Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4061 Del Skrevet 26. februar 2007 Havregrynsvafler: 8 dl havregryn 8 dl melk 2 egg 2 ss smeltet smør 3 ss potetmel 1 ss sukker 1 ts bakepulver litt salt Bland havregryn med melk og la dem svelle (1/2t) Tilsett så det andre og rør godt. Steks på vanlig måte. Og lag gjerne dobbel - for de er rågode med syltetøy og brunost på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. februar 2007 #4062 Del Skrevet 26. februar 2007 oppskriften er notert!! takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 #4063 Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for oppskrift! De skal serveres i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. februar 2007 #4064 Del Skrevet 26. februar 2007 for mulig jobb til høsten! Spennende med nye elever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 26. februar 2007 #4065 Del Skrevet 26. februar 2007 Så snilt å legge ut oppskrift på vafler! Har så dilla på boller, kaker, smågodt osv for tida, så det var jammenmeg bra med et litt sunnere alternativ! Det blir vafler til kveldskos i morgen. Må bare litt for sannsynlig jobb til høsten! Det høres veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4066 Del Skrevet 27. februar 2007 oppskriften er notert!! takk takk ← Takk for oppskrift! De skal serveres i morgen... ← Kos dere med deilige og ikke minst supersunne vafler, jenter! for mulig jobb til høsten! Spennende med nye elever! ← Så snilt å legge ut oppskrift på vafler! Har så dilla på boller, kaker, smågodt osv for tida, så det var jammenmeg bra med et litt sunnere alternativ! Det blir vafler til kveldskos i morgen. Må bare litt for sannsynlig jobb til høsten! Det høres veldig bra ut! ← Ja, det blir spennende med mulig jobb til høsten, Murf og Xania... Blir superspennende å komme tilbake. Hun jeg har og hadde best kontakt med der, er gravid og skal ut i permisjon når jeg evt. begynner - men det er mange andre koselige mennesker da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4067 Del Skrevet 27. februar 2007 I formiddag skal Lillegutt og jeg på treff hos ei venninne. Dit kommer det også to andre venninner med barn, så det blir koselig. Så da blir det 2 toåringer, 3 på 5 mnd og en på 3 mnd. Herlig! Herlig! Storegutt hosta masse i går kveld og i natt, så vi var redde for at han kanskje måtte være hjemme i dag. Han hadde tendsenser til å være varm også... Men når morgenen kom i dag, var han pigg som en gresshoppe - så da var det jo ikke noe problem med barnehage... Lurer på hva jeg skal finne på til middag i dag... er skikkelig tom for gode ideer... Men det dukker nok opp noe i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4068 Del Skrevet 27. februar 2007 Lillegutt begynner å vokse ut av bilsete sitt, og skal over i broren sitt gamle snart. Det vi si at jeg ikke har noe å bære ham i når jeg leverer i barnehagen osv. Har lurt på å invistere i en ERGO BÆRESELE... Men jeg vet jo ikke om dette er det rette for oss. Er det noen av dere som er innom hos meg som har vært borti denne? Er den for eksempel enkel å bruke, eller er det skikkelig om og men å få Lillegutt oppi den - det er nok mest sannssynlig at jeg da bruker den på ryggen? Hvrodan skal jeg få til det? :klø: Hvis noen kan veilede meg, eller komme med tips til lignende produkter, blir jeg glad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4069 Del Skrevet 27. februar 2007 Det var visst INSTRUKSJONER på siden også - men greier jeg det der på egenhånd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 #4070 Del Skrevet 27. februar 2007 har dessverre ikke opparbeidet meg noe erfaring på bæring ennå, så der kan jeg ikke hjelpe deg... men jeg kan ønske deg en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. februar 2007 #4071 Del Skrevet 27. februar 2007 Håper du og Lillegutt har det koselig med alle småttissene på besøk hos venninna di! Hørtes kjempekjekt ut, både for store og små Jeg vet dessverre ikke noe om den bæreselen du linka til, håper det er noen andre som kan gi noen råd og tips! Jeg vet bare at jeg skal sy meg en Mei Tai, for de har jeg hørt så masse bra om... og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 27. februar 2007 #4072 Del Skrevet 27. februar 2007 Jøss, finnes supersunne vafler? Fantastisk!!! Disse må jeg prøve, siden jeg begynte et nytt liv på mandag!! Håper du koser deg på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. februar 2007 #4073 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei vennen! Lenge siden jeg har vært innom deg nå... Blir fryktelig liten tid på nett desverre... Men jeg så at du vurderer å kjøpe Ergo selen... Kan anbefale deg en Patapum istede, den er billigere og det går ut på det samme som Ergoen gjør. Jeg har kjøpt en som jeg såvidt har begynt å bruke (skal egentlig ikke brukes før etter de er 5mnd nemli) og den er kjempegod å bære i. Den finnes i to størrelser, så om du kjøper den "største" (det er visst mange som kjøper den til de minste også har jeg skjønt) så kan du sikkert bære storebror i den også Jeg kjøpte min på www.alveslottet.no Håper ellers alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. februar 2007 #4074 Del Skrevet 27. februar 2007 Tusen takk for oppskrifta. den er skrevet ned. Og jammen skal den prøves ut i barnehagen en gang også. Håper du har det fint og får en fin dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4075 Del Skrevet 28. februar 2007 har dessverre ikke opparbeidet meg noe erfaring på bæring ennå, så der kan jeg ikke hjelpe deg... men jeg kan ønske deg en strålende dag! ← Søta! Håper du får en fin onsdag! Håper du og Lillegutt har det koselig med alle småttissene på besøk hos venninna di! Hørtes kjempekjekt ut, både for store og små Jeg vet dessverre ikke noe om den bæreselen du linka til, håper det er noen andre som kan gi noen råd og tips! Jeg vet bare at jeg skal sy meg en Mei Tai, for de har jeg hørt så masse bra om... og ← Mei Tai har jeg også hørt masse fint om - men nå begynner Lillegutt å bli så stor, at det er nok ikke aktuelt her i huset nå... Mannen så etter det da han var i Singapore før jul - men der var det ikke å oppdrive... Har fått fine tips av Missbumblebee, jeg... så skal nok greie meg Jøss, finnes supersunne vafler? Fantastisk!!! Disse må jeg prøve, siden jeg begynte et nytt liv på mandag!! Håper du koser deg på treff! ← Ja, tenkt at det finnes supersunne vafler! De skal faktisk være sunnere enn brød - det er jo bare bittelitt sukker og smør til en posjon, og det blir ca 12 plater.... Kos deg! Med god samvittighet... Tusen takk for oppskrifta. den er skrevet ned. Og jammen skal den prøves ut i barnehagen en gang også. Håper du har det fint og får en fin dag i morgen ← Den er absolutt verdt å prøve.... Den er (forståelig nok - hvis man leser oppskriften) ikke så søt som andre vaffelrører - men enda bedre! Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4076 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei vennen! Lenge siden jeg har vært innom deg nå... Blir fryktelig liten tid på nett desverre... Men jeg så at du vurderer å kjøpe Ergo selen... Kan anbefale deg en Patapum istede, den er billigere og det går ut på det samme som Ergoen gjør. Jeg har kjøpt en som jeg såvidt har begynt å bruke (skal egentlig ikke brukes før etter de er 5mnd nemli) og den er kjempegod å bære i. Den finnes i to størrelser, så om du kjøper den "største" (det er visst mange som kjøper den til de minste også har jeg skjønt) så kan du sikkert bære storebror i den også Jeg kjøpte min på www.alveslottet.no Håper ellers alt er bra med dere! ← Takk for tips, snuppa! Jeg har bestilt meg en Patapum Baby. Vi gikk for den minste, siden vi sikkert kommer til å bruke den mest nå i sommer.... Prisen var jo mye "penere" enn Ergo'n. Og det betyr faktisk litt for oss - ettersom jeg har båret lite før, og ikke vet om det er "noe for oss"... Super altså - gleder meg til den kommer i posten! Så nå skal jeg legge Babybjørn-selen ut for salg... :kys_2: Håper det er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. februar 2007 #4077 Del Skrevet 28. februar 2007 Takk for tips, snuppa! Jeg har bestilt meg en Patapum Baby. Vi gikk for den minste, siden vi sikkert kommer til å bruke den mest nå i sommer.... Prisen var jo mye "penere" enn Ergo'n. Og det betyr faktisk litt for oss - ettersom jeg har båret lite før, og ikke vet om det er "noe for oss"... Super altså - gleder meg til den kommer i posten! Så nå skal jeg legge Babybjørn-selen ut for salg... :kys_2: Håper det er bra med dere! ← Har baby jeg også, og det er mye plass å gå på der enda. Jeg fikk min i posten etter ca 1 uke, så bare gled deg! Tror jeg må ha babybjørnen en stund til jeg, men når hun er 5 mnd (1 mnd igjen i dag!) så blir nok den stuet bort ja!! Forøvrig helt enig i at prisen er ergoen er vel stiv i forhold til patapumen! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. februar 2007 #4078 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 28. februar 2007 #4079 Del Skrevet 28. februar 2007 Tusen takk for vaffeloppskrift, de så kjempegode ut! Tror jammen jeg skal overraske guben med de i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 28. februar 2007 #4080 Del Skrevet 28. februar 2007 Mmm, de vaflene var gode! Forspiste meg på dem i går, jeg. Og restene ble frokost i dag! Du får fortelle hvordan det går med Papatumen når den er i hus. Jeg er også på utkikk etter "bæredings", men synes det er skrekkelig vanskelig å orientere seg i bærejungelen. Har bare skjønt at Babybjørn ikke er tingen... Det blir nok enten Ergo sele med spedbarnsinnlegg eller Papatum og sjal/Mei Tai. Men skal ihvertfall vente til knøttet er kommet før jeg shopper - det er så lett å bli revet med, sånn må jeg ha og sånn og sånn... Pengene bare flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå