Skrållan Skrevet 1. april 2007 #4221 Del Skrevet 1. april 2007 God palmesøndag til deg og dine! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. april 2007 #4222 Del Skrevet 2. april 2007 Ønsker deg og gutta en skikkelig GOD PÅSKE! Kos dere masse! Og god bedring til Storegutt! Skarlagensfeber er noe herk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2007 #4223 Del Skrevet 2. april 2007 Innom for å gje deg ein og sei God Påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2007 #4224 Del Skrevet 3. april 2007 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4225 Del Skrevet 9. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4226 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har vært en dårlig dagbokskriver i det siste... Men nå er påskeferien over og hverdagen tilbake - så jeg SKAL SKJERPE MEG! Må jo greier å sette av bittelitteranne tid til KG i hvert fall en gang om dagen... Påsken har i hvert fall vært flott - sånn bortsett fra at Storegutt har hatt skarlagensfeber og har gått på penicilin hele uka... *blæh* Så det har blitt mye roligere enn vi planla, men det er sånn som skjer. Har vært en langhelg på hytta, og det var stas for liten og stor... Svigers hadde ordnet mange påskeegg til barna, så Storegutt var på jakt og fant til slutt en hel kurv full. Det var superstas! Det er en tradisjon på den plassen, så det var nok stas for besteforeldrene og kunne videreføre denne med barnebarna... Må fortelle da, at til uka skal jeg på samtale på den gamle jobben min. Ryktene hadde begynt å gå om at jeg hadde fått tilbud fra andre skolen (de har ringt for referanser), og dermed skal jeg i møte der en halv uke før søknadsfristen Blir spennende. Det virker i hvert fall lovende da... Onsdag kommer det en eiendomsmegler hit for å gi oss en verdivurdering av huset. Blir spennende så se hva den ender på. Den skal gi oss en liten pekepinn i forhold til når vi evt. skal selge huset for å bygge - men også i forhold til lånet... Litt spennende da... Nå skal jeg prøve meg på en liten runde... Altfor lenge siden sist! Tuuuuusen millioner takk takk takk til alle som har passet på boka mi mens jeg har hatt påskeferie! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4227 Del Skrevet 10. april 2007 Rakk ikke runden i går likevel... så får ta den i dag. Lillegutt sover, og Storegutt er i barnehagen. Han syntes det var stas å begynne igjen. Rart med det der... Planer for dagen er å gå tur, ordne gardiner i stua og kanskje tørke støv om jeg jeg får tid. Nå er det sen frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4228 Del Skrevet 10. april 2007 Har hentet Storegutt i barnehagen. Tok vogna med Lillegutt i og gikk fram og tilbake. Deilig tur! Har fått ordnet gardinene i stua i dag, men ikke tørka støv... Snart blir det middagslaging... Lillegutt har bare sovet to relativt korte lurer i dag - ca 2 1/2 time til sammen. Det er en del mindre enn det han pleier, så det blir spennende å se hvor sutrete det gjør han til kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 #4229 Del Skrevet 10. april 2007 Hørtes deilig ut med en tur! Har ikke beveget meg ut idag.... Ååå kjenner godt til det der med korte hviler=sutring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. april 2007 #4230 Del Skrevet 10. april 2007 Her var hverdagen virkelig i gang, med barnehagehenting og støvtørking! Høres ut som om dere har kost dere skikkelig på hytta, til tross for Storegutts skarlagensfeber! Så spennende med både jobbsamtale og verdivurdering av huset da! Håper det går som du håper med jobben, og at huset deres er verdt en hel haug med penger! Kjenner til sutrefenomenet etter for korte dupper jeg også... Håper Lillegutt oppførte seg fint mot mammaen og pappaen sin i kveld, til tross for at han var litt trøtt! Ha en flott tirsdagsaften! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. april 2007 #4231 Del Skrevet 10. april 2007 Innom for å legga igjen spor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. april 2007 #4232 Del Skrevet 11. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. april 2007 #4233 Del Skrevet 11. april 2007 En eeeeeeeeeevighet siden jeg har vært innom nå... Bare eksamensperioden er over, så kommer bedre tider Har satt meg som mål idag, å rekke innom deg og Skrållan, og det må jeg jammen meg klare Hørtes ut som en koselig påske, selvom den ikke ble helt som planlagt... Noen ganger går planene i vasken. Sykdom er jo noe man ikke kan styre, okke som! Godt å lese at Storegutt er i barnehagen, for da er han vel relativt i god form igjen... :rosasmil: Påskeegg-jakt hørtes knallkjekt ut!! Var sikkert kjempestas for storegutt å finne så mange egg... Når du er ferdig med støvtørkinga hjemme hos deg, kan du gjerne komme hit en tur, for jeg har mer enn nok å henge fingrene i, med Burpelita og eksamenslesing... Kjempespennende med jobbsamtale,- masse-masse lykke til!! Det går nok superbra. Det er jo deg Håper dere får en grei verdivurdering av huset deres... Det blir spennende! Resultatet blir jo på en måte som med selvangivelsen Ha en strålende dag, søte-snuppe-skjønne-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4234 Del Skrevet 11. april 2007 Hørtes deilig ut med en tur! Har ikke beveget meg ut idag.... Ååå kjenner godt til det der med korte hviler=sutring! ← Turer er deilig. Særlig når vi har så knallvær... Her var hverdagen virkelig i gang, med barnehagehenting og støvtørking! Høres ut som om dere har kost dere skikkelig på hytta, til tross for Storegutts skarlagensfeber! Så spennende med både jobbsamtale og verdivurdering av huset da! Håper det går som du håper med jobben, og at huset deres er verdt en hel haug med penger! Kjenner til sutrefenomenet etter for korte dupper jeg også... Håper Lillegutt oppførte seg fint mot mammaen og pappaen sin i kveld, til tross for at han var litt trøtt! Ha en flott tirsdagsaften! :kys_2: ← Det gikk overraskende bra med lite soving i går. Men han var veeeeldig sigen da han kom i senga... I dag har han nok tatt igjen litt - for har allerede sovet over 2 timer... Innom for å legga igjen spor! ← Koselig å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4235 Del Skrevet 11. april 2007 ← :kys_2: En eeeeeeeeeevighet siden jeg har vært innom nå... Bare eksamensperioden er over, så kommer bedre tider Har satt meg som mål idag, å rekke innom deg og Skrållan, og det må jeg jammen meg klare Hørtes ut som en koselig påske, selvom den ikke ble helt som planlagt... Noen ganger går planene i vasken. Sykdom er jo noe man ikke kan styre, okke som! Godt å lese at Storegutt er i barnehagen, for da er han vel relativt i god form igjen... :rosasmil: Påskeegg-jakt hørtes knallkjekt ut!! Var sikkert kjempestas for storegutt å finne så mange egg... Når du er ferdig med støvtørkinga hjemme hos deg, kan du gjerne komme hit en tur, for jeg har mer enn nok å henge fingrene i, med Burpelita og eksamenslesing... Kjempespennende med jobbsamtale,- masse-masse lykke til!! Det går nok superbra. Det er jo deg Håper dere får en grei verdivurdering av huset deres... Det blir spennende! Resultatet blir jo på en måte som med selvangivelsen Ha en strålende dag, søte-snuppe-skjønne-vennen! ← Du er superflink, som greier å lese til eksamen med lille Burpelita ved siden av... Det er ikke bare-bare det, nei... For det krever som du skriver, mye tid til disse små... Går sikkert bra på jobbsamtalen ja... men jeg gruer meg alltid. Er ikke såååå ikke denne gangen, men det skal bli bra å få det overstått. Håper bare det ender i noe superfint... Kos dere i dag! til favoritt-Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4236 Del Skrevet 11. april 2007 Lillegutt krabber på magen.... Har holdt på en stund nå - men nå har har virkelig fått opp farten. Moro å legge han fra seg på stuegulvet - gå en tur på do, f.eks., og komme tilbake og se han på et helt annet sted.. Nå "roper" han på meg her... Kommer innom igjen senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. april 2007 #4237 Del Skrevet 11. april 2007 Herleg med krabbing! Her er det mest rulling og snurring det går i for tida. Og prating og kjefting; hjelpe meg som den guten bablar i veg! Håpar du har ein flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. april 2007 #4238 Del Skrevet 13. april 2007 Hei Cr@sh! Nå er det hundre år siden jeg har lagt igjen spor hos deg, men jeg er ofte innom og oppdaterer meg. Så gøy med jobbintervju, høres absolutt lovende ut. Lykke til! Flinke lillegutt som krabber, gleder meg til min lille begynner med det. god helg til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. april 2007 #4239 Del Skrevet 13. april 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. april 2007 #4240 Del Skrevet 13. april 2007 Heia, snuppa!! Så flink Lillegutt er Det blir nok ikke mye fred å få for deg framover nå, nei... :rosasmil: Er så spent på åssen intervjuet på onsdag gikk, jeg... det gikk sikkert supert Ha en fin helg i cr@sh-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå