjenester og regler for økonomisk støtte og lignende. Kan ikke si at jeg som kvinne har merket noe til at samfunnet bryr seg om meg personlig. Det er det nærmeste krets som gjør, og ikke de engang kan vite om jeg har det tøft med noe uten at jeg forteller dem om det. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekkfyr skrev (7 minutter siden):

Eller bare gi faen i å være bitter, og heller bruk energien på å bli en okay fyr som kan være en normal del av samfunnet? 

Tapermentalitet, beklager. Tenk å anbefale folk å bli en kjip middelmådig person…

Anonymkode: 5eabf...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis dette resonerer med deg så må du bare vite at du ikke er alene, og at det finnes en stor - og voksende - andel menn som har innsett det samme. Bruk bitterheten til å bli selvstendig og oppbygge makt og penger. En redpilled mann, Elon Musk, er allerede verdens rikeste og mest suksessfulle gründer, og på alle nivåer i samfunnet vokser vi nå frem.

"Folk flest" vil at dere skal akseptere de dårlige kortene dere har fått, holde kjeft, og dø ensom og alene. De gjør alt de kan for å få deg til å tro at du faktisk er bare en patetisk ubrukelig person, men sannheten er det motsatte.

Nå prøver NRK å normalisere økonomisk utnytting av desperate ensomme menn av kvinner https://www.nrk.no/nordland/bruker-e-pal-for-a-tjene-penger-pa-gaming-1.16320858 , og dette er bare begynnelsen; snart vil det normaliseres offline også. IKKE BLI EN PATETISK SIMP. GJØR DEG SELV ATTRAKTIV.

Anonymkode: 5eabf...e57

Sånn utnytting har jeg selv opplevd 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Kan man egentlig forvente at samfunnet bryr seg om hvordan man som enkeltindivid har det? Altså utover vanlige helsetjenester og regler for økonomisk støtte og lignende. Kan ikke si at jeg som kvinne har merket noe til at samfunnet bryr seg om meg personlig. Det er det nærmeste krets som gjør, og ikke de engang kan vite om jeg har det tøft med noe uten at jeg forteller dem om det. 

Tuller du? Det er stadig vekk artikler som fremstiller kvinner som undertrykkede ofre, Norske regjeringen pusher til og med kjønnsdiskriminering mot menn for å fremme kvinner, noe de kaller «positiv diskriminering».

Menn er alltid syndebukkene, og blir sakte men sikkert kastrert av et samfunn som bare bryr seg om hvordan kvinner har det.

Anonymkode: 5eabf...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...