Helene1982 Skrevet 11. mars 2023 #81 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, han virker kvikk og glad ellers. Normal rundt datteren vår og fungere ellers greit. Begynte å påpeke at håret mitt har mista den fine blonde fargen og at det finnes mange bra muligheter når det gjelder kirurgi og kosmetiske operasjoner. Også har han masa om det i noen uker nå. Jeg minnet han på barndom med mobbing og hva forslagene hans gjør med selvbildet mitt. Og at jeg har bestemt meg for å leve med den jeg er, litt lang nese plager ikke meg. Da sier han ingenting. Anonymkode: 6fdc0...46a Det virker jo som moren hans har en diagnose. Hun kan jo ikke være ved sine fulle fem om hun støtter et så absurd forslag. Du må være et forbilde for datteren din og kan jo selvsagt ikke utføre plastisk kirurgi du ikke ønsker selv bare fordi mannen din har mistet bakkekontakten. 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #82 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mobb han tilbake! Gjør narr av han. Dsv så er det veldig mange menn som får ereksjon av å ødelegge damer psykisk De tenner på det. Så er bare å holde seg unna. Anonymkode: 99b35...7fd Det er ikke helt meg å mobbe noen, selv ikke han akkurat nå. Anonymkode: 6fdc0...46a 2 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #83 Skrevet 11. mars 2023 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Det virker jo som moren hans har en diagnose. Hun kan jo ikke være ved sine fulle fem om hun støtter et så absurd forslag. Du må være et forbilde for datteren din og kan jo selvsagt ikke utføre plastisk kirurgi du ikke ønsker selv bare fordi mannen din har mistet bakkekontakten. Moren hans har alltid vært litt spesiell. Hun har alltid ment at sønnen hennes er så kjekk og kunne fått hvem som helst osv.. At hun støtter han er jeg ikke så sjokkert over. Ville ha på seg en kjole som ligna på brudekjole i bryllupet vårt, jeg fikk sønnen til å stoppe henne.. Det vil si at hun ofte finner på noe som er helt motsatt av det vi andre regner som vanlig.. Anonymkode: 6fdc0...46a 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #84 Skrevet 11. mars 2023 Hm, ville heller ha hørt det der enn å bli kalt en «jævla drittkjerring, dra til helvete» som jeg får høre noen ganger… Anonymkode: 1edbe...30b
Silva Pluvialis Skrevet 11. mars 2023 #85 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er så fryktelig lei meg og har fått en slags hat for kroppen som jeg tidligere ikke har hatt. Bortsett fra mobbing i barndommen. Er i starten av tredveårene og vært sammen med nåværende mann i 8 år og gift i 6 av de. Har et barn på 3 og alltid hatt det ganske greit sammen. De siste ukene har jeg begynt å merke at han kritiserer utseende mitt. Han mener hårfargen min ikke er blond nok, at nesen min er for lang og at det plager han. Håret mitt har alltid vært blondt, blitt litt mørkere de siste årene. Nesen har alltid vært litt lang, har bestandig vært klar over det men aldri tenkt at det plager han. Liker ikke å ta profilbilder ellers går det greit. Har faktisk blitt mobbet pga. det i barndommen (noe han vet godt) og nå begynner han også… Det var han som lenge prøvde å bli sammen med meg til og begynne med. Før jeg til slutt valgte å bli sammen med han for 8 år siden. Han var og er kjekk og alltid vært snill inntil nylig. Men nå skjønner jeg ingenting. Hvis jeg var så «stygg» hvorfor har han i det hele tatt holdt ut med meg… Har aldri blitt kalt for stygg av andre kjærester, har hatt kjærester også før han. Datteren vår ligner veldig på meg, skal han etter hvert kritisere henne også kanskje? Jeg er knust.. Hva kan dette være? Hvorfor har det klikka for han sånn plutselig? Kjenner jeg blir ordentlig lei meg. Ble så usikker at jeg bestilte frisørtime og da slang han kommentar om at jeg i samme sleng kunne ringt kirurgen. Ble så lei meg, irritert og forbanna at jeg avbestilte frisørtimen. Klarer ikke dette mer, har bedt han om å flytte ut. Moren bor i nabolaget så kan han flytte hjem til henne imens jeg tenker hva jeg skal gjøre videre. Han ba henne komme over og hun forsvarte sin sønn, «ja du må jo ta ønskene hans på alvor, han bryr seg sånn skjønner du». Dette er så flaut at jeg ikke orker å dele det med bestevenninnen min engang. Vurderer å ringe lillebror i kveld for å lufte hjertet.. Foreldrene mine ville blitt knust. De har stått i mobbingen sammen med meg og jeg orker ikke å utsette dem for en runde til.. Anonymkode: 6fdc0...46a Morens reaksjon er antagelig forklaringen på hvorfor sønnen har blitt så ufyselig. Hun har kanskje vært en mobber selv og ikke stoppet sønnen når han har snakket stygt om andre. Mobbing læres ofte et sted. Høres ut som de to er av samme ulla. 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #86 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hm, ville heller ha hørt det der enn å bli kalt en «jævla drittkjerring, dra til helvete» som jeg får høre noen ganger… Anonymkode: 1edbe...30b Hun trenger ikke å godta det HUN får høre, og du trenger heller ikke å godta det DU får høre. Det er heldigvis frivillig å være i et forhold i Norge Anonymkode: 2caaf...157 7
Silva Pluvialis Skrevet 11. mars 2023 #87 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, her mener jeg egentlig du bør ta ansvar og melde bekymring til legen hans. Dette kan være tegn på begynnende demens. Anonymkode: 34547...a74 Begynnende demens i en alder av 33 år? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #88 Skrevet 11. mars 2023 Ikke bare bli såret, men sett ned foten! "Hva er det du står og lirer av deg, snakker du virkelig stygt om nesen min? Har det rablet for deg? En nese er en nese" "Jeg kan godt bestille time til kirurgi, men da blir det til deg så du kan få fjernet den delen av hjernen som har gjort deg så slem i det siste" Og ikke minst - be ham holde tåta! si at han har ikke noe med å kritisere nesa di, det kan han bare gi faen i. Anonymkode: 9032f...8cd 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #89 Skrevet 11. mars 2023 Silva Pluvialis skrev (14 minutter siden): Begynnende demens i en alder av 33 år? Det er veldig sjeldent, men ja, det er tilfeller hvor personer får begynnende tidlig demens allerede nede i 30-årene. Jeg tror det er større sjanse for at mannen ønsker seg ut av forholdet, men ikke ønsker å få på seg å være den som ødela familien, derfor blir han helt ufyselig mot ts, slik at hun kaster ham ut. Så kan han sanke sympati som den stakkars mannen som kona kastet ut "uten grunn", og så kommer han lettere unna med å raskt hoppe inn i et nytt forhold. Anonymkode: 49450...1b5 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #90 Skrevet 12. mars 2023 Omg... for en absurd situasjon! Virkelig... Enig med hun som sier at du må sette foten ned. Jeg vil dra det litt lenger. Du må sette de der to trollene på plass. Både svigermor og hennes ufordragelig sønn. Her har du en god anledning til å klikke i vinkel. Jag svigermor ut døra, og be henne om å ryke og reise! Si at du faan ikke må se henne i nærheten på en god stund. Så tar du mannen etterpå. Få fart rundt beina på han,- gå opp i trynet på han med de mest psykotiske øynene du har og en pekefinger- og be han om èn gang til å kommentere nesa di. En gang til.. Gud, jeg kjenner virkelig at jeg gjerne skulle vært deg akkurat nå. Jeg kunne ha rast fra meg for en livstid. Mannen hadde sprunget og gjemt seg bare han hørte at jeg kom, og nesa mi hadde aldri under noen omstendighet blitt nevnt igjen. SÅ hadde jeg pleid mitt sårede selv og funnet ut hvordan i all verden jeg endte opp med en sånn fjott. For det er jo helt utrolig. Han må jo gå inn for å såre deg, og gud vet hva motivet er. Men uansett motiv, så sørg for at han velger en annen måte å utagere på enn å trykke deg ned. Det KAN jo ikke være første gang denne mannen har vist denne siden av seg selv? Du reagerer ved å bli trykket ned, og han kjenner deg jo så godt at han vet hvordan du reagerer. Det er bekymringsfullt. Hadde han vært sammen med meg, så hadde han ikke våget. Men han gjør det med deg. Hvorfor tillater han seg det? Anonymkode: a4855...c4b 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #91 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, han virker kvikk og glad ellers. Normal rundt datteren vår og fungere ellers greit. Begynte å påpeke at håret mitt har mista den fine blonde fargen og at det finnes mange bra muligheter når det gjelder kirurgi og kosmetiske operasjoner. Også har han masa om det i noen uker nå. Jeg minnet han på barndom med mobbing og hva forslagene hans gjør med selvbildet mitt. Og at jeg har bestemt meg for å leve med den jeg er, litt lang nese plager ikke meg. Da sier han ingenting. Anonymkode: 6fdc0...46a Eksen min begynte plutselig å snakke sånn til meg. Det kom helt ut av det blå. Vi hadde vært sammen i 5 år. Han kom hjem med hårfarge til meg. Han sa han hadde likt meg bedre om jeg hadde personligheten til en venninne av han. Han hadde alltid likt denne venninnen godt. Han presset sammen lårene mine og påpekte de stygge cellulittene mine. Han fortalte meg at foreldrene hans savnet eksen hans, og at broren syns han kunne skaffet seg bedre dame. Han brøt meg helt ned. Tilslutt kom det fram at han hadde vært utro opp til flere ganger. Anonymkode: 1855c...52b 3 4 1
Nymerïa Skrevet 12. mars 2023 #92 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hm, ville heller ha hørt det der enn å bli kalt en «jævla drittkjerring, dra til helvete» som jeg får høre noen ganger… Anonymkode: 1edbe...30b At du har funnet deg en enda verre mann og ser på det som fornuftig å forbli i forholdet er ikke TS' problem. 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #93 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så brå endring i personligheten, da ville jeg lurt på om det kan være frontallappdemens.. Anonymkode: 68580...ace Enig. Enten det (eller noe annet lignende sykdomsrelatert), eller så har han svin på skogen/utroskap og forsøker psyke deg ut og vekk. INGEN normale, snillle, oppegående partnere slenger kommentarer om at man må bestille time til kirurg. Det er så utrolig sprøtt og "far out". Anonymkode: cda5a...f8b 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #94 Skrevet 12. mars 2023 cluster b folk holder på slik Anonymkode: 8bf1f...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #95 Skrevet 12. mars 2023 Sansx skrev (15 timer siden): Herregud for en gjøk. Be han finne seg en dame med kortere nese da. Det blir for dumt. Og det er ikke deg det er noe galt med. Han har alt funnet en ny. Nå lager han bråk så ts skal ta valget for ham så han slipper å være den vrange utad. Anonymkode: b8cd1...e19 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #96 Skrevet 12. mars 2023 Han vil ut av ekteskapet.... Anonymkode: 2d168...09e 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #97 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, bare drittsekk mot meg. Ingen andre har meldt bekymring rundt helsa hans enda. Og han virker normal sånn ellers utenom kritikken jeg får på nese og hår.. Anonymkode: 6fdc0...46a Jeg sier ikke at han har demens eller svulst, men om han har der er det som oftest de som bort sammen med personen som merker endringene først. Så er det de som regelmessig tilbringer mye tid sammen med personen (kolleger). Venner og øvrig familie merker endringene som oftest sist. Anonymkode: 608fb...857 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #98 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 7.57): cluster b folk holder på slik Anonymkode: 8bf1f...7ce Stemmer. Moren ser ut som hun kan være den som har overført en viss genetikk og resten er vel oppdragelsen. Litt denne holdningen at "min sønn gjør aldri noe galt" .Slik skapte hun en sønn med antagelig mangel på empati. Gå, du vil ikke ha en slik mann, tro meg det fins så mange andre som vil behandle deg bedre!! Anonymkode: d74df...081
Hulderen Skrevet 15. mars 2023 #99 Skrevet 15. mars 2023 Følger han Sophie Elise eller andre influencere på Instagram? Kanskje han tror at det er normalt å drive å operere seg i hytt og pine? Tving ham til å lese den lange tråden om Sophie Elise på Rampelysforumet her på KG. Så skjønner han kanskje at det er unormalt for friske folk å drive på sånn. At der er sykt å ville forandre på et friskt utseende. Spør om han virkelig vil at du skal ende opp med en Michael Jackson nese som det ikke går an å puste gjennom, og som til slutt risikerer å falle av.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #100 Skrevet 15. mars 2023 Ava Mae skrev (På 11.3.2023 den 21.13): Dette er nok ikke det svaret du ønsker, men jeg tror han er mentalt ferdig med forholdet deres. Enten så har han møtt/blitt forelsket i en annen, ellers så er dette noe han har murret over i lang tid og nå er avgjørelsen tatt uten at han klarer å bryte ut. For mennesker som er konfliktsky så vil det å fremprovosere et brudd føles som en mye bedre løsning enn å selv forårsake det. Det høres kontraintuitivt ut, men det kan hende han er redd for å såre deg ved å bryte opp familien. Derfor behandler han deg dårlig slik at du skal være den som går, ergo slipper han det ansvaret på sine skuldre. Ingen mann med følelsene inntakt behandler den han er glad i på denne måten. By the way, svigermoren din er ei skikkelig drittkj 😶 så hvis du ender opp med å kvitte deg med både han og henne, good riddance ❤️ Som mange andre også er inne på, så tror jeg dette svaret summerer opp det som er i ferd med å skje. Han er utro og håper at om han er tilstrekkelig drittsekk så vil TS bryte ut. Da kan han komme trekkende med ny dame etter en liten stund, uten at noen synes det er rart, han ble jo forlatt, stakkars. Dette er selvsagt årsaken til at han plukker ut de to mest sårbare tingene ved TS, og hakker på henne for dem. Nå har jo også TS kommet i den situasjonen at hun har bedt ham om å flytte til moren. Det er nok planen hans i utgangspunktet. Sjekk hvem han er i kontakt med, det trenger ikke å være noen han har møtt på jobb, men som elektriker er han kanskje rundt i hjemmene hos folk? Kan ha møtt noen i den anledning. Eller på sosiale medier, på trening, hos broren (som mente han kunne funnet noen bedre). Anonymkode: 31eb2...99e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå