Gå til innhold

Trulselinemors trimdagbok


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

I dag klarte jeg å slutte med smør på maten. Jippi :klappe: .

Ellers gikk jeg og samboeren min en tur i kveld. Ikke så lenge, men det var godt å komme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

I dag laget jeg meg en ny profil på Kinetic spillet og tok en treningsøkt på 45 min. Kjenner det i kroppen. Dette treningsprogramet skal vare i 12 uker. Spennende å se om jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Har trent 45 min på kinetic spillet i dag.

Blitt veldig flink til å drikke vann til måltidene og ellers av dagen. Kost meg litt med brus i helgen, men det er lite.

Gleder meg til våren. Skal sette i stand syklene våre og begynne å sykle litt.

Hvis vi skal kun ha noe småtterier på butikken så har vi begynt å gå.

Jeg trodde jeg ikke orket å trene i dag. Fikk igjen mensen i natt. Men det var faktisk godt å trene.

Tenkte jeg skulle veie meg igjen den 1 mars. Prøve å få veid meg den første i hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

I dag må jeg prøve å ta meg en treningsøkt. I går når jeg skulle på jobb så gikk jeg omvei, bare for mosjonen sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor

- 0,2 kg på en mnd og - 0,9 kg på 2 mnd, det er alt for dårlig. Kinetic er veldig moro, men det gir ikke maks trening. Jeg blir litt varm, men ikke mer en det. De første gangene kjente jeg det i kroppen, men ikke nå lengre.

Jeg må få kjøpt meg treningskort på treningsstudioet her. Har hørt at det gis prosenter til de som er ansatt i kommunen, og det er jeg snart, derfor vil jeg vente litt.

Skal til legen på mandag og da blir jeg ta opp det med ernæringsfysiolog.

Endret av Trulselinemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg hatt samtale med legen. Han mener jeg burde snakke med en ernæringsfysiolog. Han skulle sende en henvendelse og trodde kanskje jeg får time innen 1 mnd.

Håper jeg snart får arbeidskontrakten min, slik at jeg kan få kjøpt meg treningskort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Kiloene blir der til jeg får kjøpt meg treningskort.

Håper jeg snart får time hos en ernæringsfysiolog snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lykke til med slankingen! :tommelsmil:

Det er en tung og tøff vei du skal igjennom,

og det er veldig vanskelig å gjennomføre på egenhånd.

Kan absolutt anbefale Grete Roede kurs.

Det gikk jeg på før vårt siste icsi forsøk og gikk ned 10 kg på 16 uker.

Jeg har hørt om flere som har slitt mer enn vanlig med å gå ned etter at de har vært gjennom assistert befruktning.

Det virker som om hormonene vi putter i oss gjør at det går ekstra sakte å få av kiloene.

Har også hørt om mange som har lykkes med vektklubben.

Håper du får time hos ernæringsfysiologen om ikke så lenge.

Hvis du spiser riktig og trener og allikevel ikke går ned noe i vekt kan det være en god ide å få sjekket stoffskiftet. Det kan også komme av at man har spist feil alt for lenge. En vennine av meg spiste faktisk for lite i løpet av dagen og kroppen hennes var i "sulte modus". Den sparte på alt av kalorier som hun spiste. Forbrenningen hennes var helt ødlagt. Det tok mange mange uker med 4 måltider om dagen før hun begynte å gå ned noe som helst. Hun måtte faktisk begynne å spise mer for å gå ned i vekt. Og spise riktig.

Lykke til videre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg har fått brev fra ernæringsfysiolog. Det er 6 mnd ventetid.

Jeg blir prøve å benytte meg av fritt sykehusvalg. Skal sjekke opp litt i kveld på nettet.

I morgen vet jeg at jeg skal få en bra lønning. Skal ta prøve å skaffe meg treningskort på treningsstudioet. Jeg har ventet på kontrakten fra jobben, men den kommer jo aldri. Satser på at jeg ikke blir i den jobben så lenge.

Håper å få lønningen i morgen, slik at jeg kan kjøpe det før kl 12 i morgen, for da stenger de.

Nå går det mot vår. Skal få satt i stand sykkelen min og begynne å sykle litt. Mange år siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg glemte noe. Jeg har prøvd Grete Roede før, og det gikk bra. Men jeg synes det ble veldig dyrt i lengden. Jeg går veldig sakte ned, gjorde i allfall det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg fått kjøpt meg frisklivspass. Jeg skal ha time den 24 april med instruktør, og da blir det lagt opp program som passer meg.

Gleder meg sikkelig til å komme i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor
I dag har jeg fått kjøpt meg frisklivspass. Jeg skal ha time den 24 april med instruktør, og da blir det lagt opp program som passer meg.

Gleder meg sikkelig til å komme i gang.

Det ble utsatt til 26 april pga jobbing. Men i morgen så begynner alvoret. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Lykke til med treningen!

Hva slags trening skal du gjøre forresten?

Tusen takk.

Jeg kjøpte frisklivspass og kan da benytte meg av alt på treningsstudioet. Begynner med tredemølle og apparater og går kanskje over til aerobic og spinning o.l etterhvert.

Timen i går gikk bra. Har ikke fått et helt opplegg enda. Skal ha en ny time for å få resten. Skal trene på det vi gikk igjennom i går i 1 1/2 uke, skal ha ny time den 8 mai. Greit å lære litt og litt.

Skal prøve å ta meg en treningsøkt i morgen før jeg reiser på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...