sommermor Skrevet 11. mars 2023 #61 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte også frontallappdemens, eventuelt også hjernetumor (ondartet eller godartet) som presser på så det påvirker personligheten. TS; har mannen din fremvist uakseptabel atferd tidligere overfor andre enn deg? Personlighetsforstyrrelse kommer ikke brått over natten, men om han har hatt atferdsmessige utfordringer tidligere kan det jo være nytt at han nå lar dette gå ut over deg. Ville jo trodd at du ville vært utsatt tidligere om vi snakker personlighetsforstyrrelse, men nevner det også som en mulighet. Råder deg til å be han ryke og reise, ringe mor og be henne hente sønnen sin og samtidig tipse om at det kan være lurt med en helsesjekk hos legen grunnet brå atferdsendringer som gjør deg bekymret. Da har du gjort ditt så han kan få hjelp, men du kan ikke leve med dette. Det at dere har en datter gjør at han må ut. Den som bor med datteren vil automatisk ha hovedomsorgen, noe som vil gi deg mye trøbbel om du rømmer fortet. Han vil da bruke datteren din mot deg og nekte å signere for adresseendring for datteren deres. Vet jo ikke alder på datteren deres, men om hun er under 12 år vil dette trolig by på store problemer slik han oppfører seg nå. Og han virker ikke stabil nok til å kunne ha hovedomsorgen for henne i det hele tatt. Kast han ut til moren og ta ting derfra er mitt råd. Anonymkode: 01628...293 Å lese innlegg er en god begynnelse. Datteren er 3 år. Det står i hovedinnlegget. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #62 Skrevet 11. mars 2023 Hjeeelp! Mobbing kalles dette! Dette er rett og slett ekstremt dårlig gjort og vil bryte deg helt ned. Dette sier mye om han som person. Ville krevd terapi eller løpt lengre enn lengst. Sånn oppførsel er overhodet ikke greit!!! 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: e3dbd...602 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #63 Skrevet 11. mars 2023 RING FAMILIEN DIN. Du blir mobbet av mannen din hjemme, med støtte av svigermor. DU trenger støtte mens du finner ut av dette. Det er ganske enkelt, enten slutter han eller så flytter han. Anonymkode: 3a936...9eb 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #64 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjeeelp! Mobbing kalles dette! Dette er rett og slett ekstremt dårlig gjort og vil bryte deg helt ned. Dette sier mye om han som person. Ville krevd terapi eller løpt lengre enn lengst. Sånn oppførsel er overhodet ikke greit!!! 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: e3dbd...602 😂😂😂 etter åtte år i ekteskap, så er nok ikke dette grunnen nei. Du må kunne ha to tanker i hodet samtidig. Ikke alt og alle er en psykopatisk manipulator. Ihvertfall ikke helt plutselig etter nesten ett tiår. Han er garantert utro, og hakker på TS for å lette sin dårlige samvittighet - eller han vil ut av forholdet, men er for feig til å gjøre det selv. Anonymkode: 2492d...721 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #65 Skrevet 11. mars 2023 Ring Tv 2, kanskje de kan hjelpe deg. Evt ring en venn hvis du har noen. Eller legg deg i fosterstilling og gråt, det pleier også å fungere. Anonymkode: b1207...f48 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #66 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring Tv 2, kanskje de kan hjelpe deg. Evt ring en venn hvis du har noen. Eller legg deg i fosterstilling og gråt, det pleier også å fungere. Anonymkode: b1207...f48 Hva for noe kommentar er dette?!!! Anonymkode: 6fdc0...46a 14
Helene1982 Skrevet 11. mars 2023 #67 Skrevet 11. mars 2023 Jeg er enig med dem som sier at du burde få ham sjekket medisinsk om dette er utypisk adferd for ham. Det visrker jo veldig underlig. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #68 Skrevet 11. mars 2023 Tenker du pen som du er. Be mannen din dra til helvete og få et bra liv. Anonymkode: 1c24f...248 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #69 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😂😂😂 etter åtte år i ekteskap, så er nok ikke dette grunnen nei. Du må kunne ha to tanker i hodet samtidig. Ikke alt og alle er en psykopatisk manipulator. Ihvertfall ikke helt plutselig etter nesten ett tiår. Han er garantert utro, og hakker på TS for å lette sin dårlige samvittighet - eller han vil ut av forholdet, men er for feig til å gjøre det selv. Anonymkode: 2492d...721 Tenker at det er svært bedritent gjort hvis det er tilfelle og han er for feig til å innrømme hva han har gjort.. Jeg skal skille meg og årsaken vil være han, og evt. kjerringa han er utro med.. Hjelper ikke å hakke på utseende mitt etter så mange år. Dessuten var det han som døde for å bli sammen med meg i første omgang, jeg var ikke så interessert i starten. Han latet som om han ikke overlevde om det ikke ble oss. Så forelska var han, idioten! Oppsøkte meg alle mulige steder. Min skyld at jeg falt for han etter hvert.. Man å være så direkte barnslig nå skremmer meg. At han er far til datteren vår som ligner på meg i følge alle. Æsj! Jeg blir så provosert og kvalm av han. Anonymkode: 6fdc0...46a 2 3
Helene1982 Skrevet 11. mars 2023 #70 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker at det er svært bedritent gjort hvis det er tilfelle og han er for feig til å innrømme hva han har gjort.. Jeg skal skille meg og årsaken vil være han, og evt. kjerringa han er utro med.. Hjelper ikke å hakke på utseende mitt etter så mange år. Dessuten var det han som døde for å bli sammen med meg i første omgang, jeg var ikke så interessert i starten. Han latet som om han ikke overlevde om det ikke ble oss. Så forelska var han, idioten! Oppsøkte meg alle mulige steder. Min skyld at jeg falt for han etter hvert.. Man å være så direkte barnslig nå skremmer meg. At han er far til datteren vår som ligner på meg i følge alle. Æsj! Jeg blir så provosert og kvalm av han. Anonymkode: 6fdc0...46a Om han skal mobbe deg slik at du forlater ham, fordi han er så konfliktsky, har han jo nedsatt sjelsevne . Det går jo ikke. Da hadde du jo merket før at du var sammen med en bøtte.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #71 Skrevet 11. mars 2023 Helene1982 skrev (18 minutter siden): Om han skal mobbe deg slik at du forlater ham, fordi han er så konfliktsky, har han jo nedsatt sjelsevne . Det går jo ikke. Da hadde du jo merket før at du var sammen med en bøtte. Jeg visste ikke at han var en idiot som lå i en puppe og som plutselig skulle komme ut en dag. Konfliktsky har han jo ikke vært før. Jobber som elektriker og er mye hjemme utenom jobb. Jobber ingen kvinner med han bortsett fra en som er mye eldre og hun er ikke hans smak, der er jeg ganske sikker på. Hvor har han evt. holdt på med den/ de andre damene? Selv om han har vært stygg mot meg i det siste så vil han fortsatt ha fysisk kontakt. Jeg nekter, klarer ikke. Jeg er fortatt forelsket i han og vil slutte å være det. Må være galt med meg også… Går det an å kaste han ut og nekte han kontakt med barnet til og begynne med? Har jo ikke lyst til å frata datteren min faren hennes. Men akkurat nå må jeg få litt pause for å få han ut av tankene og ikke minst det stygge han har sagt. Anonymkode: 6fdc0...46a 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #72 Skrevet 11. mars 2023 Nei, det er ikke greit. Som nevnt tidligere, tviler jeg på at dette kommer til å bli bedre. Som mann selv, så syns jeg du burde komme deg ut av ekteskapet Anonymkode: a7a57...883 2
Helene1982 Skrevet 11. mars 2023 #73 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg visste ikke at han var en idiot som lå i en puppe og som plutselig skulle komme ut en dag. Konfliktsky har han jo ikke vært før. Jobber som elektriker og er mye hjemme utenom jobb. Jobber ingen kvinner med han bortsett fra en som er mye eldre og hun er ikke hans smak, der er jeg ganske sikker på. Hvor har han evt. holdt på med den/ de andre damene? Selv om han har vært stygg mot meg i det siste så vil han fortsatt ha fysisk kontakt. Jeg nekter, klarer ikke. Jeg er fortatt forelsket i han og vil slutte å være det. Må være galt med meg også… Går det an å kaste han ut og nekte han kontakt med barnet til og begynne med? Har jo ikke lyst til å frata datteren min faren hennes. Men akkurat nå må jeg få litt pause for å få han ut av tankene og ikke minst det stygge han har sagt. Anonymkode: 6fdc0...46a Det er jo overhodet ikke sikkert at det er en annen. Jeg ville begynt med et besøk hos legen. Enten om det er en livskrise eller demens, er det mulig de kan hjelpe ham, eller i hvertfall gi svar. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #74 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Går det an å kaste han ut og nekte han kontakt med barnet til og begynne med? Har jo ikke lyst til å frata datteren min faren hennes. Men akkurat nå må jeg få litt pause for å få han ut av tankene og ikke minst det stygge han har sagt. Anonymkode: 6fdc0...46a Du kan ikke nekte han å treffe datteren sin bare fordi han snakker stygt om utseendet ditt. Det gjør han til en dårlig kjæreste, ikke til en dårlig far (med mindre han gjør det mens hun hører på, men du kan fortsatt ikke nekte han å se datteren sin) Anonymkode: 2caaf...157 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #75 Skrevet 11. mars 2023 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Det er jo overhodet ikke sikkert at det er en annen. Jeg ville begynt med et besøk hos legen. Enten om det er en livskrise eller demens, er det mulig de kan hjelpe ham, eller i hvertfall gi svar. Disse demens tipsene, er det seriøst ment? 33 år og fungerer greit sånn ellers. Kan sikkert få han sjekket. Virker ikke syk på noe som helst annen måte. Hva sier man til legen? Hei, mannen min er spydig, sjekk han for demens og samtidig hjerneaktiviteten hans? Anonymkode: 6fdc0...46a 2 2
Helene1982 Skrevet 11. mars 2023 #76 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Disse demens tipsene, er det seriøst ment? 33 år og fungerer greit sånn ellers. Kan sikkert få han sjekket. Virker ikke syk på noe som helst annen måte. Hva sier man til legen? Hei, mannen min er spydig, sjekk han for demens og samtidig hjerneaktiviteten hans? Anonymkode: 6fdc0...46a Er eneste endringen at han pluttselig har begynt å bry seg om nesa di? Er han glad og oppegående ellers? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #77 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan ikke nekte han å treffe datteren sin bare fordi han snakker stygt om utseendet ditt. Det gjør han til en dårlig kjæreste, ikke til en dårlig far (med mindre han gjør det mens hun hører på, men du kan fortsatt ikke nekte han å se datteren sin) Anonymkode: 2caaf...157 Det tar jo sikker litt tid før vi får på plass en ordning. Jeg vil ikke ha han her når jeg først kaster han ut.. Finnes det en annen måte å opprettholde kontakten mellom dem uten at jeg må forholde meg for mye til han? Anonymkode: 6fdc0...46a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #78 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Disse demens tipsene, er det seriøst ment? 33 år og fungerer greit sånn ellers. Kan sikkert få han sjekket. Virker ikke syk på noe som helst annen måte. Hva sier man til legen? Hei, mannen min er spydig, sjekk han for demens og samtidig hjerneaktiviteten hans? Anonymkode: 6fdc0...46a Ja det er seriøst ment. Dette kan skje alle, men heldigvis veldig få. Jeg ville kontakten min egen lege først og snakket om dette. Jeg ville notert ned hvordan han er og hva som er forandret med han. Men jeg ville også gjort alt klart for en skilsmisse, for hvis han ikke feiler noe skal han ut. Anonymkode: 410eb...056 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #79 Skrevet 11. mars 2023 Mobb han tilbake! Gjør narr av han. Dsv så er det veldig mange menn som får ereksjon av å ødelegge damer psykisk De tenner på det. Så er bare å holde seg unna. Anonymkode: 99b35...7fd 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #80 Skrevet 11. mars 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Er eneste endringen at han pluttselig har begynt å bry seg om nesa di? Er han glad og oppegående ellers? Ja, han virker kvikk og glad ellers. Normal rundt datteren vår og fungere ellers greit. Begynte å påpeke at håret mitt har mista den fine blonde fargen og at det finnes mange bra muligheter når det gjelder kirurgi og kosmetiske operasjoner. Også har han masa om det i noen uker nå. Jeg minnet han på barndom med mobbing og hva forslagene hans gjør med selvbildet mitt. Og at jeg har bestemt meg for å leve med den jeg er, litt lang nese plager ikke meg. Da sier han ingenting. Anonymkode: 6fdc0...46a 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå