Gå til innhold

Trulselinemors trimdagbok


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Hei!

Nå hermen jeg litt etter Veslo. Fy meg.

Fra 1. januar så er det full forandring. Da skal kostholdet forandres på og jeg skal begynne å trimme.

Jeg har en BMI på 37,6 (Fedme)

Ønsket BMI er 30,5 (Fedme)

Det er ned 20 kilo. Et år er nok for liten tid, men jeg skal prøve.

Jeg skal gjøre følgende av trening:

- Gå turer

- Bruke Kinetic spillet

- Bruke fitnessballen

- Bruke gym matte og grete roede trim video

- Gå i treningstudio

- Gå i svømmehall

Meningen med dagboken er å fortelle hvordan det går. Og kanskje få litt oppmuntring av dere :forvirret:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann - er hjemme og syk for tiden og sitter her og leser omtrent hele Kvinneguiden.

Jeg har et godt råd til deg - men deg inn her

Her kan du legge inn vekt, høyde alt du spiser, det du trimmer - så regner programmet ut hvor mange kalorier du skal bruke pr. dag.

Det er ikke gratis - men vel anvendte penger. Du vil også få ukentlige oppfølgingsmailer fra de spesialistene de bruker. I tillegg kan du spør om alt du lurer på når det gjelder mat og trim - jeg synes dette er et glimrende alternativ til slankekurs.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! :tommel:

Jeg skal ikke slanke meg fra 1. januar, men jeg blir nødt til å begynne å trene mer. Kommer sikkert til å stikke innom og se åssen det går med deg :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for tipset Hilde. Jeg skal lese litt om det.

Hadde vært kjekt om du stikker innom meg en gang i blant pusla.

Har tenkt litt på om jeg skal legge vekta mi inn i dagboka. Jeg får se hva jeg gjør på søndag.

2 dager igjen, så begynner alvoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag begynner alvoret. Er fyllesyk i dag, så jeg venter med å trimme til i ettermiddag.

Vekten min er noe jeg ikke er stolt over. Den er 106.9 kg. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Hei og godt nyttår!! ;)

Så bra at du har begynt å skrive dagbok. Skal bli gøy å følge med deg ;)

Ønsker deg lykke til!!

Line :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg kommer ikke i gang med dette før jeg er ferdig med eksamen.

Men etter 17 januar, da er det alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Har sjekket litt priser. Regner med å skaffe meg frilivspass for 3 mnd. Det koster 1400 kr. SKal prøve å få ordne det siste eksamensdagen, for da er jeg rett ved siden av treningsstudioet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det hadde vært veldig gøy å kunne klare å komme inn i bunaden på 17 mai. Men jeg tror det blir litt vanskelig. Håper jeg kan klare så passe mye at jeg orker å bevege meg ute blant folk i litt mindre klær. Nå velger jeg store buker og gensere.

Håper jeg får kjøpt frisklivspasse den 17 januar. Jeg får 20% på sportsbutikken her vi bor dersom jeg har slik pass. Det hjelper litt på iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med treningen. Jeg har også store ambisjoner om å trene i 2006. Jeg skal (helst) ned 15 kilo, men tar 5 kilo av gangen. Aller helst vil jeg bli kvitt de 15 kiloene til sommeren, og da må det nok mye trening til...

Stikker nok innom igjen.

Lykke til med eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Skulle ha kjøpt meg frislivspass denne uken, men må vente på litt bedre råd. Hadde litt utgifter som måtte prioteres.

Har blitt forkjølet med feber, så jeg blir holde meg litt i ro. Håper jeg kan begynne på alvor fra mandag av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Hei Trulsinemor. Jeg ser du også skal ned en del i vekt. Jeg skal prøve og gå ned ca 30 kilo selv. Skal bli spennende å følge med på deg.

Hva er Kinetic spillet?

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

Hei Trulselinemor!! Masse lykke til med vektreduksjonsprosjektet, holder på med litt sånn selv (jeg er ikke overvektig, men sambo er, så vi jobber med saken sammen). Legger mest vekt på mat, ikke fullt så mye på trening enda...

Hvordan gikk eksamen forresten?? :raudruss: Gleder meg til å se hvordan det går med deg i hvert fall ;)

:klem: fra Trinemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Ser ut til at det er flere av oss som er slankere! Det er bra å ikke være alene om det!

Jeg sier som Hilde sa, meld deg inn i vektklubb på VG. Der får du god hjelp!!

Jeg er sikker på at du også klarer å gå ned! Bare vær flink å spise sundt. Kjenner ei dame som slanka seg 24 kg bare på å legge om kostholdet. Hun trener ikke i det hele tatt, så det sier jo litt om hvor viktig rett kosthold er.

Blir nok å stikke innom her flere ganger, så til da: Lykke til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor

- 0,7 kilo på en mnd er ikke mye å skryte av. Men det er nå riktige veien.

Jeg har ikke vært noe særlig aktiv, men begynt å tenke mer og mer på kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...