AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #321 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samme her, tør nesten ikke å gå forbi KID engang Anonymkode: 6a31e...1e6 Det er trist å se noen så hatefulle mot KID... Anonymkode: a8be9...f40
Capitan Fracassa Skrevet 29. mars 2023 #322 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): ALLE KID-HATERE OG RYKTESPREDERE MÅ BEKLAGE SEG NÅ! Anonymkode: a8be9...f40 Jeg beklager. Jeg har tatt utgangspunkt i ditt forslag, og sendt denne beklagelsen til KID: "Jeg beklager med dette at KID har en overfølsom ansatt som på Kvinneguiden ser det som sin plikt å angripe alle som ikke snakker så pent om KID som det denne personen synes man burde. Jeg velger med dette å beklage det negative inntrykket alle får av KID på grunn av dette. " Sånn, fornøyd med beklagelsen? 8
Mardina Skrevet 29. mars 2023 #323 Skrevet 29. mars 2023 Capitan Fracassa skrev (11 minutter siden): Jeg beklager. Jeg har tatt utgangspunkt i ditt forslag, og sendt denne beklagelsen til KID: "Jeg beklager med dette at KID har en overfølsom ansatt som på Kvinneguiden ser det som sin plikt å angripe alle som ikke snakker så pent om KID som det denne personen synes man burde. Jeg velger med dette å beklage det negative inntrykket alle får av KID på grunn av dette. " Sånn, fornøyd med beklagelsen? Midt i blinken! 👍 Nå bør alle være fornøyd og tråden kan lukkes
Hulderen Skrevet 29. mars 2023 #324 Skrevet 29. mars 2023 (endret) Capitan Fracassa skrev (20 minutter siden): Jeg beklager. Jeg har tatt utgangspunkt i ditt forslag, og sendt denne beklagelsen til KID: "Jeg beklager med dette at KID har en overfølsom ansatt som på Kvinneguiden ser det som sin plikt å angripe alle som ikke snakker så pent om KID som det denne personen synes man burde. Jeg velger med dette å beklage det negative inntrykket alle får av KID på grunn av dette. " Sånn, fornøyd med beklagelsen? Det var en fin beklagelse. Men for å eliminere mulige misforståelser (spesielt fra en person), så kunne du skrevet: "Jeg beklager med dette at KID har en overfølsom ansatt som på Kvinneguiden ser det som sin plikt å angripe alle som ikke snakker så pent om KID som det denne personen synes man burde. Jeg velger med dette å beklage det negative inntrykket alle får av KID på grunn av ham. " Jeg sender det inn til KID, jeg, så de skjønner at vi er flere som mener det. Endret 29. mars 2023 av Hulderen 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #325 Skrevet 29. mars 2023 Capitan Fracassa skrev (20 minutter siden): Jeg beklager. Jeg har tatt utgangspunkt i ditt forslag, og sendt denne beklagelsen til KID: "Jeg beklager med dette at KID har en overfølsom ansatt som på Kvinneguiden ser det som sin plikt å angripe alle som ikke snakker så pent om KID som det denne personen synes man burde. Jeg velger med dette å beklage det negative inntrykket alle får av KID på grunn av dette. " Sånn, fornøyd med beklagelsen? Ja, bare le det hele bort. Du burde beklage skikkelig til KID, ikke bare tulle rundt! Mardina skrev (15 minutter siden): Midt i blinken! 👍 Nå bør alle være fornøyd og tråden kan lukkes SLUTT! Det tullet løser ingenting. Du og de fleste andre her må komme fram og beklage i tråden, deretter sende en skikkelig beklagelse til KID! Først da kan det bli noen avslutning på dette!! Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #326 Skrevet 29. mars 2023 TIL ALLE SOM ØNSKER Å TULLE RUNDT! Flere her i tråden ønsker bare å tulle rundt. Tida er ikke inne for tull og tøys! Dere burde heller gå i dere selv og beklage her i tråden, deretter kan dere sende en skikkelig beklagelse til KID på epost hvor dere redegjør for deres grove feil! Nå begynner jeg å bli skikkelig lei av oppførselen deres. KID svindler ikke sine kunder! FÅ DET INN!! Anonymkode: a8be9...f40
Mardina Skrevet 29. mars 2023 #327 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, bare le det hele bort. Du burde beklage skikkelig til KID, ikke bare tulle rundt! SLUTT! Det tullet løser ingenting. Du og de fleste andre her må komme fram og beklage i tråden, deretter sende en skikkelig beklagelse til KID! Først da kan det bli noen avslutning på dette!! Anonymkode: a8be9...f40 Nå må DU faktisk gi deg!!! Dette blir for dumt og det er absolutt INGEN her inne som tar deg seriøst lenger 🙄 DU burde beklage til KID. Det er DU som framstår dum og naiv 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #328 Skrevet 29. mars 2023 Etter alt jeg har lest her, begynner jeg å bli skeptisk til å bruke KID-nummer også jeg ... Lurer på om jeg skal begynne å betale regninger i fysisk bank igjen. Anonymkode: fa827...5d8 1 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #329 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Etter alt jeg har lest her, begynner jeg å bli skeptisk til å bruke KID-nummer også jeg ... Lurer på om jeg skal begynne å betale regninger i fysisk bank igjen. Anonymkode: fa827...5d8 Sånt blir det bare pandemi av. Gi oss brevgiroen tilbake! Anonymkode: 6a31e...1e6 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #330 Skrevet 29. mars 2023 Mardina skrev (2 timer siden): Nå må DU faktisk gi deg!!! Dette blir for dumt og det er absolutt INGEN her inne som tar deg seriøst lenger 🙄 DU burde beklage til KID. Det er DU som framstår dum og naiv 🙄 Du er det ingen som noensinne har tatt seriøst, så bare slapp av og ta deg en bolle. (Fint å vite at folk tok meg seriøst før, iallefall.) Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #331 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter alt jeg har lest her, begynner jeg å bli skeptisk til å bruke KID-nummer også jeg ... Lurer på om jeg skal begynne å betale regninger i fysisk bank igjen. Anonymkode: fa827...5d8 Moroklumpen! Ja, bare spøk det bort... Alt jeg ber om er at du slutter å hate KID og spre usanne rykter!! Anonymkode: a8be9...f40
Honey Dew Skrevet 29. mars 2023 #332 Skrevet 29. mars 2023 Ring Kid og spør om det er de som har sendt deg mailen.
Mardina Skrevet 29. mars 2023 #333 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er det ingen som noensinne har tatt seriøst, så bare slapp av og ta deg en bolle. (Fint å vite at folk tok meg seriøst før, iallefall.) Anonymkode: a8be9...f40 Er ikke ute etter å bli tatt seriøst heller 😂 Er relativt tykkhudet jeg, så jeg tåler mye... Så bolla di kan du spise sjøl 😂 😂 Og nei, jeg tror neppe noen i tråden her noensinne har tatt DEG seriøst 😂 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #334 Skrevet 29. mars 2023 Mardina skrev (9 minutter siden): Er ikke ute etter å bli tatt seriøst heller 😂 Er relativt tykkhudet jeg, så jeg tåler mye... Så bolla di kan du spise sjøl 😂 😂 Og nei, jeg tror neppe noen i tråden her noensinne har tatt DEG seriøst 😂 FOLK MÅ BARE BEGYNNE Å HØRE PÅ MEG!! Da løser vi dette mye raskere. Det er bare to punkter jeg ønsker at alle her i tråden skal følge: 1. Beklag din oppførsel i tråden -- ta selvkritikk. 2. Send beklagelse på epost til KID hvor du redegjør for hva du har gjort galt. Hvis bare folk gjør disse to tingene så løser vi alt dette. Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #335 Skrevet 29. mars 2023 Honey Dew skrev (16 minutter siden): Ring Kid og spør om det er de som har sendt deg mailen. Har du i det hele tatt lest tråden!? LES TRÅDEN! Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #336 Skrevet 29. mars 2023 Har ikke fått sånn e-post fra KID. Ser ut som en slags svindel, burde ikke trykke på noe Anonymkode: 9bf7e...ac3 1
Capitan Fracassa Skrevet 29. mars 2023 #337 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): FOLK MÅ BARE BEGYNNE Å HØRE PÅ MEG!! Da løser vi dette mye raskere. Det er bare to punkter jeg ønsker at alle her i tråden skal følge: 1. Beklag din oppførsel i tråden -- ta selvkritikk. 2. Send beklagelse på epost til KID hvor du redegjør for hva du har gjort galt. Hvis bare folk gjør disse to tingene så løser vi alt dette. Anonymkode: a8be9...f40 Jeg synes det første punktet er et veldig godt råd du burde ta til deg. Når det gjelder punkt 2. så er det nok mulig at KID sterkt misliker måten du taler på deres vegne, så du er vel kanskje fornuftig at du sender en e-post og beklager også, men jeg antar at i den grad KID bryr seg om tråden her, så blir de fornøyd bare du slutter å irritere alle andre i KID sitt navn. 😉 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #338 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har ikke fått sånn e-post fra KID. Ser ut som en slags svindel, burde ikke trykke på noe Anonymkode: 9bf7e...ac3 Herre min hatt!! Jeg blir sliten av å lese alt vrøvlet her i tråden! LES TRÅDEN!! Eller kort fortalt: DET ER EN HELT VANLIG EPOST Å FÅ! Får sånne eposter hele tida! Helt normalt! Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #339 Skrevet 29. mars 2023 Capitan Fracassa skrev (48 minutter siden): Jeg synes det første punktet er et veldig godt råd du burde ta til deg. Når det gjelder punkt 2. så er det nok mulig at KID sterkt misliker måten du taler på deres vegne, så du er vel kanskje fornuftig at du sender en e-post og beklager også, men jeg antar at i den grad KID bryr seg om tråden her, så blir de fornøyd bare du slutter å irritere alle andre i KID sitt navn. 😉 Jobber du for KID, kanskje? Anonymkode: a8be9...f40 1
HederaHelix Skrevet 29. mars 2023 #340 Skrevet 29. mars 2023 Jeg synes vi alle burde løpe mot nærmeste Princess, og støtte en ærlig hedersbedrift som de er. Kan ikke stole på Kid heretter, altså. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå