Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Er litt uvant med nytt nick :ler:  Er på en måte ikke meg... Er jo vant til å være Linkri :sjenert:  Men er vel greit med litt forandring og!

Skulle egentlig ha sagt i fra da... :rodme:

Ja, du må bli flinkere til å logge på msn!  :fy_fy:

Nå må jeg skifte bleie hørte jeg....  Stakker snuppa kaster opp og bæsjer i ett sett :( 

Uff, er snuppa syk! :tristbla: Æsj... det er nok slitsomt for dere begge to (alle tre) med oppkast og fulle bleier konstant. Håper det går fort over!

SKAL blir flinkere til å logge meg på msn... Er skikkelig sløv :klaske:

Tenker nok det er uvant for deg med nytt nick - for det er superuvant for oss andre - i hvert fall for meg... :ler:

God bedring til snuppa! :klem:

å, fikk lyst på brownie av å titte innom her!! Den oppskriften så god ut :)

Ja, den oppskriften så helt rå ut.. så jeg bare måtte klippe den fra boka til Fjellrypa... :sjenert: Må prøves en dag. Brodern har bursdag neste ute - så da er det en god anledning tenker jeg... :sjarmor:

Bare innom og titter ;)

Koselig det marthepia! :kose: Håper vondtene dine tar seg opp, så du får treffe gutten din snart... :hjerte:

Ser på signaturen din at Burpen har tippet 12. mars, som er i dag... Kanskje hun får rett... ;) Ting kan jo plutselig ta seg skikkelig opp vet du.... *håpe*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem med gutta mine etter å ha hentet Storegutt i barnehagen, var mannen hjemme! :hoppe: Overraskelse! Kjempekoselig! Og nå står han å lager pizza til oss... :hjerte:

Har hatt en fin dag - men en times trilletur... og henta pakka jeg snakket om. Det var bøkene jeg ikke trodde det var... så Storegutt koser seg stort med Kaptein Sabeltann og Å jeg vet en seter... Herlig...

Snart er det deilig manne-pizza... :ler2: og i kveldinga må jeg ta runden med støvsugeren...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:vinke: Hei hei!

Innom med et lite vink bare :) Heldig du er som får ferdig-laget middag! Ha en fin kveld!!

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei hei!

Innom med et lite vink bare :) Heldig du er som får ferdig-laget middag! Ha en fin kveld!!

Takk for besøk :bukke:

Superdeilig når en blir laget middag til. Til vanlig er det jeg som lager middager i uka, mannen kommer så sent hjem... da er det spesielt koselig med sånne overraskelser som at han er tidlig hjemme - og i tillegg lager mat... :hjerte:

Jeg har og lyst på mannepizza... :sikle:

:klem:

:ler: Den ble veldig god! :sikle: Kanskje mannen din kan diske opp til deg en dag også ;) Håper du har det bra... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Gjett hvem som var så søt og støvsugde i kveld?

Føler meg helt bortskjemt i dag, jeg... :hjerter:

Det er så herlig!!! :) Nå er jeg så heldig at min mann alltid støvsuger (men det er fordi jeg har senebetennelse og tennisalbu... men han gjør det nå ;) ) Nyt det så lenge det varer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke les dette, Burpen: :erter:

Ellers er jeg litt spent i dag, for på fredag sendte jeg en liten oppmerksomhet i posten til Burpen, og den kan det jo hende kommer fram i dag... Alltid moro å overraske andre

*sende sambo i postkassa i ekspressfart*

Hørtes ut som at dere har hatt en fin helg! Det er vel sånn helgene mine snart blir, for det er vel fullt mulig selvom man ikke har to sjarmtroll av noen herlige gutter, men ei heeeeeeeeeerlig lita jente :hjerter:

Jeg håper vi blir like flinke som dere er, til å komme oss ut på tur, og rundtomkring! :Nikke:

Har sagt til sambo at jeg vil vi skal bli like flinke som Cr@sh & co!

...og der kom sambo tilbake fra postkassa!

Tusen, tusen takk for de nydelige skoene til Burpelita, og kortet! :klem: Jeg begynner å grine her, jeg, vennen... Hadde verden vært fyllt med mennesker som deg, så hadde verden vært god!

Diiiiger :klem: og sleng :kyss: til den søteste Cr@sh'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig!!! :) Nå er jeg så heldig at min mann alltid støvsuger (men det er fordi jeg har senebetennelse og tennisalbu... men han gjør det nå ;) ) Nyt det så lenge det varer! ;)

Ja, det er herlig når mannfolka tar i et tak... min er flink å hjelpe til hjemme han altså - men stuvsuging er liksom min greie... så ja, jeg nyter det.. :sjarmor:

*sende sambo i postkassa i ekspressfart*

Hørtes ut som at dere har hatt en fin helg! Det er vel sånn helgene mine snart blir, for det er vel fullt mulig selvom man ikke har to sjarmtroll av noen herlige gutter, men ei heeeeeeeeeerlig lita jente :hjerter:

Jeg håper vi blir like flinke som dere er, til å komme oss ut på tur, og rundtomkring! :Nikke:

Har sagt til sambo at jeg vil vi skal bli like flinke som Cr@sh & co!

...og der kom sambo tilbake fra postkassa!

Tusen, tusen takk for de nydelige skoene til Burpelita, og kortet! :klem: Jeg begynner å grine her, jeg, vennen... Hadde verden vært fyllt med mennesker som deg, så hadde verden vært god!

Diiiiger :klem: og sleng :kyss: til den søteste Cr@sh'en

:legrine: Søte Burpen! Jeg fikk en tåre i øyekroken her jeg nå... så pent du skriver til meg.... :kys_2:

Åh.. gjett om dere kommer til å storkose dere med å trille turer og farte rundt med Burpelita..... Det er deilig å være mamma - det er faktisk en utadæsjælopplevelse!!! :ler2: Og som sikkert "alle andre" har sagt til deg også - tida går superfort - så nyt den! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med en kopp te :kaffe: mens Lillegutt sover.... :Gjesp: Han var oppe halv sju i morges....

Han har vært skikkelig snørrete i det siste... det renne fra nesa og det samme fra munnen. I går fikk vi vite hvorfor... Han får tenner! :legrine:

Tenk at den "lille babyen min" får tenner.... *sukk* To små, hvite riskorn tittet fram foran, nede i går... Det er så herlig! :hjerte:

I går hadde jeg besøk av tre jenter og barna deres. Jeg lagde kyllingsalat med pasta og serverte sjokoladekake... :sikle: Var kjempekoselig. og ungene trivdes på gulvet sammen...

I dag har jeg ingen store planer... Har vel tenkt meg ut på trilletur - men jeg savner SOLA! :roll:

Ellers er jeg litt avventende i forhold til om barnehagen skal ringe i dag. Storegutt var ikke helt i hundre da jeg hentet ham i barnehagen i går.... var slapp, ville ikke spise stort og skulle bare kose med mamma'n sin. Men i morges var han i slaget igjen - dermed bel det barnehagen. Men det kan jo hende at han holder på å brygge på noe, men at det liksom ikek har slått ut ennå - derfor er jeg litt avventende... :roll: Det går forresten vannkopper i barnehagen, men ikke på Storegutts avdeling. Kanskje det er masse røde små prikker som dukker opp etter hvert.... :sjenert:

Ellers skal jeg på jobbsamtale til uka. De ringte fra en skole i går, og ville snakke med meg... Jeg er spent, og veldig nervøs. Jeg virkelig HATER sånt... :grine: Men jeg tar det som en trening. Forhåpentligvis får jeg jobb på det gamle arbeidsstedet mitt, og da er ikke denne stillingen akutell likevel..... men jeg må jo selvsagt helgardere og gå på intervju.... :tommel:

Kommer sikkert innom med en oppdatering i kveldinga.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal se jobbsamtalen går kjempebra! supermamma Cr@sh takler nok det også på strak arm!

:kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ÅÅåå så søtt med tenner!! :legrine:

Men, hvor gammel er han?

Mi sutter stadig på fingrene, og har de omtrent KONSTANT i munnen.. et tegn?

men litt tidlig når hun er 3 mnd kanskje?.. :klø:

Sola ja.. Utrolig hvor mye lysere, lettere og herligere enn dag blir med SOOOOL! :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på Lillegutt...!? :legrine: Hællandussen da!!

Håper Storegutt er frisk,- hvertfall at han slipper unna vannkopper, selvom han en gang bør få dem... :sjenert:

Jeg er sikker på at jobbsamtalen kommer til å gå supert! :Nikke: Det er aldri noe kjekt med sånne samtaler, men det føles så godt etterpå! Du får forhåpentligvis jobb på det gamle arbeidsstedet ditt, men som du sier,- det er lurt å helgardere seg litt :Nikke:

Håper du får en strålende fin helg med gutta dine! :rosasmil:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at de små babyene våre får tenner, allerede! :legrine: De skal jo liksom være bittesmå for evig og alltid, men jammen vokser de til de også! :ler:

Lykke til på jobbsamtalen, det går sikkert bedre enn du tror! :Nikke: Og som du og Burpen sier, det er bra å helgardere seg! :rosasmil:

Håper du får en fin helg med alle gutta dine! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, tenkt at han får tenner! Jeg synes i ikke det er lenge siden du var gravid :overrasket:

Spennende med intervju, da. Og god trening, som du skriver.

Ellers er jeg litt flau for at jeg er så dårlig til å skrive på KG.... :sjenert:

Er ikke så ofte jeg er innom... tar av og til en titt uten å logge inn...

Men tenkte jeg skulle titte innom nå for å fortelle at vi er igang med andre prøverørsforsøk :hoppe: Skal hente ut eggcellene på tirsdag, og sette inn onsdag eller torsdag. Har, som forrige gang, bare to eggsekker på gang. Legen kommenterte at jeg overraskende vanskelig å stimulere til å være så ung. Jeg er vel det som mannen kaller "streta"! :ler:

betyr vrien, vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...