Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #41 Del Skrevet 2. mai 2006 Kom nettopp hjem fra trening. Har trent en timers tid. Ikke så veldig opplagt pga mensen, men prøvde å få gjort litt ut av timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. mai 2006 #42 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ikke klart å ta slankingen på alvor. Jeg er ikke stolt over at jeg har skrevet i dagboka mi, at nå er det alvor. Nå har jeg hatt to timer med treningsinstruktør. Har fått et opplegg som går på hele kroppen. Skal trene litt i morgen og kanskje på fredag. På fredag er jeg litt usikker, fordi vi skal bort og vet ikke når vi er hjemme igjen. Skal prøve å trene 2 ganger i uken, helst 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 9. mai 2006 #43 Del Skrevet 9. mai 2006 Men nå er du virkelig på riktig tur!!! Nå er det å stå på og holde løftene til deg selv, sikker på at du klarer dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mai 2006 #44 Del Skrevet 11. mai 2006 Tusen takk! I dag har jeg vært å trent. Det var godt å kjenne at kroppen blir brukt. Har fått øvelser som går på hele kroppen og det virker som skal fungere bra. Håper jeg går under de tre sifret tallene i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mai 2006 #45 Del Skrevet 23. mai 2006 Har fått time til overvektspoliklinikken om ca en mnd. Kjempe spent. I mellomtiden får jeg bruke tiden på treningstudie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 23. mai 2006 #46 Del Skrevet 23. mai 2006 Keep up the good work!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 23. mai 2006 #47 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg syns du har kommet godt i gang jeg. Flink du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. mai 2006 #48 Del Skrevet 24. mai 2006 I dag har jeg vært å trent. Det var utrolig godt. Føler at kondisen er litt bedre nå. Og bedre skal den bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå